Στις αρχές του 2022 η Briggs Automotive Company (BAC) έκανε γνωστό ότι συνεργάζεται με την Viritech για την εξέλιξη μιας υδρογονοκίνητης (FCEV) έκδοσης του Mono, αλλά τα νέα δεν είναι καλά για αυτό.
1
Ο συνιδρυτής της μικρής βρετανικής εταιρίας με έδρα το Liverpool, Neill Briggs, έκανε γνωστό ότι σταματά την χρηματοδότηση του project, δηλώνοντας:
Υλοποιήσαμε αυτήν την έρευνα πριν από περίπου δύο χρόνια, κυρίως [επειδή], ως επιχείρηση, έπρεπε να είμαστε προετοιμασμένοι για όποιον δρόμο ακολουθούσε η κυβέρνηση [σχετικά με την ενεργειακή στρατηγική της].
Προφανώς, η κατεύθυνση προς την οποία έχουν πάει σημαίνει ότι έχουμε κάπως πάρει το πόδι μας από το πεντάλ, πραγματικά, όσον αφορά το E-Mono. Εστιάζουμε τώρα στα τρέχοντα προϊόντα μας για τα επόμενα 3, 4, 5 χρόνια.
2
Η ώθηση της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου προς τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, συν το πρόσφατο κλείσιμο των πρατηρίων καυσίμων έχει επιβραδύνει την ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου, γι’αυτό και η BAC πήρε την παραπάνω απόφαση.
3
Όμως, πρόσθεσε ο Briggs, αυτό δεν σημαίνει ότι το project δεν θα αποφέρει καρπούς στο μέλλον, λέγοντας:
Το σπουδαίο είναι ότι ως ευέλικτη επιχείρηση, βρισκόμαστε σε μια θέση όπου -αν παραστεί ανάγκη- μπορούμε να κάνουμε περαιτέρω έρευνες σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα. Πιστεύω ότι το υδρογόνο ως λύση είναι μια πιθανή λύση, ως μέρος αυτού του υβριδίου διαφορετικών λύσεων.