Η Laffite Automobili, μια νέα εταιρία που ιδρύθηκε από τον Pascal Cohen και τον Bruno Laffite, τον ανιψιό του πρώην πιλότου της F1, Jacques Laffite, παρουσίασε τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί από την GFG Style, την εταιρία του Giorgetto Giugiaro και του γιου του Fabrizio Giugiaro.

Το πρώτο είναι το LM1, ένα supercar που αντλεί από τα πρωτότυπα του Le Mans, αλλά μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιο δρόμο. Ζυγίζει 1.650 κιλά, αποδίδει 1.167 άλογα με 1.600 Nm ροπής, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 1,98 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα.

Η αυτονομία του φτάνει στα 410 χλμ και η μπαταρία του φορτίζει από το 10 στο 80% σε 21 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW. Ακολουθούν τα Atrax και Atrax Stradale, όπως και τα Barchetta και Barchetta Coupe. Όλα τα μοντέλα έχουν παρόμοια σχεδιαστική γλώσσα και φέρουν carbon monocoque πλαίσιο.

Το Atrax ζυγίζει 2,2 τόνους, αποδίδει 1.167 άλογα με 2.500 Nm ροπής, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα.

Έχει αυτονομία 440 χλμ και υποστηρίζει ταχυφόρτιση 350 kW, με την μπαταρία να φορτίζει από το 10 στο 80% ε 22 λεπτά.

Το Barchetta παράγει 585 άλογα με 990 Nm ροπής, ζυγίζει 1.700 κιλά, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα. Η μπαταρία του προσφέρει αυτονομία 390 χλμ και φορτίζει από το 10 στο 80% μέσα σε 22 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW.

Η Laffite θα κατασκευάσει από 24 έως 26 μονάδες κάθε μοντέλου της, με τις παραδόσεις τους να ξεκινούν τον χειμώνα του 2024. Η τιμή του Atrax ξεκινά από τα 1,6 εκατ. δολάρια, με την παραγωγή των μοντέλων να την αναλαμβάνει η LM Gianetti.