Θυμάσαι μια μέρα σαν την περασμένη Δευτέρα, πριν μερικά (πολλά) χρόνια τι “χαρά” κάναμε; Το επίσημο κρέμασμα 3 μηνών ξεγνοιασιάς και καλοπέρασης. Παρόμοια συναισθήματα είχαν και οι δάσκαλοι/καθηγητές, ενώ ο υπόλοιπος κόσμος είχε μαυρίσει τις ψυχές του αρκετά νωρίτερα με το πέρας της καλοκαιρινής άδειας. Έχοντας βρεθεί και στις 2 όχθες του Αχέρωντα, αναγνωρίζουμε πια πως αυτή η περίοδος είναι θλιβερή για τους πάντες: μαθητές, δασκάλους, εργαζομένους, φοιτητές (να’ναι καλά οι χειμερινές εξεταστικές).

Για μισό, όμως. Οι πρωτοετείς ίσως είναι οι μόνοι που αντλούν μια στάλα ευτυχίας από τον καμβά του γκρίζου σκηνικού. Τέλος στα πρωινά ξυπνήματα (ως επί το πλείστον), παρακολούθηση μαθημάτων όποτε (πλην εργαστηρίων. Και μαθημάτων – “αλυσίδα”, μπροστά σου τα βρίσκεις), αναζήτηση σπιτιού για να μείνεις μόνος σου, αυτοκίνητο. Αυτό το τελευταίο αποτελούσε έθιμο στα καλά χρόνια, με το κλειδί ενός λιλιπούτειου πόλης ή μιας τετράτροχης “μπόμπας” να περιμένει την θυγατέρα ή τον κανακάρη που πέρναγε στο πανεπιστήμιο.

Επειδή, όμως, το πρώτο δεν πάει βήμα και το δεύτερο θέλει έμπειρα χέρια για να μην μετατραπεί ο νεαρός σε εικονοστάσι, εμείς θα προτείνουμε 10 μοντέλα που τα συνδυάζουν -σχεδόν- όλα: γρήγορα, ασφαλή, μαζεμένα σε διαστάσεις, αξιόπιστα, διασκεδαστικά, χρηστικά και -κρίση για τρείιιιιιιιιις- οικονομικά. Το budget ορίζεται μάξιμουμ στις 5.000 ευρώ και η χρονολογία στα 20 έτη. Καλά αυτά που θα σου πω, αλλά συμπλήρωσε ελεύθερα (feel free) στα σχόλια.

1Αlfa Romeo 147 1.6 TS

To “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για το 2001 στέκει ακόμα αγέρωχο στους δρόμους, αναλόγως δείγματος βέβαια. Μπορείς να βρεις μια του 2000 στις 1.500 ευρώ, αλλά το πιθανότερο είναι να τη λυπάται ο Θεός. Συνηθέστερη -και σοφότερη- επιλογή αποτελεί κάποια του 2003 με γύρω στις 150.000 χλμ και τιμή στις 2.500. Για οδόμετρο κοντά στην “κατοστάρα” πάμε σε μοντέλα του ’06, τα οποία απαιτούν περί τις 4.000.

Ο 1.6 Twin Spark έχει τσαγανό, το οποίο ωστόσο “τσιμπάει” βενζίνη, η οδική συμπεριφορά είναι τυπικά ιταλική, η αξιοπιστία περιέργως όχι. Αν βρεις μια καλοσυντηρημένη δεν πρόκειται να σε απασχολήσει με σοβαρά ζητήματα. Απόφυγε τις χαμηλωμένες με τα “αμορτισέρ Κόνι”, αφενός γιατί η 147 είναι σφιχτή από το εργοστάσιο, αφετέρου γιατί πιθανότατα είναι “σκισμένες”.

Εναλλακτικά: Αlfa 156, αν δεν σε αγχώνει το έξτρα μήκος του σεντάν αμαξώματος

2ΒMW Z3

Ποιος είπε ότι η φοιτητική ζωή δεν θέλει στυλ; Αποφεύγοντας την χρόνια κλισεδιά των Ε30 και Ε36 Coupe, γίνεσαι αυτομάτως εναλλακτικός – και ελαφρώς “κλαρίνο”. Έχει μια τάση η Ζ3 προς αυτό το είδος ιδιοκτήτη. Ποιοτικά μην περιμένεις καμιά ξαδέρφη της 7αρας, ούτε κολλητή της Μ3 στον τομέα των επιδόσεων. Η Ζ3 αποτελεί μια διαφορετική επιλογή, ιδιαίτερα προσφιλή στο ωραίο φύλο. “Πούσι μάγκνετ”, που έλεγε κι ο Μποράτ.

Πέρα από την ευχέρεια με τις τσαούσες, μπορεί να σε μυήσει στον κόσμο της πίσω κίνησης χωρίς περιττά δράματα. Οι 130 ίπποι του 1.9 ίσα αρκούν για να “γυρίσει”, ωστόσο υπάρχουν πολλές με τον 2λιτρο straight six των 150 ίππων. Οι μεγαλύτερες μετατροπές με 2.5αρια και 3λιτρα μοτέρ δεν προκρίνονται λόγω κόστους χρήσης και δυσκολίας χειρισμού. 130-150 πισωκίνητα άλογα φτάνουν και περισσεύουν για αρχή, ενώ ένα τίμημα γύρω στις 4.000 για μια του 99-00 χαρακτηρίζεται ως λογικό. Απόφυγε τις τεράστιες ζάντες (18,19 ιντσών), που “πνίγουν” το μοτέρ και σακατεύουν τη μέση.

Εναλλακτικά: ΒMW 316 ή 318ti Compact, γιατί έτσι. Δεν σε στέλνω στα χιλιοφορεμένα. Στα ασχημούλια, ναι.

3Citroen C2 VTS

Διάδοχος του Saxo VTS δεν υπήρξε ποτέ. Αντικαταστάτης, ναι. 125 άλογα από 1.600 ατμοσφαιρικά κυβικά ήταν σεβαστή τιμή στις αρχές των 00’s, με το χαμηλό βάρος του C2 να “αποθεώνει” τις επιδόσεις. 0-100 σε 8.5″ και τελική 203 χλμ/ώρα δεν κουνάνε βλέφαρο σήμερα, αλλά τότε ήταν ο ορισμός του φτηνού γκαζιού.

Ένα με 120.000 χλμ και τιμή περί τα 3-3.500 είναι μια χαρά, βρίσκεις και με λιγότερες από 100.000 λίγο, ψάξε “μαμίσιο”. Σκούπες και φίλτρα σου χρειάζονται για να διατηρείς το σπίτι ανθρώπινο, όχι για να πάρεις μισό άλογο και να ευτυχείς.

Εναλλακτικά: Citroen Xsara VTS, στο συγκεκριμένο “Claudia Schiffer Yellow” χρώμα, ένεκα της διαφημιστικής καμπάνιας στην οποία πρωταγωνιστούσε η Γερμανίδα. Tα τέλη κάνουν “τζιζ”, 2λιτρο γαρ.

4Fiat Panda 100HP

Ίσως η καλύτερη επιλογή του άρθρου, το Panda κάνει τα περισσότερα από όλα: συνδυάζει την 5θυρη πρακτικότητα με το γκάζι, την οικονομία και τα χαμηλά πάγια του 1.4 με το γρέντζο και το νεύρο 100 6τάχυτων ίππων, στρίβει, φρενάρει, παρκάρει παντού και μπορείς να το βρεις με πανοραμική ηλιοροφή. Όλα αυτά για 5.000 ευρώ, εφόσον πρόκειται περί αρίστου δείγματος 10ετίας. Μοναδικό μείον η άνεση της σκληρής ανάρτησης, η κατανάλωση υπό πίεση και κάποια ηλεκτρικά σκαλώματα της ηλιοροφής. Απόφυγε το “υπουργικό μπλε” χρώμα. Γρήγορο Panda είναι, όχι Ε200 Compressor.

Eναλλακτικά: Fiat Barchetta, αν δεν σε ενδιαφέρουν όλα τα ανωτέρω, αλλά η μόστρα.

5Ford Fiesta Sport

Εδώ βρίσκεις τις περισσότερες εναλλακτικές στην ίδια εκτέλεση. Υπάρχει το Sport χρονολογίας 2000-01 στο ενάμιση χιλιάρικο, αλλά με μπόλικα χιλιόμετρα στην πλάτη (150 μίνιμουμ). Μετά πάμε στο S του 05-06 και τις 3.500, ενώ συστήνεται και το 2λιτρο ST στην ίδια τιμή, αρκεί να βάζει κάποιος πλάτη με τα της Εφορίας. Προσωπική συμβουλή ένα από τα δύο άκρα: είτε το Sport -το οποίο είναι ελαφρύ, γρήγορο και σπιρτόζικο στη συμπεριφορά- είτε το ST, που διαθέτει το γκάζι για να αξιοποιήσει το πλαίσιο που πηγαίνει ελαφρώς χαμένο στο μικρότερο S.

Eναλλακτικά: Ford Puma, αν δεν σε πολυνοιάζουν οι χώροι (όχι ότι στο Fiesta κολυμπάς)

6Ηonda Civic VTi

Θυμάσαι τι λέγαμε για τις τετράτροχες “μπόμπες”; Κάνουμε μια εξαίρεση. Για τη λύσσα και τους κόφτες ρε γαμώτο. Το VTi απευθύνεται στην καρδιά του 18αρη, αλλά απαιτεί χειροπρακτική 30αρη για να αποδώσει τα μέγιστα. Ωστόσο, αν δεν έχεις σκοπό να κυνηγιέσαι σε στροφές και στέκια, αλλά θες να βιώσεις το φατούρο του VTEC, εκταμίευσε γύρω στις 3.500 με 4 χιλιάδες και καλορίζικο. Τα περισσότερα μοτέρ κυμαίνονται στις 150.000 +, αλλά είναι “σκύλοι”. Αρκεί να έχουν συντηρηθεί σωστά.

Αν δοκιμάσεις κάποιο και δεις τον κόφτη να επεμβαίνει χαμηλότερα από τις 8.000 rpm, φύγε σπινάροντας τα πόδια σου. Πιθανότατα ο εγκέφαλος να αποτέλεσε πειραματόζωο βελτίωσης και οι χάρτες ανάφλεξης να έχουν χαθεί στην μετάφραση. VTEC kicks in at 5.400, οπότε μάθε σε κάποια αλάνα το χούι πριν σε βρει μέσα σε στροφή. Προσωπική επιλογή το sedan, λόγω εμφάνισης και πρακτικότητας. Το 3θυρο είναι ο ευέλικτος δρόμος, ενώ το coupe ο Fast and Furious -που λέει κι ο ρήτορας Χατζηγεωργίου.

Εναλλακτικά: Honda HR-V. Μην το γελάς. Έχει 125 άλογα, VTEC (όχι το πολεμικό, αλλά δουλειά του κάνει), πάει εκτός δρόμου (βλέπε δεν αγχώνεται σε πεζοδρόμια και λακκούβες), ενώ έχει και γουστόζικη εμφάνιση

7Mazda MX-5 NB

Παρόμοια φιλοσοφία με τη Ζ3, στο πολύ πιο καλοστημένο και αξιόπιστο και στο απείρως βαρύτερο όνομα. Μην κοιτάς την έλικα στο καπό. Το Miata ανέστησε και καθόρισε τα roadsters. Τελεία.

Επειδή αυτή η κοσμογονία συντελέστηκε από το πρώτο MX-5 (λέγε με και ΝΑ), είσαι στην ευχάριστη θέση να πετυχαίνεις την επόμενη γενιά σε χαμηλότερες τιμές από την παλαιότερη. Το NB έχασε τα pop-up φώτα, όμως κέρδισε ελαφρά σε χώρους και χρηστικότητα (λέμε τώρα). 8/10 είναι 1.6 με 115 ίππους και “ελεύθερο” (00-05, από 2.800 μέχρι 4.000), ωστόσο αν πετύχεις κάποιο 1.8 -ιδιαίτερα το facelift μοντέλο- αξίζει να εξαντλήσεις τα αποθεματικά, καθώς τα περισσότερα έχουν μπλοκέ.

Εναλλακτικά: Mazda RX-8, αν σε λένε Ερμόλαο/Φειδία/Πελοπίδα και θες να εκδικηθείς τους γονείς σου. Αλλιώς, 323F (το σχιστομάτικο)

8Renault Megane Coupe

Tα τελευταία Coupe ανιχνεύονται στο 2003, όταν και έδωσαν τη σκυτάλη στο Megane 2ης γενιάς. Από τις πλέον οικονομικές λύσεις, καθώς ένα 1.600αρι των 110 ίππων του ’03 βρίσκεται άνετα λίγο πάνω από τις 2.000 ευρώ. Μην περιμένεις να μην τρίζει, αλλά μετά το πρώτο γρήγορο turn in δεν θα σε νοιάζει κιόλας. Οι μετατροπές συνήθως αντενδείκνυται, αλλά το 2λιτρο μοτέρ των 180 ίππων το τζατζίκι στο πιτόγυρο εν προκειμένω. Αρκεί να συνοδεύεται από τις ανάλογες αναβαθμίσεις στα φρένα και την ανάρτηση.

Eναλλακτικά: Renault Clio 1.6 ή Sport (μην τα ξαναλέμε για τέλη και Εφορία)

9Peugeot 306 GTi

Δεύτερη εξαίρεση, μετά το Civic VTi, και από τις πλέον σημαδιακές στην ιστορία των hot hatches. Ίσως το πιο καλοστημένο σασί που έχει συναντήσει η κατηγορία και στυλοβάτης των μπροστοκίνητων αυτοκινήτων, το 306 GTi δεν απευθύνεται στους βολτάκηδες. Δεν είναι ο sniper που υπήρξε το 106 Rallye, αλλά απαιτεί το ενδιαφέρον και την προσήλωσή σου για να σε γεμίσει με τα σκάγια της ευτυχίας και της πραγματικής οδήγησης. Όπως αντιλαμβάνεσαι, τα 2 λίτρα του κινητήρα παράγουν 167 ίππους, αλλά προϋποθέτουν μπάρμπα στην Κορώνη για να μην βλαστημάς κάθε Δεκέμβρη.

Εναλλακτικά, στρέφεσαι σε κάποια μετατροπή με το δεκαεξαβάλβιδο μοτέρ του Rallye. Ή πας στο Cabriolet. Χάνεις σε γκάζι και αμεσότητα, αλλά κερδίζεις σε σηματάκια “Pininfarina” και μετατρέπεσαι στον νο1 προορισμό για καλοκαιρινές εξορμήσεις από τις τσούπρες της σχολής.

10Toyota Yaris T-Sport

To άρτι παρουσιασθέν GRMN (ότι δηλαδή μαζεύτηκαν σε ένα γραφείο, συσκέφθηκαν και αποφάσισαν να το ονομάσουν έτσι) θέλει να παίξει με τους “μεγάλους”, ενώ το πιστεύει τόσο ώστε να προσφέρεται σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Το ορίτζιναλ γρήγορο Yaris, ωστόσο, ήταν το αλεξίσφαιρο γκάζι του λαού. Δεν σου κάνει την τρίχα σιδερόβεργα στις στροφές, όμως σε βάζει στο τριπάκι χωρίς να ασελγεί στην τσέπη σου.

Από τα ελάχιστα πεντάπορτα της λίστας, έμπνευση του Panda 100HP κατά κάποιον τρόπο. 0-100 σε 9.5″, τελική στα 190+ χλμ/ώρα και μέση κατανάλωση κάτω γύρω στα 7 λίτρα/100 χλμ, δύσκολα συναντάς ακόμα και με τις τεχνολογίες του σήμερα. Από 3.500 για μοντέλο του 02 και 150.000 χλμ, εως 5 για ίδιο του ’04 και κοντά στις 100.

Εναλλακτικά: Toyota Celica, η αδικημένη πρωταθλήτρια, η σωστή, η διπλοφάναρη.

  • cfu

    ωραιο αθρο!!!! απο αυτα θα επερνα το Panda γιατι εχει γκαζακι και 4 πορτες

    • antonis

      Κ εγω.

  • ωραιο αρθρο και φυσικα διακαης ποθος η Z3,τωρα αν ειναι με την ξανθια της φωτογραφιας ακομα καλυτερα.. :-P
    μια συμπληρωση,αν θυμαμαι καλα το Xsara VTS εβγαινε και με 1,6lt 125 ps..

    • Scooby r22b

      Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ ελκυστικό το πακέτο (B.M.W. Z3 με ξανθό μ.τ.γ. 😉),
      αλλιώς impreza 1.6 180hp awd μαζί με το πιπίνι http://2.bp.blogspot.com/-ywJzk1ZbQKM/UcoM2IVNKkI/AAAAAAAADfI/LuzQgz2RNdg/s1600/bbc+clarkson+2.jpg 😍 😜.

    • Scooby r22b

      Εγώ άμα την έβλεπα έτσι θα ΕΜΠ1 στο subaru και θα φεύγα 😎.

    • τι ειναι ρε συ το ΕΜΠ;; εμπροστοβαρη;; :-P
      εγω αυτες τις ξερω για BBW..

    • Scooby r22b

      ΕΜΠ + 1 = ΈΜΠΑΙΝΑ 😉.
      Με την συγκεκριμένη εγώ ΔΕΝ ΕΜΠ1.

    • να ‘σαι καλα φιλος,τωρα καταλαβα..
      και εγω ΔΕΝ ΕΜΠ1..

    • δεν υπαρχουν ασχημες γυναικες!!!! υπαρχουν αντρες που δεν πινουν !!!!!! :-P

    • Scooby r22b

      Εσύ είσαι ο καλός ο μύλος που αλέθει τα πάντα όλα; 😛

    • αμα δεν μπαζωσεις…δεν θα χτισεις !!! ΝΟΜΟΣ !!!! :-P

    • charris

      Μπαααα…στις μερες μας δεν αξιζει να εχεις σπιτι..τα εξωχικα των αλλων ειναι καλυτερα

    • Scooby r22b

      Θεούλης 😂🤣.

    • Scooby r22b

      Καλύτερα στον ασβέστη παρά με την φαλκονέρα 🤣.

    • εγω δεν πινω;;; κουκλα.. χικ.. ειναι.. χικ.. :-P :-P

    • δικος μου εισαι !!!!! ΛΟΛ

    • PanosA

      1,8lt ήταν αυτό που είχε γύρω στα 120ps. Το 1,6 ήταν 8βαλβιδο με 90ps. Δίλιτρο φορούσαν και τα περιπολικά Xsara.

    • εγω θυμομουν το 1.6 16v με τα 110ps,εκανα λαθος στην ιπποδυναμη..
      αν εβγαινε με 8βαλβιδο δεν το θυμαμαι..

    • PanosA

      Όντως, το facelift έβγαινε με τον 16v με τα 110ps, τώρα που το ανέφερες. Αλλά νομίζω ότι με το facelift έχασε την ταυτότητα και τη δυναμικοτητα του και σταμάτησε να μου αρέσει, οπότε δεν του έδινα σημασία.

  • giannisb

    Επίσης golf mk3,mk4 ,a3 8l,polo mk4,corsa d,astra h,bmw e46 316 ,corolla e12,fiesta mk5,focus mk1

  • DarkV12Tdi

    Καλά όλα αυτά ,όμως δίλιτρα ξεχάστε τα :P και πολύ είναι ένα έως μέχρι 1398cc. :P :P :P γιατί έτσι θέλει η κάθε Μνημονιακή κυβέρνηση Σοβιετίας. Για 1600-1800-2000 έχουν πολύ τεκμήριο για ένα φοιτητή που έχει πενιχρό εισόδημα με μερικής απασχόλησης εργασία,η ακόμα χειρότερα με μισθούς των 100-200-300ευρώ, εκτός αν τσοντάρει ο Μπαμπάς και Μαμά στην φορολογική δήλωση :P

  • ak156

    Με σειρά προτεραιότητας.
    mx5, 147, z3, megane coupe, 306 gti.
    Επισης θα μπορουσε να παιξει χαλαρα στη θεση του panta fiat punto. Η ακομα καλυτερα fiat coupe…ειδικα το 20v θα κανει παπαδες στη σχολη(αναφερομαι και σε κομενακια) και θα μπορεις να το παιξεις και λιγο ιστορια διπλα στον βουτυροχλεχλε που κυκλοφορει στα παρτυ με την slk του μπαμπα.

    • ak156

      Α, βαλε και μια alfa gtv 916 ειτε coupe ειτε spider ειναι και προσιτη και ιδιαιτερη οπως ακριβως τη θελει ενας φοιτητης.
      Και εννοειται mini cooper!!!! Αν δεν παρεις σαν φοιτητης ποτε θα παρεις? Αν και παίζει να ειναι λιγο ακριβα ;)

  • σοβαρα τωρα ??? xsara ???? fiesta ??? 323 ????HRV ???156 ???
    ποσο ανοργασμικο φοιτητης πρεπει να εισαι !!!!!
    σιγουρα στην παρτουζα θα εισαι αυτος που περνει μονο ματι !!!!!

    απο αυτα Ζ3 η καλυτερη επιλογη!!ομορφο ακομα και σημερα….και οσο παλιο και να ειναι…χαλρα φορτωνεις γκομενακια χωρις πολλα πολλα !!!

    παντως εγω θα εβαζα μεσα και golf 4 1.8T !!!γκαζακι….με χωρους για να φορτωσεις την μπακουροπαρεα…η να κανεις τρελες με το μωρο απο το πανεπηστμιο στο πισω καθισμα……και σχετικα οικονομικο !!!

    • ak156

      Το θεμα με το z3 παντως ειναι οτι τ κομενακι θα πεσει αλλα που θα γινει η δουλεια…?? Εκτός κιαν ο επιδοξος φοιτητς διαθετει και σπιτι. Αλλα z3 και δικο του σπιτι και φοιτητης…so good to be true

    • αν ειναι να σπρωξεις…….θα την βρεις τν ακρη !!!! :-P

    • manowar

      Εεετσεεε

    • George Liverpool

      Εννοειται τη βρισκεις.Εχω φιλο που εσπρωξε σε mx5 και ειναι 1.85+

    • Scooby r22b

      Με ανοιχτή την οροφή φαντάζομαι;

    • George Liverpool

      Ηταν ψιλοκοντουλα η τυπισσα,οποτε δεν ξερω τι παιχτηκε ακριβως.Αλλα μιλαμε για τρελαρα,οποτε και σε δεντρο επανω να ηταν ο συγκεκριμενος θα την εβρισκε την ακρη :p

    • Scooby r22b

      Μάλλον αυτός ήταν στο κάθισμα του συνοδηγού, κανονικά καθισμένος και αυτή καβάλα στ’άλογο 😉.

    • George Liverpool

      Ε ναι καπως ετσι.Μονο με cowgirl βγαινει η φαση

    • HΡΩΑΣ !!!!!! :-D

    • valader

      Ανετα με το Z3,Η γκομενα ειναι ετοιμη πριν καν μπει στο αμαξι!!Τωρα που το λες,ψάχνοντας για golfaki 4αρι,χαζευα αυτο..
      https://www.car.gr/10915513-volkswagen-golf-gti

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Πω πω ωραιο ε,εχει μεχρι την μεγαλη οθονη στο b.c με ενδειξεις απο το navi.
      Αλλα σε αυτα τα χρηματα και κυβικα s3 8l η b6 a4tq ποιο ολοκληρωμενα.
      Ειχα 4 20vt και απολυτα ικανοποιημενος.

    • περαστικός

      Με Golf 4 δεν έσπρωξε κανείς…!
      Μόνο την μπακουροπαρέα φόρτωναν..

    • το ξεκαθαρισα !!! η το ενα…η το αλλο !!!! :-P

    • Mika

      Αρκει να μην ειναι καμια φυστυκι Ζ3, σαν αυτη που ειδα τις προαλλες, και εψαχνα μερος να ξερασω!!!

  • Giannis-F1

    Bασικα εαν καποιος θελει αμαξι-φοιτητικο και γκαζιαρικο ας παει να δωσει κατι παραπανω και ας αφησει αυτα του αρθρου.Αυτα ηταν καλα πριν απο 10χρονια τωρα παραεχουν γινει μπακατελες με τοσο φορτωμα (χλμ,πιθανη κακομεταχειρηση,παλια κλπ).Εκτος και αμα βρειτε καποιο με ”καθαρο” ιστορικο τσεκαρισμενα.
    Καλυτερα δωστε κατι παραπανω στην αρχη και θα γλυτωσετε πολλα μετα.
    Οτι ομως και να διαλεξετε θα το αγαπησετε γιατι ειναι δικο σας.
    Kαι επι ευκαιριας να και η δικη μου φοιτητικη επιλογη και αγαπη
    https://uploads.disquscdn.com/images/98d77019d2c84534ff0d51c8cb6ecf4b56e9725f18719e9c6c0adffe0f86bb33.jpg

  • Anestis Genk

    Υπάρχουν πολλά καλά και φτηνά αλλά κανένα δεν τα έχει όλα δυστυχώς. Για μένα τα τέλη 1.4 είναι τραγικά (σε σχέση με τα 1.3 πάντα). Και μαζί με τα τέλη/κυβικά/γούστα ανεβαίνουν και ασφάλειες και φάε και το bonus malus.
    Φίλος φίλου με δουλειά χωρίς υποχρεώσεις πούλησε την 147 και πήρε fiesta 1.4 αέριο, όταν του πήγαν τον μισθό από 1400 σε 700.
    Αφού πάντως παίζουμε στα 4000 υπάρχει και MR2 και η τελευταία Celica.

    Εγώ σε φίλο-πιτσιρικά στον στρατό του έδωσα συμβουλή να πάρει swift gti, το βρήκε σε καλή κατάσταση και το πήρε αρκετά φτηνά, αν και τέτοια αμάξια είναι σαν λαχείο. Αλλιώς το 1.3 το rallye.

  • manowar

    Για τους εμπειρους που εχει δοκιμάσει πολλα η γλωσσα τους ενα 306 gti παρακαλω.. Και ασε τους αλλους οταν θα περνουν τις στροφες τα ματια σου 2αχαιριες….κτλ κτλ

    • ak156

      Απο σενα περιμενα κανενα vintage χαμηλωμενο e30…κανεις και λιγο καπνο εξω απο τη σχολη να νομιζουν οτι ηρθαν τα ματ…

    • manowar

      Λεω απο τα αυτοκινητα του αρθρου ρε που εχει εδω..

    • ak156

      Αμα πρότεινες?…ποιο θα εβαζες ομως???;);)

    • manowar

      Στα λεφτά αυτα; μεχρι 2 χιλιαρικα;ρε συ μεχρι 2.000 ευρω δεν μπορεις να βρεις σοβαρα αυτοκίνητα μονο γαλλο εκει περα.. Παροτι χαρχαλα τουλάχιστον στρίβουν και εχουν τιμόνι στα 7.000 εχω υποψην πολλα και την 159 1.8 τούρμπομπενζινα

    • ak156

      Ειναι πανακριβα αυτα…με 7χλ δεν βρισκεις καλο. Αμα ηταν θα σ λεγα για brera tbi αλλα εχει πανω απο 11 12χλ

    • manowar

      η 159 μου αρεσει περισσοτερο απο την μπρερα..γενικα τα καλυτερα αυτοκινητα για μενα οπτικα τουλαχιστον της αλφα ειναι το 8κομπετιζιονε εννοειται ενταξει,,,156 gta 159 Ti βελοτσε και η c4 μαρεσει αλλα οχι τοσο το 159 το εχει ενα θειος μου και του το προτεινα εγω γιατι κοιταζε αποκλειστικα εμπροσθιοκινητα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Το χα τρελε ,ασημι 155 πενταταχυτο απο τον οδδυ ,μεγαλη ιστορια,ειχα παει για 740 e38 ,και εφυγα με αυτο!
      Απλα ,αξεπεραστο

    • manowar

      Τρελο στήσιμο ρε.. Οσο εστριβες έπιανε υπερκρατημα και σηκωνόταν ολο το αμαξι απο το ζόρι.. Οσοι εχουν δοκιμασει σε πιστα γαλλο ξερουν.. Και μιλαμε για γκαζι σανιδα οχι βολτα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Το 155 αρι πενταχυτο απο γκαζι ηταν δραμα,ουτε 130 πραγματικα δεν ειχε…..
      Το εξαρι 167 σαφως ποιο ψυχωμενο.
      Αλλα απο το τιμονι επικινοινωνια,πλαισιο αλλου,και αμα μαθαινες τα χουγια της παθητικης τετραδιευνσης και του πισω αξονα ,σου φτιαχνε τη μερα!

  • Stelios

    Καλά με την κρίση που υπάρχει τώρα ακόμη και αυτά τα αυτοκίνητα του άρθρου είναι άπιαστο όνειρο για την
    συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών.Ας είναι καλά οι αστικές συγκοινωνίες.
    Παντως εγω θυμάμαι ακόμη το πρώτο δικο μου σαν φοιτητής:citroen ax 1.4 με 120.000χλμ.Ποσες φορές ειχα κάνει την διαδρομή Ιωάννινα-Λαρισα μεσω Κατάρας..Το αυτοκίνητο ηταν σκυλί.
    Μετά απο 2 χρόνια αντικαταστάθηκε απο μια alfa romeo 145 1.6 boxer.Αλλο αυτοκίνητο αλλα γούστα..

  • zezadelik

    Mετά το ΝΒ, το χάος!

  • zezadelik

    Mετά το ΝΒ, το χάος!

  • Bon Viveur

    Το MEGA θυμάται… Το πρώτο μου αμάξι ήταν ένα μπλε ελεκτρικ Seat Ibiza με 101 αραβικά άλογα. Μου το πήρε ο πατέρας μου με την λογική οτι θα του δώσω τα μισά όταν τελείωνα τις σπουδές (δούλευα συγχρόνως) γιατί ήθελε να μου δώσει το δεύτερο mercedes του και εγώ εννοείται δεν ήθελα 20 χρονών να οδηγώ mercedes. Φυσικά ποτέ δεν πήρε τα μισά ο πατέρας μου. :P
    Ακόμα θυμάμαι το τι είχα κάνει μέσα στο Ibizακι μου… :P

    • Nikolas Karampelas

      Καλά δε νομίζω να υπάρχει πατέρας που να περιμένει να πάρει τα μισά ή όλα. Και εμένα ακόμα περιμένει να πληρώσω το 50άρικι το παπάκι που πήρα πριν από 15 χρόνια, πλήρωσα 2 δόσεις και τα άλλα ο πατέρας :P

    • Bon Viveur

      Αυτό είναι το μόνο σίγουρo, οτι πάντα μέναμε στις υποσχέσεις :D

    • Nikolas Karampelas

      εν το μεταξύ το πούλησα και τσέπωσα ένα κατοστάρικο ακόμα και ακόμα περιμένει :P

  • George Liverpool

    pussy magnet borat=κλαμα

  • Nikolas Karampelas

    atos και πολύ σας είναι ρε :P

    (πάντως πέρα από την πλάκα αρκετά από την λίστα δεν τα λες και ασφαλή αμάξια, καθώς είναι αρκετά παλιά με πολύ χαμηλό δείκτη ασφαλείας)

  • Nikos_

    Δεν εχετε λαβει υποψιν σας κατι πολυ σημαντικο.Ως φοιτητης αν παρεις >1.600 κυβικα σε γδερνει απο παντου. Αρα η πιο ωραια επιλογη ζ3 αποκλειεται.Οποτε η επομενη επιλογη ειναι το mazda mx-5.Τωρα αν μου πει καποιος οτι πρεπει να ναι 4-πορτο κλπ την κατσαμε ,απλα σκεψου οτι μονο ως φοιτητης το 2θεσιο δεν θα σε περιοριζει γιατι κανεις οτι θελεις ,αμα περασεις αυτη την ηλικια ποτε θα το παρεις???

  • ionized

    ως “φοιτητης” δεν ειχα οχημα γιατι ημουν εσωκλειστος και οι εξοδοι ελαχιστες,ξεταβλωνα με αλλα οχηματα πολυ πιο γρηγορα απο αυτοκινητα :)

    • αεροπορος ??? γιατι αυτο που εχεις προφιλ εχει φτερο και πεταει χαημλα !!!! :-P

    • ionized

      μεσα επεσες,το προφιλ ειναι παραπλανηση :)

    • F16 ???

    • ionized

      ναι

    • ωωω!!! ρισπεκτ !!!
      την επομενη φορα που θα λοκαρεις εναν κωλοτουρκο πανω απο το αιγιαιο…..να πεις για τον babino ρε μνι !!!!! :-D

    • ionized

      Πολυ ευχαριστως Φιλε μου να μεταβιβασω τους χαιρετισμους σου στους..γειτονες 😊

    • Θα ελεγα να μου το στείλεις και σε βίντεο !!!! Αλλα δεν μπορείς οσο πιλοταρεις…. Αλλα τι λέω … Ο κοκ δεν ισχύει στα ιπτάμενα !!!!!! Θέλω βίντεο !!!! 😂😂😂😂😂😂😆😆😆😆

  • Βελισσάριος

    106 rallye 16 v και mazda mx 5.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο άρθρο, από αυτά θα διάλεγα και μ’ αρέσουν η 147, η 156, η Ζ3, το C2 VTS (αν και το Saxo VTS/106 Rallye ήταν πάντα τα αγαπημένα των νέων), ωραία και η Xsara VTS. Θα διάλεγα επίσης κανένα Fiesta ST 2002 αντί για το προγενέστερο, το MX-5 NB, το RX-8, τέλειο το 306 GTI, πολύ ωραίο και το Yaris T-Sport. Tέλος, έρωτας η Celica!!! Θα έβαζα επίσης και το Corolla G6 το καλύτερο που θα έπαιρνα μαζί με το 306 GTI! Επίσης κανένα Ibiza 2000 & 2002.