Η Volkswagen δεν θα προχωρούσε στην αντικατάσταση του Phaeton αν οι Κινέζοι δεν έδειχναν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το μοντέλο της. Η λιμουζίνα της VW, βρίσκεται στην αγορά για 10 χρόνια και λόγω του χαμηλού όγκου πωλήσεων, η Volkswagen αναγκάστηκε να σταματήσει να το πουλά στην Αμερική μετά το 2006.

Ας είναι καλά οι Κινέζοι όμως αφού η Volkswagen έχει παραδώσει 50% περισσότερα Phaeton πέρυσι στη χώρα της Άπω Ανατολής. Συνολικά, η αγορά της Κίνας απορρόφησε 11.166 αυτοκίνητα, πλήρως εξοπλισμένα με το μακρύ μεταξόνιο που φορούσαν V6 και V8 κινητήρες. Σίγουρα απέχει παρασάγγας από τις πωλήσεις των υπολοίπων αντίστοιχων αυτοκινήτων, αλλά και πάλι είναι ένα σεβαστό νούμερο.

Η δεύτερη γενιά του Phaeton θα βγει στην αγορά το 2015 και έχει κωδική ονομασία VW631. Θα κατασκευαστεί πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα MLM Evo, που θα φορά και το Audi A8, θα είναι ελαφρύτερο αφού θα χρησιμοποιεί μέρη από αλουμίνιο και μαγνήσιο κάνοντας το έτσι περισσότερο οικονομικό.

Στιλιστικά θα δανείζεται κάποια στοιχεία από το Cross Coupe concept και θα είναι διαθέσιμο με μικρότερους κινητήρες όπου ανάμεσα τους θα βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος, δύο εξακύλινδροι, ο νέος V8 TFSI 4.0-λίτρων και ένας plug-in υβριδικός χωρίς ωστόσο να ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτούς. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Γερμανοί θα βγάλουν από πάνω του τους V8 και W12 κινητήρες

Η Volkswagen αναμένεται να παρουσιάσει το Concept D κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα χρόνια, το οποίο θα μας δείχνει στο περίπου το που θα κινηθεί η σχεδιαστική του γραμμή.

[Πηγή: AMS]

  • Makaros

    Να θες να σταματησεις την παραγωγη ενος αποτυχημενου μοντελου και να μην σε αφηνουν οι κινεζοι επειδη εχουν φαει κολλημα!!!

  • hellboy

    που θα παει θα τους χτυπησει η κριση και αυτους εκει στην κινα!!!θυμιζει ΕΕ του 2002-03!!!!!!!