Jenson Button on track.

Η πίστα τής Μαλαισίας είναι μία από τις πιο απαιτητικές για τα μονοθέσια και τους οδηγούς: πέρα από την χάραξη, ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει και από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή, με τις θερμοκρασίες να είναι πολύ υψηλές, όπως συμβαίνει και με την υγρασία. Αυτό δεν αρέσει στη McLaren, που σήμερα δεν ήταν πολύ ανταγωνιστική, έχοντας προβλήματα με τις ρυθμίσεις στην MP4-29.


Ο Jenson Button επισημαίνει πως το πρόβλημα βρίσκεται στις γρήγορες στροφές, ενώ οι υψηλές θερμοκρασίες δε βοηθούν τη βρετανική ομάδα, η οποία ελπίζει σε πιο κρύες συνθήκες σε κατατακτήριες και αγώνα.

Δυσκολευτήκαμε σήμερα εκεί έξω σήμερα, ειδικά σ’ αυτή τη ζέστη. Είμαστε πολύ αδύναμοι στις γρήγορες στροφές, συνεπώς χρειάζεται να δουλέψουμε πολύ. Ας ελπίσουμε ότι το Σαββατοκύριακο θα είναι πιο δροσερό απ’ ό,τι σήμερα, ειδικά στις κατατακτήριες και τον αγώνα. Δυσκολευτήκαμε στις μεγάλες αποστάσεις, αλλά πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί.

Το μονοθέσιό μας δούλεψε καλύτερα το πρωί, στις πιο κρύες συνθήκες, οπότε ελπίζω ότι θα μας βοηθήσει το γεγονός πως οι κατατακτήριες και ο αγώνας ξεκινούν πιο αργά. Υπάρχουν μερικά ακόμα πράγματα που πρέπει να κάνουμε όσον αφορά το set-up, αλλά δεν έχουμε τον ρυθμό τώρα, κάτι που είναι έκπληξη.

Η βρετανική ομάδα έφερε αναβαθμίσεις στη Μαλαισία, με το νέο ρύγχος να ξεχωρίζει. Ο Πρωταθλητής τού 2009 ελπίζει ότι τα νέα εξαρτήματα θα ωθήσουν την απόδοση του μονοθεσίου του, και η μελέτη των δεδομένων από τους 86 σημερινούς γύρους θα είναι σημαντική.

Νομίζω ότι πάντα δείχνει μεγαλύτερο απ’ ό,τι είναι όταν αλλάζει το ρύγχος. Θα μελετήσουμε τα δεδομένα κι ελπίζω να μας δώσουν κάτι. Πιστεύω πως θα συμβεί αυτό, αλλά οι υψηλές θερμοκρασίες και οι γρήγορες στροφές μάς πληγώνουν αυτή τη στιγμή, και είναι ένας παράγοντας που είμαστε αδύναμοι. Νομίζω ότι, όταν έχει πρόβλημα στις γρήγορες στροφές, πάντα γίνεται μεγαλύτερο όταν έχει ζέστη.

[Πηγή: AutoSport]