167550

Τη περασμένη Παρασκευή η Audi πήγε για δοκιμές εξέλιξης τη δεύτερη γενιάς του R8, και για πρώτη φορά ακούμε και τον κινητήρα του νέου Γερμανικού supercar στο Nürburgring. Το αυτοκίνητο είναι λιγότερο καμουφλαρισμένο από τη προηγούμενη φορά και διακρίνεται ο πιο επιθετικός μπροστά σχεδιασμός, τα γωνιακής σχεδίασης νέα Matrix φωτιστικά σώματα LED με μεταβλητή ένταση, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα φουσκωμένα φτερά, η ενεργή πίσω αεροτομή, ο διαχύτης αλλά και οι τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Το νέο R8 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2015, θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τα μέσα του 2014, θα χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan. Θα έχει ωστόσο μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερα μετατρόχια. Χωρίς καμία αμφιβολία θα χρησιμοποιεί τους ίδιους V8 και V10 κινητήρες που κινούν και την τρέχουσα γενιά R8 και επίσης σαν την Huracan θα είναι διαθέσιμο μόνο ως τετρακίνητο και μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Αργότερα ίσως προστεθεί και turbo έκδοση.

Θα ζυγίζει περίπου 50 με 60 κιλά λιγότερα από τη τρέχουσα γενιά, λόγω του carbon κεντρικού τούνελ και carbon πατώματος. Παρότι το νέο R8 (κωδική ονομασία AU724) θα είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που φορά και η Lamborghini Huracan, ο Ulrich Hackenberg, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Audi επιβεβαίωσε πως τα δύο αυτοκίνητα θα διαθέτουν τη δική τους οδική συμπεριφορά.

Θα διαθέτει carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο θα ζυγίζει 198 κιλά. Το νέο R8 θα διαθέτει 13% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από την τωρινή γενιά, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Το σώμα και τα anti-roll bars θα είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ θα φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου.

Στο εσωτερικό θα διαθέτει αρκετά gadget όπως Head-Up Display, ψηφιακό πίνακα οργάνων, ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI.