idxnismo-32_0

Νομίζω πως πρέπει να δουλέψουν λίγο περισσότερη στην επικοινωνία μεταξύ των στελεχών τους εκεί στη Nissan. Πρώτα, ο επικεφαλής product planningτης εταιρίας, Andy Palmer, μας λέει πως το Nissan IDx θα περάσει στην παραγωγή και πως το πιο πιθανό, είναι να λανσαριστεί στην αγορά το 2016. Μερικούς μήνες αργότερα, ο αντιπρόεδρος product planning της Nissan Β. Αμερικής, Pierre Loing, λέει πως ενώ υπάρχει θέληση να το περάσουν στην παραγωγή, το κόστος παραγωγής και το κέρδος με το οποίο θα το πουλά η εταιρία, καθιστούν το μέλλον του IDx αμφίβολο.

Τώρα, ο αντιπρόεδρος product planning της Nissan,Keno Kato, μας λέει πως οι δηλώσεις του Loing ήρθαν πρόωρα.

Ετοιμάζεται και εξελίσσεται [το IDx]. Το project είναι ακόμα 50/50.

Αυτή πάντως, είναι μία αστεία ιστορία γύρω από το IDx. Ο Andy [Palmer] είπε πως έρχεται και ο Pierre Loing, είπε πως δεν είναι τόσο πιθανό. Αλλά ο Pierre Loing είναι από κάτω μου και ο Andy είναι το αφεντικό μου.

Δήλωσε ο Kato. Το βασικό “πρόβλημα” σχετικά με το αυτοκίνητο, είναι η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται. Προφανώς θα είναι πισωκίνητο, με τον κινητήρα εμπρός (FR) και τις μεγαλύτερες πιθανότητες με αυτά τα δεδομένα, έχει η πλατφόρμα του 370Z. Όμως πρέπει να είναι φθηνό.

Το μόνο που μπορώ να πω, είναι πως πρέπει να είναι προσιτό και απλό. Αυτή είναι η λύση γιατί πιστεύω πως η τιμή του “86” είναι ήδη υψηλή. Όχι πολύ υψηλή αλλά αρκετά για να το καθιστά απαγορευτικό σε νεαρούς αγοραστές.

Στην Ιαπωνία, το 86 δεν πούλησε τίποτα. Μηδέν παρουσία. Για εμάς, το αυθεντικό AE86 και το τρέχον 86 είναι δύο πολύ διαφορετικά concepts. Το AE86 ήταν πραγματικά προσιτό ενώ η τιμή του σύγχρονου 86, είναι στην περιοχή του Z, οπότε όχι για φυσιολογικούς ανθρώπους.

Θα ήθελα να τοποθετηθούμε σε μία χαμηλότερη θέση από πλευράς τιμής και πρέπει να μοιραστώ ή να χρησιμοποιήσω υπάρχουσα τεχνολογία για να το κάνω.

Είπε ο Kato. Τι εννοεί; Στη Nissan, εξετάζεται η πιθανότητα ενός συγγενικού με την Alpine μοντέλου. Από εκεί και πέρα, όπως δηλώνει ο ίδιος, το αν θα είναι turbo ή ατμοσφαιρικός ο κινητήρας, “δεν είναι μεγάλο θέμα”. Το μόνο πρόβλημα, είναι ο ήχος. “Αν βάλουμε μία καλή εξάτμιση, το turbo είναι πρόβλημα”…