geneva (4)

Στο περίπτερο της Γερμανικής εταιρίας στη Γενεύη, μαζί με τις Maybach S-Class και Maybach Pullman, V-ision e Plug-in Hybrid, βρίσκονται επίσης τα AMG GT3, G500 4×42, GLE Coupe όπως η επετειακή Mercedes SL-Class 417 Mille Miglia και αρκετά μοντέλα της που είδαμε στην έκθεση του Detroit για πρώτη φορά (βλέπε C350e Plug-in Hybrid).

Η Mercedes-AMG GT3 βασίζεται στην AMG-GT και φορά ένα άκρως επιθετικό bodykit με τεράστια πίσω αεροτομή και διαχύτη. Στο εσωτερικό υπάρχει αγωνιστικό τιμόνι, roll cage, bucket carbon κάθισμα οδηγού, μεγάλη ψηφιακή οθόνη και carbon κεντρική κονσόλα γεμάτη με διακόπτες.

Το νέο αγωνιστικό θα φορά τον ίδιο V8 6,2-λίτρων κινητήρα που φορά και η SLS AMG GT3, το αυτοκίνητο δηλαδή που θα αντικαταστήσει η AMG GT GT3. Η επιλογή αυτή γίνεται για τον λόγο πως η Mercedes-AMG δεν μπορεί να έχει έτοιμο έως το 2016 έναν νέο κινητήρα που θα πληροί τους κανονισμούς της FIA για τα πρωταθλήματα GT3 του 2016. Έτσι επέλεξε την ασφαλή λύση, του V8 6,2-λίτρων. Το αγωνιστικό θα ξεκινήσει να τρέχει σε αγώνες το 2016.

Mercedes-G500-4x4-3421

Η G500 4×4² βαδίζει στα χνάρια της G63 AMG 6×6 και διαθέτει AMG εμπρός προφυλακτήρα, ανθρακονημάτινα flares στα φτερά, LED φώτα στην οροφή, προστατευτικά από ανοξείδωτο ατσάλι, πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης και ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών με ελαστικά εκτός δρόμου. Εμφανισιακά –και μηχανικά- έχει “πάω παντού” χαρακτήρα αλλά παρότι δεν έχουμε φωτογραφίες να το αποδείξουμε, το ίδιο στυλ δεν συνεχίζεται και στο εσωτερικό που περιμένουμε να είναι πολυτελές.

Η καρδιά του κτήνους, είναι ένας twin-turbo V8 κινητήρας με χωρητικότητα 4 λίτρων που αποδίδει 422 άλογα και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Η Mercedes δεν έδωσε ιδιαίτερες πληροφορίες ούτε για τον κινητήρα αλλά ούτε και για τις επιδόσεις αν και λογικά, αυτές δεν θα απογοητεύουν…

Κατά τα άλλα, η G500 4×4² έρχεται εφοδιασμένη με portal άξονες και ανάρτηση με δύο ελατήρια/αμορτισέρ ανά τροχό. Η εταιρία λέει ότι το ένα σετ ελατηρίου/αμορτισέρ λειτουργεί συμβατικά με standard χαρακτηριστικά ενώ το δεύτερο σετ, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με μεταβαλλόμενα χαρακτηριστικά που μπορούν να αλλάξουν από “Comfort” σε “Sport” σε μόλις 15 millisecond. Επίσης, παρά τα 450 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος και τις 52ο και 54ο γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, η Mercedes λέει ότι η G500 4×4² έχει περισσότερο αίσθηση sports car παρά οχήματος cross country.