11081320641589110158

Εχθές στην Κίνα, η Buick παρουσίασε το LaCrosse Hybrid Electric Vehicle. Αισθητικά, το μοντέλο δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα από τις υπόλοιπες εκδόσεις του LaCrosse, αλλά είναι αυτό που βρίσκεται κάτω από την επιφάνεια που κάνει την διαφορά.

Το LaCrosse Hybrid κινείται χάρη σε ένα σύστημα που αποτελείται από έναν SIDI κινητήρα 1.8 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 1.5 kWh. Η Buickπου σε μεγάλο βαθμό σώθηκε από την Κινέζικη αγορά– δεν έδωσε στη δημοσιότητα αναλυτικές πληροφορίες για το νέο της μοντέλο, αλλά ανακοίνωσε ότι το 0-100 ολοκληρώνεται σε 8.9 δευτερόλεπτα και ότι η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 4.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Για να πετύχει αυτό το τελευταίο νούμερο, το υβριδικό LaCrosse εξοπλίζεται με διάφορα συστήματα εκτός του υβριδικού powertrain. Συστήματα όπως η “ενεργή” γρίλια, το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση και ο ηλεκτρικός κομπρέσσορας του συστήματος κλιματισμού. Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα “ανακύκλωσης” της θερμικής ενέργειας των καυσαερίων.

Σε σχετικά νέα, ο Larry Nitz της General Motors, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία θα λανσάρει περισσότερα από 10 “φιλικά στο περιβάλλον” οχήματα στην Κίνα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Το υψηλόβαθμο στέλεχος της GM, αρνήθηκε να δώσει επιπλέον πληροφορίες, λέγοντας μόνο ότι μέσα σε αυτά βρίσκονται υβριδικά, plug-in υβριδικά και range-extended ηλεκτρικά μοντέλα.