csm_sebastien-ogier-als-m-sport_c340dae6cf


Ο Malcolm Wilson, αφεντικό της M-Sport υπεύθυνης για την συμμετοχή της Ford στο WRC, ήθελε να ανακοινώσει το οδηγικό δίδυμο για τη νέα σεζόν, την ερχόμενη εβδομάδα. Όλα συνέβαλαν ότι αυτό θα αποτελούταν από τον Ott Tänak και τον Eric Camilli, με τον Elfyn Evans να κάθεται στο bucket του νέου Fiesta, της ομάδας DMack-B.

Όλα, όμως, φαίνεται ότι αλλάζουν, μετά την επίσημη ανακοίνωση της αποχώρησης της VW από τον θεσμό, με τις διαπραγματεύσεις να ξεκινούν πάλι από την αρχή, με τον Sebastien Ogier να φαντάζει το ιδανικό σενάριο. Αυτή δεν θα είναι η πρώτη που η Ford προσεγγίζει τον Γάλλο τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή, καθώς είχε γίνει κίνηση όταν ο Γάλλος είχε φύγει θυμωμένος από την Citroën το 2011, και έψαχνε ομάδα, για να τον “κλέψει” τελευταία στιγμή η Volkswagen, αφήνοντας την M-Sport με άδεια χέρια, με τον Wilson να αναφέρει ότι ήταν πάντα η πρώτη του επιλογή.

Το αφεντικό της M-Sport δήλωσε πρόσφατα πολύ σίγουρος για την εξέλιξη του νέου αγωνιστικού, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε το αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να του δώσει τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο.

Εκτός, όμως, από τον Ogier, χωρίς ομάδα έχουν μείνει και οι Jari-Matti Latvala και Andreas Mikkelsen, με την M-Sport να μην είναι καθόλου αδιάφορη γι’αυτούς. Πάντως, η προσωπική του εκτίμηση είναι ότι θα καταλήξει στη Citroen. Εν αναμονή…

  • gronholm89

    Αν μπει παλι σαν εργοστάσιο η Ford, θα παει!

  • gronholm89

    Αν μπει παλι σαν εργοστάσιο η Ford, θα παει!

  • Mika

    Για να δουμε..

  • Herc

    Ο Jari-Matti Latvala κλεινει προς ΤΟΥΟΤΑ.Ισως και ο Andreas Mikkelsen, καθως μονο Φινλανδοι θα μπορουσαν να συνεργαστουν με τον δυστροπο Makinen.

  • fanboy

    βλεπω επιστροφες ο οζιερ πισω στην σιτροεν και λατβαλα στην φορντ