H Zenos Cars δεν άντεξε τον ανταγωνισμό και μπήκε σε αναγκαστική διαχείριση. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η πρόσφατη ύφεση στην αγορά αυτοκινήτων, αλλά και οι πολλές ακυρώσεις παραγγελιών στα τέλη του 2016, δημιούργησαν έλλειμμα χρηματοδότησης κάτι που τελικά είχε ως αποτέλεσμα την διάλυση της εταιρίας, με τους Irvin Cohen και Gary Shankland της Begbies Traynor να έχουν οριστεί ως διαχειριστές της. Το αφεντικό της Zenos, Mark Edwards, δήλωσε:

Είναι μια μεγάλη απογοήτευση που το διοικητικό συμβούλιο έπρεπε να κάνει αυτό το βήμα. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως τα προϊόντα μας προσφέρουν απαράμιλλη προσιτή διασκέδαση και έχουμε ήδη κάνει πολύ καλή πρόοδο στην ανάπτυξη του επόμενου προϊόντος μας.

Η Zenos ξεκίνησε το 2012 από τους Ansar Ali και Mark Edwards, πρώην μηχανικοί της Caterham και της Lotus, με τον Ali να αποχωρεί από την εταιρία το 2015, μιας και πήγε στην McLaren, αλλά παρέμεινε ως μέτοχός της. Μέχρι σήμερα, η Zenos έχει στην αγορά τα E10, E10 S και E10 R, ενώ ετοιμαζόταν να μεγαλώσει την γκάμα της με δύο επιπλέον μοντέλα: το E11 και το E12.

  • αφου τα λεφτα εχουν συγκενρωθει σε λιγους καλα να παθετε … ποσα ποια να παρει ενας πολυ πλουσιος ενω αν υπηρχαν πολλοι λιγοτερο πλουσιοι ισως ειχατε μελλον …

    • Anestis Genk

      Τα λεφτά έχουν αξία μόνο αν τα έχουν λίγοι, άλλωστε κι εμείς(;) στο club των λίγων θέλουμε να μπούμε!

  • Mika

    Kριμα, το εβρισκα πολυ ενδιαφερον γι αυτο που ειναι….Απ οτι φαινεται, η αγορα δεν χωραει πολλους niche παικτες, και παει σε πιο σιγουρες δοκιμασμενες λυσεις, KTM, Ariel, Caterham, etc..