Επτά χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του, το ολοκαίνουργιο Audi A5, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα, με την τιμή του να ξεκινά από τις 46.400 ευρώ. Το νέο A5 συνδυάζει την σπορ κομψότητα ενός κουπέ και τις ανέσεις και την πρακτικότητα ενός οικογενειακού μοντέλου. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τις 480 και φτάνει έως τα 1.300 λίτρα, με το εσωτερικό να είναι όμορφο και πολυτελές, με υψηλής ποιότητας υλικά.


Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε την οθόνη 8,3″, ενώ υπάρχει και πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, με οθόνη TFT 12,3 ιντσών, Head Up Display (HUD) και το premium ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 3D ήχο.

Για το νέο Audi A5 είναι διαθέσιμη μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, που χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό τεχνολογιών προκειμένου να αυξήσουν την ασφάλεια, την άνεση και την οικονομία. Το σύστημα ημι-αυτόνομης κίνησης (ACC-adaptive cruise control Stop & Go), σε συνθήκες κίνησης και με ταχύτητα έως και 65 χλμ./ ώρα ελέγχει πλήρως την επιτάχυνση, την επιβράδυνση αλλά και τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης του νέου Α5, όταν η διαμόρφωση του δρόμου είναι κατάλληλη. Παράλληλα, υπάρχει και το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα αξιοποίησης των δεδομένων του GPS για την περιοχή στην οποία κινείται το νέο Α5 μέσω συμβουλών για ακόμα πιο οικονομική οδήγηση.

Διαθέσιμα είναι φυσικά και όλα τα καθιερωμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως αυτά της αλλαγής λωρίδας, του ελέγχου διατήρησης πορείας, της στάθμευσης, της αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας κ.λπ., που εγγυώνται την μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Η ασφάλεια αλλά και η οδηγική ευχαρίστηση προκύπτει και από την εντελώς νέα πίσω ανάρτηση με άξονα πέντε συνδέσμων, ενώ στάνταρ είναι το σύστημα επιλογής προγράμματος οδήγησης Audi Drive Select με συνολικά 5 επιλογές (comfort, auto, dynamic, efficiency και individual) κι έξτρα τα αμορτισέρ CDC με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση. Η εξελιγμένη και ιδιαίτερα σύγχρονη γκάμα των κινητήρων του νέου Audi A5 είναι κατά 17% πιο ισχυρή και κατά 22% πιο οικονομική σε σχέση με αυτή του προκατόχου του.

Το νέο Audi A5 Coupé και Sportback θα διατίθεται στην Ελληνική αγορά σε μια επιλογή από 4 κινητήρες: τριών αποδοτικών κινητήρων βενζίνης και ενός πετρελαίου. Για πρώτη φορά διαθέσιμος στο Α5 θα είναι ο κινητήρας 1.4 TFSI 150hp αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων S tronic, ενώ οι βενζινοκινητήρες 2.0 TFSI , με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 7 σχέσεων S tronic στα 190hp αντικαθιστούν τον 1.8 TFSI του απερχόμενου μοντέλου. Αναλυτικά οι διαθέσιμοι κινητήρες:

Μοντέλο Κυβισμός (cc) Μέση κατανάλωση (Lt/100Km) Εκπομπές CO₂ (Μεικτός κύκλος)
A5 1.4 TFSI 150hp S tronic 1.395 5,4 125
A5 2.0 TFSI 190hp 6 ταχύτητες 1.984 5,7 130
A5 2.0 TFSI 190hp S tronic 1.984 5,3 120
A5 2.0 TFSI 252hp quattro Stronic 1.984 6,2 141
A5 2.0 TDI 190hp 6 ταχύτητες 1.968 4,4 113
A5 2.0 TDI 190hp S tronic 1.968 4,2 111
A5 2.0 TDI 190hp quattro S tronic 1.968 4,5 118

Το νέο Α5 θα διαθέτει για πρώτη φορά το εξελιγμένο σύστημα Audi quattro ultra στην έκδοση 2.0 TFSI 252hp, το οποίο σηματοδοτεί την αλλαγή από τη μόνιμη τετρακίνηση, στη μόνιμα διαθέσιμη τετρακίνηση. Το νέο σύστημα είναι τόσο αποδοτικό ώστε αν οι συνθήκες οδήγησης δεν απαιτούν τετρακίνηση, η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει έως και 0.3 l/100 km.

Μόνιμη τετρακίνηση quattro διαθέτει και το S5, που κινείται από έναν ολοκαίνουργιο turbo V6 3.0 TFSI, που αποδίδει 354 άλογα και 500 Nm ροπής, τα οποία εξασφαλίζουν 0-100 σε 4,7 δεύτερα και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένης στα 250 χλμ./ ώρα. Ο νέος V6 συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων, η ανάρτηση είναι η καινούργια S sport με στάνταρ το Audi Drive Select και το σύστημα CDC, ενώ διαφοροποιείται οπτικά τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του.

  • Renesis1

    Πάντα πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα μοντέλα τα 5αρια της Audi, σε όλες τις γενιές τους..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφο το νέο Α5 που αν και μοιάζει με εξέλιξη του υπάρχοντος είναι καλό. Κάπως ακριβό για μας αλλά σε premium επίπεδο.

  • manowar

    Πολυ σοβαρο μπισνεσμαν αυτοκινητο ρε πστη

  • Tasos

    Δεν θυμάμαι πόσο καιρό έχω να πω κάτι τέτοιο για audi, αλλά εμφανισιακά είναι άπαιχτο

    • περαστικός
    • Tasos

      Ποτέ δε με ενθουσίασαν αυτές οι μαούνες, τι να σου πω. Από την Panamera όμως είναι όντως πιο ωραίο.

    • Tasos

      Ποτέ δε με ενθουσίασαν αυτές οι μαούνες, τι να σου πω. Από την Panamera όμως είναι όντως πιο ωραίο.

  • Mika

    Πανεμορφο coupe, προσπαθησαν,αλλα δυστυχως με το παραλογο καθεστως εδω δεν μπορεσαν να το κρατησουν κοντα σε τιμες Γερμανιας, οπως παλιοτερα…
    2.0 ΤQ S-tronic, 48100 στη Γερμανια, 63600 εδω…
    Η μικρη 1.4 Τ εκδοση δεν εχει ακομα ανακοινωθει εκει…Απο τα διλιτρα αρχιζουν….Κι αυτη η εκδοση εδω, με το virtual cockpit μονο θα αγγιζει το 50αρι..

  • Smartass

    Με τα ίδια χρήματα (€45.900,00) χτυπάς ένα Lexus IS 300h Dunamic. Που είναι υβριδικό. Mε κινητήρα 2.494cc. Όχι TSIμπάει λάδι!!
    :D

    • Periklis

      δηλαδή θα προτιμήσεις ένα πολύ πιο βαρετό οδηγικά αυτοκίνητο, με πιο αργό κιβώτιο, με περισσότερα κυβικά και χειρότερη μεταπωλητική αξία;

    • Smartass

      Προτιμώ το Lexus από τις φωτοτυπίες σε κλίμακα!!
      :D

    • manowar

      Προτιμάει τα λεξους που πραγματικα πλεον δεν ξεχωριζεις το ενα μοντελο απο το αλλο ολα εχουν την ιδια μασκα τα ιδια φωτα και τα προβολακια της nike