Η Waymo σε πρόσφατη αναφορά της δήλωσε ότι η εξελιγμένη τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων της κατάφερε να μειώσει τα περιστατικά εμπλοκής του ανθρώπινου παράγοντα σε ιδιαίτερα δύσκολες καταστάσεις.

Συγκεκριμένα το 2016 η εταιρεία, εκπρόσωπος της Google στην αυτόνομη τεχνολογία, είχε 0,2 αλλαγές από αυτόματο, σε χειροκίνητο τρόπο οδήγησης, ανά 1.000 μίλια (έναντι 0,8 το 2015) με τα αυτοκίνητα δοκιμών να διανύουν συνολική απόσταση 635.868 μιλίων στους δρόμους της California και τον αριθμό περιστατικών απεμπλοκής του αυτόματου να μειώνονται από 341 το 2015 σε μόλις 124.

O επικεφαλής της αυτόνομης τεχνολογίας της Waymo, Dmitri Dolgov δήλωσε:

Ήμασταν ικανοί να σημειώσουμε τεράστια πρόοδο στην τεχνολογία μας, εφόσον από την κάθε απεμπλοκή μπορέσαμε να μάθουμε κάτι νέο και να το περάσουμε στα αυτοκίνητα μας. Προσομοιώνοντας εκατοντάδες και μερικές φορές χιλιάδες διαφορετικά σενάρια για το κάθε περαστικό, μεταβάλλοντας παραμέτρους όπως η θέση και η ταχύτητα των άλλων χρηστών του οδικού δικτύου

Η εταιρεία δήλωσε πως από τα 124 περιστατικά απεμπλοκής, τα 51 οφείλονταν σε δυσλειτουργία του λογισμικού, τα 30 σε ανεπιθύμητους ελιγμούς του αυτοκινήτου και 20 από αυτά σε δυσκολία αντίληψης του περιβάλλοντος, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι ο οδηγός του εκάστοτε οχήματος μπορούσε να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο εντός 0,9 δευτερολέπτων.

Μεταξύ των αυτοκινήτων δοκιμής που γυρνούν στους αμερικανικούς δρόμους, η Waymo θα προσθέσει 100 Chrysler Pacifica, την στιγμή που οι συζητήσεις της εταιρείας με την Honda βρίσκονται σε εξέλιξη.