Με την VW να έχει ξεκινήσει να κάνει την μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της, η γερμανική εταιρία θέλει μέχρι το 2020 να έχει βγάλει στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της. Ο Herbert Diess, CEO της Volkswagen δήλωσε:

Το χρονοδιάγραμμα είναι πολύ σφιχτό για το 2020 αλλά χρειαζόμαστε τα [ηλεκτρικά] αυτοκίνητα προκειμένου να συμμορφωθούμε με τους στόχους εκπομπών.

Η Ε.Ε έχει θέσει ως στόχο τον μέσο όρο εκπομπών CO2 κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας στα 95 γρ/χλμ μέχρι το 2021, ενώ οι κινεζικές αρχές, θέλουν να περιορίσουν την μέση κατανάλωση καυσίμου στα 5 λίτρα/1000 χλμ και τις εκπομπές CO2 στα 117 γρ/χλμ. Ο Jochem Heizmann, επικεφαλής της VW στην Κίνα συμπλήρωσε:

Ο στόχος των πέντε λίτρων στη Κίνα είναι τόσο δύσκολος, όπως ο στόχος των 95 γρ/χλμ εκπομπών CO2 στην Ευρώπη. Επιπλέον η Κίνα είναι καθοδόν για την εφαρμογή των πιο δύσκολων κανονισμών εκπομπών σε όλο τον κόσμο.

Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο θα βασίζεται στη νέα MEB πλατφόρμα, θα έχει το μέγεθος του Golf, αντλώντας πολλά στοιχεία από το I.D. concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2016.

Επίσης στην αγορά θα βγει και ένα ηλεκτρικό SUV, το πρωτότυπο του οποίου θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα στην έκθεση της Σαγκάη. Επίσης η VW θα βγάλει στην αγορά και ένα ηλεκτρικό minibus με ημι-αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης, που θα βασίζεται στο I.D. Buzz concept.

  • manowar

    Αναμενομενο