Η πρώτη F12tdf που κατασκεύασε η Ferrari είναι βαμμένη σε λευκό χρώμα, ενώ όπως βλέπει στη φωτογραφία, η τελευταία F12 Tour De France που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Μαρανέλο, η 799στη, έχει επιλεγεί από τον ιδιοκτήτη της σε πράσινο ματ χρώμα με μαύρες ματ λεπτομέρειες.

Ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της όμως; Πρόκειται για τον Greg B, τον Ιταλό επιχειρηματία που έχει γεμίσει το γκαράζ του με αυτοκίνητα που “στοιχειώνουν” τα όνειρα πολλών από εμάς, όπως η LaFerrari Aperta.

Να θυμίσω πως η σκληροπυρηνική έκδοση της F12berlinetta φορά τον V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 705 Nm στις 6.750 σ.α.λ, με το 80% αυτής να είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός νέου F1 DCT αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο και διαθέτει 6% πιο κοντή κλιμάκωση που προσφέρει 30% πιο γρήγορες αλλαγές στο ανέβασμα και 40% πιο γρήγορες αλλαγές στο κατέβασμα σε σχέση με την F12. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Στο Φιοράνο, στην ιδιόκτητη πίστα της Ferrari, η F12tdf έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 1:21.

Φορά ζάντες 20″ με τα μπροστά ελαστικά να έχουν διαστάσεις 275/35 ενώ τα πίσω 315/35. Ο πίσω άξονας είναι ενεργός, κάτι που σημαίνει πως μαζί με τους τροχούς, περιστρέφεται γύρω από τον κατακόρυφο άξονα. Το σύστημα η Ferrari το ονομάζει Virtual Short Wheelbase το οποίο και χρησιμοποιεί μια μονάδα ελέγχου που αυτόματα αλλάζει την διεύθυνση του πίσω άξονα, αναλόγως με την ταχύτητα του οχήματος, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού.