H Singer Vehicle Design έκανε και πάλι το θαύμα της, μόνο που αυτή τη φορά θεωρώ πως ξεπέρασε τον εαυτό της. Αιτία, η παρουσίαση του νέου τους project, που όπως όλα, βασίζεται στην πλατφόρμα μιας Porsche 964 του 1990.

Η εταιρία περιγράφει το μοντέλο ως το hypercar της, και ένας από τους λόγους είναι το κινητήριο σύνολο. Αυτό είχε παρουσιαστεί το καλοκαίρι, και πρόκειται για έναν “ολοκαίνουργιο” κινητήρα. Ο κινητήρας αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Williams Advance Engineering και είναι ένας αερόψυκτος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος επίπεδος κινητήρας, χωρητικότητας 4 λίτρων. Πρακτικά πρόκειται για έναν βελτιωμένο 3,6-λίτρων boxer κινητήρα της Porsche 911 του 1990.

Αποδίδει 500 άλογα, και στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ. Τα μέρη του είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο, τιτάνιο, αλουμίνιο, Inconel και carbon, προκειμένου να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της Hewland, το οποίο είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο.

Το παραπάνω είναι το πρώτο αυτοκίνητο που τον φοράει, και είναι αυτό του Scott Blattner, ο οποίος έχει ήδη τρεις δημιουργίες της Singer στο γκαράζ του. Σε συνεργασία -και πάλι με την Williams- το σώμα του αυτοκίνητου έχει μειωθεί στα μόλις 990 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση carbon στο σώμα και στο εσωτερικό του αυτοκίνητου.

Η Singer DLS (από τα αρχικά Dynamics and Lightweighting Study) είναι βαμμένη σε πράσινο (absinthe green) χρώμα, με το εσωτερικό να είναι επενδυμένο με πορτοκαλί (blood orange) δέρμα. Θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 75 μονάδων, με την πρώτη να παραδίδεται σήμερα, ενώ φημολογείται ότι κοστίζει όσο μια one-off Pagani Huayra.

Ακόμα, φοράει ζάντες 18 ιντσών της BBS, κεραμικά φρένα με δαγκάνες της Brembo, ενώ τα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin είναι ειδικά εξελιγμένα για το αυτοκίνητο. Τέλος, για την εξέλιξη των δυναμικών της χαρακτηριστικών έχει συμβάλει ο οδηγός αγώνων Marino Franchitti και ο Chris Harris.