Η αναμονή τελείωσε, το ίδιο και τα αμέτρητα teasers και διαρροές. Η Lamborghini -με κάθε επισημότητα- επιστρέφει στην SUV κατηγορία, με την Urus, ένα μοντέλο, που σύμφωνα με τους Ιταλούς δεν υπάρχει όμοιο του. Αυτό είναι το τρίτο της εταιρίας από την Sant’Agata, με το Super Sport Utility Vehicle της να δημιουργεί μια νέα πτυχή στην κατηγορία των πολυτελών SUV, καθώς θέτει νέα standards σε δύναμη, απόδοση και δυναμική οδήγησης, που μαζί με τον ασύγκριτο σχεδιασμό της, την πολυτέλεια της και την καθημερινή της χρηστικότητα την καθιστούν μοναδική.

1Όνομα

Η Lamborghini έχει παράδοση να ονομάζει τα αυτοκίνητά της από διάσημους ταύρους. Και η Urus δεν αποτελεί εξαίρεση. Συνεχίζοντας αυτή την παράδοση, για το super SUV της η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε το όνομα του ταύρου Urus, επίσης γνωστός ως Aurochs. Αυτός είναι ένας από τους πιο μεγάλους, άγριους προγόνους των κατοικίδιων βοοειδών. Αν και ο Urus δεν είναι τεχνικά ισπανικός ταύρος, είναι παρόμοιος σε εμφάνιση με τους ταύρους που “αγωνίζεται” στις σημερινές αρένες.

2Εμφάνιση

Η Urus είναι αναμφισβήτητα μια Lamborghini. Αποτελώντας την έκδοση παραγωγής του concept που είδαμε πριν πεντέμισι χρόνια, και αντλώντας στοιχεία από τα supercar μοντέλα της, που είναι θεμελιώδη για την κληρονομιά της, η Urus έχει εξαιρετικές αναλογίες και κραυγαλέα εμφάνιση.

Οι κοντοί πρόβολοι και το μυώδες αμάξωμα τονίζουν την δύναμη, τον δυναμικά διεκδικητικό χαρακτήρα και την “αρχηγική” θέσης οδήγησης. Μπροστά, η επιβλητική μούρη της Urus προσδιορίζει με σαφήνεια τη θέση του κινητήρα, κάτω από το γεμάτο ακμές καπό, που θυμίζει Miura και Aventador, με τις διαγώνιες γραμμές του να εμφανίζονται για πρώτη φορά στην Countach.

Το χαμηλό εμπρός μέρος υπογραμμίζεται από τα τονισμένα φτερά, και τους μεγάλους εξάγωνους αεραγωγούς, που συνδέονται με το χαμηλό εμπρός σπόιλερ, υπογραμμίζοντας περαιτέρω την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Τα φωτιστικά σώματα είναι κομψά, λεπτά και πολύ σπορ, τοποθετημένα σε οριζόντια θέση, με τους LED προβολείς να έχουν το γνωστό Υ σχήμα της Lamborghini.

Η ξεχωριστή σιλουέτα του αυτοκινήτου διακρίνεται από την δυναμική γραμμή της οροφής, που σχηματίζει ένα τύπου coupe αμάξωμα. Αυτό τονίζεται από τις πόρτες χωρίς πλαίσιο και τη χαμηλή οροφή, που μαζί υποδηλώνουν ότι οδηγός και οι επιβάτες κάθονται χαμηλά μέσα στο αυτοκίνητο. Τα εξαγωνικά τόξα των θόλων, τόσο εμπρός όσο και πίσω, είναι μια σημαντική λεπτομέρεια σχεδιασμού, και μέσα σε αυτά βρίσκονται τροχοί από 21 έως 23 ιντσών, οι μεγαλύτεροι στην κατηγορία.

Το πίσω μέρος της Urus είναι πολύπλοκο και γεμάτο ακμές. Οι δυναμικές γραμμές που χαρακτηρίζουν μια Lamborghini είναι παρούσες, ενώ το πίσω μέρος “συνδέεται” από το παράλληλο μαύρο πλαίσιο, που διαθέτει γρίλιες αέρα, το λογότυπο της Lamborghini και τα πίσω φώτα σχήματος Υ. Πιο κάτω, ο διαχύτης είναι εμπνευσμένος από τα supercar της Lamborghini, και ενσωματώνει τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Όταν βλέπουμε από πάνω, τα έντονα μπροστινά και πίσω φτερά της Urus ξεκινούν από το πιο λεπτό μέσον του αυτοκινήτου, με τις κυρτές γραμμές του που αναφέρονται σε μια φυτεμένη φυσικότητα που αναβλύζει τα σπορ αυτοκίνητα Lamborghini. Οι γραμμές των πίσω θυρών ενσωματώνουν κοίλες και κυρτές γραμμές, δίνοντας στην Urus μια δυναμική επέκταση στο φαρδύ, μυώδες πίσω μέρος της.

Κάθε επιφάνεια της Urus συμβάλλει σαφώς στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, με το εμπρός splitter και τις πολύ μεγάλες εισαγωγές αέρα να διασφαλίζουν τη βέλτιστη ροή του αέρα. Σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες καλυμμένες περιοχές του πατώματος, τα αεροδυναμικά πτερύγια στις εξωτερικές άκρες των πίσω παραθύρων, και την “πλωτή” πίσω αεροτομή μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση.

3Πλατφόρμα

Σύμφωνα με την Lamborghini, η Urus είναι το νέο σημείο αναφοράς για τα SUV και μια αληθινή Lamborghini. Είναι χτισμένη πάνω στην πλατφόρμα MLB Evo του VW Group, την ίδια που χρησιμοποιεί η Bentley Bentayga, η Porsche Cayenne, και πολλά μοντέλα της Audi (Q5, Q7, Α4, Α5, Α7, Α8), με το βάρος του αμαξώματος να μην ξεπερνά τα 2.200 κιλά.

Το πλαίσιο είναι ένα μείγμα από αλουμίνιο και χάλυβα, ενώ και στο αμάξωμα έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο σε κάποια μέρη, όπως στις πόρτες. To μήκος της Urus αγγίζει τα 5.112 χλστ., το πλάτος τα 2.016 χλστ., και το ύψος τα 1.638 χλστ., ενώ το μεταξόνιο τα 3.003 χλστ. Η εμφάνιση της είναι επιβλητική, καθώς σε σύγκριση με τα άλλα SUV του VW Group, το ύψος της Urus είναι κατά 10 εκατοστά πιο χαμηλό, που μαζί με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, χαρίζουν στην Urus μια σαφώς πιο επιθετική όψη.

Τα φαρδιά μετατρόχια (1.695 εμπρός και 1.710 χλστ. πίσω) συμβάλλουν στο πιο σταθερό πάτημα του αυτοκινήτου στον δρόμο, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι ρυθμιζόμενη, λόγω ύπαρξης αερανάρτησης. Έτσι, στη χαμηλότερη ρύθμιση το αμάξωμα απέχει 158 χλστ., ενώ στην ψηλότερη 248 χλστ.

4Κινητήρας/Μετάδοση

Κάτω από το μυώδες καπό της Urus υπάρχει ο αλουμινένιος 4,0-λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας, που κινεί μεταξύ άλλων την νέα Porsche Cayenne Turbo. Είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται turbo κινητήρας σε μοντέλο της Lamborghini, κάτι που αντικατοπτρίζει την χρηστικότητα του αυτοκινήτου. Ειδικά σε συνθήκες εκτός δρόμου απαιτείται ψηλή ροπής σε χαμηλές στροφές, κάτι που μπορεί να διασφαλιστεί μόνο από έναν τέτοιο κινητήρα, παρέχοντας παράλληλα βέλτιστη ανταπόκριση και αποτελεσματικότητα.

Η απόδοση του φτάνει τα 650 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να “μπαίνει” στις 6.800 σ.α.λ.. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 850 Nm, διαθέσιμη από τις 2.250 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ., με την ειδική ισχύ της Urus να είναι 162,7 άλογα ανά λίτρο, και την αναλογία κιλών ανά ίππο στο 3.38, καθιστώντας το SUV με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο.

Η Urus διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων, με μετατροπέα ροπής. Το συμπαγές ηλεκτρο-υδραυλικά ελεγχόμενο πλανητικό κιβώτιο παρέχει πολύ κοντές σχέσεις μετάδοσης στις πρώτες σχέσεις, και μακρύτερες στις επόμενες. Έτσι, η Urus επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 305 χλμ/ώρα.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι ιδανικά ρυθμισμένο για ασφαλής και υψηλής απόκρισης δυναμική οδήγησης σε κάθε δρόμο και επιφάνεια, σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Το κεντρικό διαφορικό -αυτόματου κλειδώματος- Torsen παρέχει μέγιστο έλεγχο και ευελιξία σε όλες τις συνθήκες, ιδιαίτερα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Σε νορμάλ συνθήκες η ροπή είναι χωρισμένη 40/60 στον μπροστά/πίσω άξονα, ενώ μπορεί να φτάσει σε μέγιστη τιμή 70% εμπρός ή 87% πίσω.

Ο οδηγός θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ έξι προγραμμάτων, τα οποία επιλέγονται από το Tamburo, τον διακόπτη στην βάση της κεντρικής κονσόλας. Αυτά είναι τα εξής: Strada (για καθημερινή χρήση στον δρόμο), Sport (για πιο σβέλτες μετακινήσεις), Corsa (για χρήση εντός πίστας), Sabbia (για κίνηση σε άμμο), Terra (για κίνηση εκτός δρόμου) και Neve (για κίνηση στο χιόνι).

5Φρένα/Τροχοί

Η πέδηση της Urus είναι εντυπωσιακή, καθώς για την ακινητοποίηση της από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 33,7 μέτρα. Για να καταστεί αυτό δυνατό, η Lamborghini τοποθέτησε στο αυτοκίνητο μεγαλύτερους κεραμικούς δίσκους από κάθε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής. Έτσι στον εμπρός άξονα έχουν διάμετρο 440 x 40 χλστ. με 10πιστονες δαγκάνες, και στον πίσω 370 x 30 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες. Τέλος, πατάει σε ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά Pirelli Scorpion Zero διαστάσεων 285/45 εμπρός και 315/40 πίσω, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και ζάντες 22 ή 23 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, με τα τελευταία να έχουν διαστάσεις 285/35 εμπρός και 325/30 πίσω.

6Τετραδιεύθυνση

Η Lamborghini Urus υιοθετεί το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που υπάρχει στην Aventador S. Οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν σε γωνία που κυμαίνεται έως +/- 3 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τον τρόπο οδήγησης. Έτσι, στις χαμηλές ταχύτητες η γωνία διεύθυνσης του πίσω άξονα είναι αντίθετη από εκείνη των εμπρόσθιων τροχών, μειώνοντας ουσιαστικά το μεταξόνιο μέχρι 600 χλστ. για αυξημένη ευελιξία και μειωμένο κύκλο περιστροφής. Στις υψηλές ταχύτητες, η γωνία διεύθυνσης του πίσω άξονα είναι στην ίδια κατεύθυνση των εμπρός τροχών, επιμηκύνοντας το μεταξόνιο στα 600 χλστ., για αυξημένη ευστάθεια και άνεση.

7Εσωτερικό

H Urus είναι ένα πολυτελές SUV και δεν το κρύβει, παραμένει όμως ένα δυναμικό supercar. Ο σχεδιασμός και το φινίρισμα του εσωτερικού αντανακλούν αυτό του εξωτερικού από άποψη χρωμάτων και εξατομίκευσης. Αναπόφευκτα, όμως, η καμπίνα του ιταλικού SUV φέρει αρκετά στοιχεία από την Audi.

Πιο συγκεκριμένα, στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η μεγάλη οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 10,1 ιντσών, ενώ λίγο πιο κάτω υπάρχει άλλη μια οθόνη για τον έλεγχο του κλιματισμού, όμοια με αυτή που έχουμε δει στα νέα A8 και A7, η οποία έχει διαγώνιο 8,6 ίντσες.

Ο -12,3 ιντσών- πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, διαθέτοντας την έκδοση της δεύτερης γενιάς του Virtual Cockpit της Lamborghini. Ακόμα, υπάρχουν εξαγωνικοί αεραγωγοί, που χαρίζουν στην καμπίνα μια σπορ εμφάνιση, ενώ τα πάντα είναι επενδυμένα με δέρμα.

Τα τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα φαίνεται να προσφέρουν αξιοπρεπή ποσότητα πλευρικής στήριξης, ενώ υπάρχει και ένα φαρδύ κεντρικό υποβραχιόνιο, με διπλό άνοιγμα. Μπροστά του υπάρχουν δύο ποτηροθήκες και μερικά “φυσικά” κουμπιά. Οι παρατηρητικοί θα δουν τα ψηλά τοποθετημένα tweeters στις εμπρός κολόνες, και τις πόρτες χωρίς πλαίσια για τα παράθυρα.

Από θέμα χώρων, η Urus μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 616 λίτρων, που φτάνει μέχρι τα 1.596 λίτρα.

8Τιμή

Οι πρώτες παραδόσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2018, με την τιμή της να ξεκινάει από τα €171.429 στην Ευρώπη (χωρίς φόρους), τα €168.852 στην Ιταλία (χωρίς φόρους), τις 131.500 λίρες στην Αγγλία (χωρίς φόρους), τα 200.000 δολάρια στην Αμερική (χωρίς φόρους), τα 3.130.000 RMB στην Κίνα (με φόρους) και τα 25.740.000 yen στην Ιαπωνία (χωρίς φόρους).

Στόχος της Lamborghini είναι να πουλά 3.500 Urus ετησίως. Από το 2019 θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση, φορώντας το υβριδικό σύστημα της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, αποτελούμενο από τον biturbo 4,0-λίτρων V8 κινητήρα μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 680 ίππων με 850 Nm ροπής.

  • δεν ξερω κατα ποσο μπορει να θεωρηθει γνησια LAMBO μιας και εχει κοινο πατωμα με καμια 10ρια αλλα μοντελα και δεν φοραει V12……
    αλλα αυτο το αυτοκινητο εχει σιγουρα target group ατομα σαν και μενα αλλα με λεφτα !!!
    πλεον αγκαλιαζει και τους καγκουρες που πλεον ενα διθεσιο δεν τους καλυπτει….αλλα ο ΤΑΥΡΟΣ εξακολουθει να ειναι η καψουρα τους !!!!

    • Bad Belmondo

      Και η Huracan έχει κοινό πάτωμα, αλλά δεν μας βλέπω να παραπονιόμαστε! :-P

    • προσωπικα ποτε δεν με κερδισαν οι μικρες..οκ δεν με κερδισε ποτε η gallardo….η Huracan ομως εχει αποδειξει τι ειναι…..
      και στην τελικη ποιος μπορει να πει οχι σε ενα κεντρομηχανο κουπε ??? :-D

    • Bad Belmondo

      Ό,τι συμφέρει τον καθένα! :-P

    • περαν της πλακας….λογικο η gallardo/huracan να μην εχουν αυτην την τυχη στην καρδια των lambo boyz…..οπως η urus…αφου ειναι κοντα…πολυ κοντα στο DNA της μαρκας !!!

    • Bad Belmondo

      Hahahahaha!!! Τί είπες τώρα ρε??? :-P

    • Mika

      Lambo, η μονη εταιρια που βγαζει SUV σε κιτρινο η λαχανι, και φαινεται τοσο μα τοσο φυσιολογικο!
      :p

  • Bad Belmondo

    Καλώς την! Μπροστά μοιάζει σαν να ξέφυγε από το Jurassic Park! Η μάσκα είναι τεράστια, σαν το στόμα του Τυραννόσαυρου Rex! Θα μπορούσε να είναι το επόμενο αυτοκίνητο του Chris Pratt στο sequel του 2018! :-P
    Και ο ψεύτικος τρίγωνος αεραγωγός στο φτερό, μπροστά από την πόρτα του οδηγού, μοιάζει σαν να μπήκε τελευταία στιγμή! Αφού δεν είναι λειτουργικός, θα μπορούσε απλά να λείπει!
    Με εξαίρεση αυτές τις 2 λεπτομέρειες, ωραία φαίνεται γενικά! Βάλτε της τον V12 της Aventador με υβριδικό σύστημα, να γίνει χαμός! :-P
    Το εσωτερικό της είναι πάρα πολύ ωραίο! Σαν lear jet με στοιχεία Lamborghini!

  • ak156

    Ας ξεκινήσω με τα καλά. Τρομερό εσωτερικό από Airbus A380 ή καλύτερα από Leo 2Hell. Ειλικρινά για το εξωτερικό περίμενα κάτι πολύ πιο ωραίο. Τι να πρώτο-σχολιάσω σε αυτά που δεν μου αρέσουν. Ο ημικλινής ουρανός προς τα πίσω και τα πίσω φτερά είναι από τα χειρότερα ίσως. Γενικά η lambo υιοθετεί τέτοιες σχεδιαστικές γραμμές στα μοντέλα της αλλά μάλλον επειδή εδώ μιλάμε για suv και άρα η επιφάνεια είναι μεγαλύτερη να μου φαίνεται άσχημο. Τι να πω…

    • mixalhs7

      Παραφωνία οι χειρολαβές στις πόρτες.
      Νομίζω μεγαλώνοντας προς τα έξω το νεύρο μπορούσαν να τις κρύψουν τοποθετώντας ενα κουμπάκι κάτω απ’το νεύρο στις εμπρός πόρτες και να υιοθετούσαν λύση τύπου Alfa 156 για τις δυο πίσω.

    • morbid

      Συμφωνω.Κάτι τέτοια βλέπει ο Musk που τα χερούλια κρύβονται και οι πόρτες ανοίγουν μόνες τους και κανει roflmao.

    • mixalhs7

      Νομίζω πως ο Musk πήγε στην άλλη άκρη με τις πόρτες γλάρο του model X.
      Έτσι στη μια περίπτωση μιλάμε για μια συνηθισμένη λύση που δείχνει παραφωνία και στην άλλη μια extreme λύση που όμως δεν δουλεύει αξιόπιστα.
      Μια μέση λύση θα ήταν το ιδανικό πιστεύω!!

    • Bad Belmondo

      Και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά καθυστέρησαν κατά ενάμιση χρόνο και το λανσάρισμα του Model X!

    • morbid

      Μα δεν εννοώ τις falcon,γιατί μαλλον δεν ξερεις ότι όλες οι πόρτες των Model S & Χ ανοίγουν μόνες τους όταν πλησιάζεις και τα χερούλια βγαίνουν εξω.Οτι ειναι πολύπλοκες αυτές που λες ισχυει,αλλα δουλεύουν.

    • Bad Belmondo

      Στο Model X κλείνουν και μόνες τους μόλις το βάλεις μπροστά, όπως έδειξε ο Doug De Muro!

    • mixalhs7

      Ναι καταλαβα τι λες αλλα μην παμε τοσο μακρια, δες την aventador που αν θυμαμαι καλα δεν εχει χερούλια!

    • morbid

      Δεν είναι το ίδιο να ανοίγουν προς τα πάνω και προς τα έξω οι πόρτες!

  • Moby Dick

    Σε γενικές γραμμές σαν ένα πρώτο σχόλιο νομίζω οτι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή και καλή προσπάθεια απ’ την Lambo, που είμαι σίγουρος οτι θα την ανταμείψει στο ακέραιο απο πλευράς πωλήσεων στο μέλλον.

  • Mika

    Aν και με τα τοσα teasers την ειχαμε φανταστει, δεν απογοητευει…Εκκεντρικη σε εμφανιση, κανει τη διαφορα, love it or hate it, δεν εχει σημασια, το θεμα ειναι πως ιντριγκαρει οπως πρεπει να κανει καθε Lambo,οποτε απο αυτη τη σκοπια τον σκοπο της τον πετυχαινει..
    Αν και προσωπικα θα ηθελα να ειχε βγει η Estoque, καταλαβαινω το σκεπτικο της εταιριας..Θα πουλησει ευκολο ολο τον ογκο της, απο συλλεκτες, πλουσιους celebrities, bloggers, ποδοσφαιριστες και τις γυναικες τους, κλπ κλπ..
    Σ οτι αφορα την εμφανιση, μ αρεσουν οι δραματικες γωνιες της, αν και θα μπορουσαν καποιες λεπτομεριες να τις κανουν καλυτερα..Το εσωτερικο ομως, ιδιως στο ταμπα δερμα,δινει απλοχερα πονο…
    Εννοειται την ειχα παρει χτες, αν ειχα τοσα μηδενικα στο λογαριασμο…..Εννοειται οδηγικα, μαλλον θα ειναι εκπληκτικο για την κατηγορια του….

    • mixalhs7

      Μια φουσκωμένη αβενταντορ με μηχανικό σύνολο που βοηθάει στη τιμολόγηση έως 200k σε όλες τις αγορές του κόσμου. Θα ξεχαστεί γρήγορα πιστευω όπως και η LM002

    • με τιποτα δεν πιστευω πως θα ξεχαστει….αλλες εποχες…αλλα γουστα πλεον !!!!

    • Mika

      Eτσι ακριβως

    • mixalhs7

      Δεν με καταλαβες.
      Οτι ειναι το πρωτο SSUV και πληρει ορθλογιστικα τα κριτιρια της αγορας δεν σημαινει πως θα γραψει αυτοκινητιστικη ιστορια.
      Η miura παραδειγμα εγραψε ιστορια γιατι δεν πληρουσε κανενα κριτιριο της εποχης το ιδιο και η Κουνταχ.
      Αυτο εδω ειναι απλα ενα καταναλωτικο προιον που καλα κανουν και το παραγουν αλλα πιστευω πως δεν θα καταγραφει απο την αυτοκινητιστικη ιστορια ως κατι σπουδαιο.

    • εννοεις σαν αυτοκινητο ?? ετσι ναι !!! στην τελικη δεν εχει να παρουσαισει κατι νεο….
      πιστευω ομως οτι θα ειναι το δευτερο πιο πετυχημενο μοντελο της εταιριας..πισω απο gallardo/huracan!!!

    • Contor

      Like IT, καραLIKE it!

  • Contor

    Αγαπητέ Άγιε Βασίλη,
    Φέτος ήμουν καλό παιδάκι, έτρωγα όλο το φαΐ μου, δεν έκανα φασαρία και κοιμόμουν νωρίς. Επειδή του χρόνου θέλω να ξεσαλώσω λίγο μπορείς να μου την κανονίσεις για φέτος τα Χριστούγεννα; Χρώμα αφήνω να διαλέξεις εσύ, πιστεύω στο γούστο σου.

    #μηνπεικανειςοτιδενυπάρχει
    #σαςακούει

    • Zero A6M

      Σε πειραζει εαν ειναι σε 1:18;
      Φιλικά Αγιος Βασιλης

    • Contor

      Dear Santa,
      Παίζει να το κάνουμε 1:6 με μπαταρία τουλάχιστον να κάνω καμιά βολτίτσα γύρω από το σπίτι;
      :D

    • Zero A6M

      Ελληνες ποτε ευχαριστημενοι εδω ελεγα με την κυρια αι βασιλη το πολυ 1:43……..πφφφ

    • Zero A6M

      Ελληνες ποτε ευχαριστημενοι εδω ελεγα με την κυρια αι βασιλη το πολυ 1:43……..πφφφ

    • Contor

      Πες την κυρα-Βασίλαινα να κάνει λίγο τα στραβά μάτια, έχω ζεστούς κουραμπιέδες με ολόκληρο αμύγδαλο… :P

    • Zero A6M

      ΑΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ΜΟΥ

    • Renesis1

      Ορίστε, φρέσκο πράμα και σε ωραίο χρώμα.. https://www.youtube.com/watch?v=SJwzZswadBc

  • cfu

    Αν η lambo σέβεται τους πελατες τις,πρεπει να βγάλει ειδικη εκδοση Dubai limited edition/

    • Bad Belmondo

      Θα το κάνει! Εδώ έβγαλε 6 διαφορετικές ειδικές εκδόσεις της Aventador για την Ιαπωνία, για τον εορτασμό των 50 χρόνων της παρουσίας της εκεί!

    • Dentdim

      Αυτο σκεφτόμουν κ εγω!με 16 ως 25 cm απόσταση,κοντους προβολους, 650 αλογα ,85 nm κ τετραδιευθυνση θα δουμε πολλα κ απολαυστικά βιντεακια απο έρημο!

  • antonis

    AUDI URUS
    Lamborghini Q5???🤔🤔🤔

    • Bad Belmondo

      Ίδια πλατφόρμα, απλά διαμορφώσιμη ως προς τις διαστάσεις!

    • antonis

      Εγω το λεω για τον σχεδιασμό μοιάζουν ειδικά πίσω, ψάξε δες το q8 πως ειναι πίσω. Προσπαθώ να ανεβάσω φωτο κ δν με αφήνει. Αγαπάμε τις λαμπο για το ποσό ξεχωριστές κ τρελές ειναι, κατι που η ουρους δεν το εχει. Βεβαια αλλά λόγια να αγαπιόμαστε ειναι γτ έτσι κ αλλιως μόνο στο αυτομπλογκ ή στο γιουτιουμπ τα βλέπουμε όποτε λίγη σημασία.

    • Bad Belmondo

      Ααα, είδα ότι έγραψες Q5 και το μυαλό πήγε στις πλατφόρμες, λόγω διαφορετικών μεγεθών! :-)

    • antonis

      Ναι στην αρχή μπερδεύτηκα κ έγραψα q5 αντί q8.

  • SAMURAI-66

    Ομορφα χαρακτηριστικα και θα ελεγα εντυπωσιακα σαν μορφη δειχνει σπορ και πολυτελης μαζι,εκπληκτικες επιδοσεις με απολυτα προσεγμενο φινετσατο σαλονι οπως ειναι φυσικο στο ιταλικο οχημα.
    Απο την αλλη ακους πλατφορμα vw κινητηρας porche-audi και σαλονι σχεδον φωτοτυπια του τελευταιου και αναρωτιεσαι μηπως φορεσουν στην μασκα το σημα και της vw στο μελλον οι γερμανοι,γιατι τιποτα δεν θα μου προκαλουσε εκπληξη απο το group.
    Με αυτα τα στοιχεια που τι κανουν λιγο ζομπι χανει αρκετα την λαμψη της και δεν μοιαζει οπως πρεπει μοναδικη η lambo!

  • thymios tsilimparis

    Άσχημη, άγαρμπη, ατσούμπαλη, δυσανάλογη.
    Ήρθε λοιπόν η εποχή που μια LAMBORGHINI μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με ένα Audi και μια Porsche και μάλιστα σε μια τόσο αταίριαστη γι αυτήν κατηγορία.
    Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι η ίδια η Λάμπο είχε παρουσιάσει τη δική της άποψη (LM002) και δεν είχε καμία σχέση με αυτό που βλέπουμε.
    Λογικά οι προβλέψεις πωλήσεων θα επιβεβαιωθούν ,γιατί είναι Λάμπο, αλλά…

    • mixalhs7

      Τι εννοεις με την LM002?

    • thymios tsilimparis

      Εννοώ οτι η LM είχε έναν χαρακτήρα. Ήταν ένα σκληροτράχηλο εκτός δρόμου που έκοβε τις ερήμους στη μέση. Άσχημο, ναι, αλλά ήταν “αυθεντικό”.
      Η Urus δείχνει να είναι ένα μείγμα τετραθέσιου κουπέ και ζαντωμένου εκτός δρόμου, με μπόλικη από Πόρσε, οπότε δεν με πείθει. Τι είναι τελικά; Μια ζαντωμένη έκδοση της Καγιέν;
      Θα προτιμούσα φυσικά να μην είχε βγει ποτέ, αλλά ας ήταν έστω ένα πραγματικό off-road, όπως οι κλασικές lambo είναι κλασικά supercars.

    • mixalhs7

      Δηλ θέλεις ένα Lambo truck οχι ένα Super suv.
      Δεκτό αν είσαι off roader fan αλλά μη ξεχνάς πως η LM002 ήταν ένα σασί της Τσιτα σχεδιασμένο για τον αμερικανικό στρατό δηλ ένα φορτηγάκι που κάποιος στη Κραισλερ είχε τη φαεινή ιδέα να του φορέσουν εξαρτήματα Κουνταχ για να μην κάθονται οι εργάτες του εργοστασίου της Λαμποργκινι!! :)
      Νομίζω πως μια Λαμποργκινι απέναντι πχ στο G Wagon square 4×4 δεν θα είχε τις πωλήσεις που υπολογίζουν πως θα κάνει η urus στη κατηγορία suv.
      Αρα αφού θέλουν να μπουν στη κατηγορία suv το να βασιστούν στην ήδη δοκιμασμένη και πετυχημένη συνταγή του Καγιεν ελαχιστοποιει το ρίσκο γι’αυτους.

  • δεν είμαι fan αυτής κατηγορίας πάμε παρακάτω

  • Renesis1

    Δεν είχα σκεφτεί ποτέ οτι θα έρθει η μέρα παρουσίασης ενός νέου SUV, με το σήμα Lamborghini στο καπό. Από την άλλη, οικονομική βιωσιμότητα είναι αυτή και ξεπερνάει όλα τα εμπόδια στο πέρασμά της.. Πάντως αν και δεν είμαι του SUV, το συγκεκριμένο το βρίσκω ωραίο, “μπρατσωμένο” και επιθετικό. Και πιστεύω οτι από κοντά θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό από οτι στις φωτογραφίες. Θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί στους έχοντες και κατέχοντες θαυμαστές της κατηγορίας.

    • mixalhs7

      Πειράζει που στα μάτια μου το mazda Cx3 είναι πιο όμορφο από την Urus? :-))

    • Renesis1

      Καθόλου.. :))) Εδώ και χρόνια άλλωστε η Mazda έχει αποδείξει όσον αφορά το design, οτι το κατέχει το άθλημα!

    • mixalhs7

      Και το νεο KIA Sportage σε μαυρο μου αρεσε πολυ οταν το ειδα απο κοντα!!

    • Renesis1

      Συμφωνώ. Η KIA τα τελευταία χρόνια, έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο σχεδιασμό εντός – εκτός και έχει γενικότερα αναβαθμίσει σημαντικά, όλα της τα μοντέλα σε σχέση με το παρελθόν.

  • freedoom1013

    Επιβλητική και ακραία, αλλά δε θα την αγόραζα αν είχα τα λεφτά.
    Aventador ναι, με 1000, αυτό το πλοίο με τις 10-πιστονες άγκυρες, όχι.

    • αν εισαι ελευθερος λογικο να μην την αγορασεις…..αν εισαι οικογενειαρχης…παραλογο που θα προτιμησεις την Aventador !!! :-D

    • Bon Viveur

      Τί να το κάνεις βρε οικογενειαρχη? Θα σου κάνει εμετό το παιδί μέσα στο αουντι που το πληρωσες για Lamborghini και θα τραβάς τα βυζια σου… 😛😛

    • γιαυτο και πισω θα βαλω δερματινη απο τα λιντλ !!!! που δεν λερωνει !!!!! χοχοχοχοχοχοοχοχοχοχοχ

    • Bon Viveur

      Χαχαχαχα και για μπροστά πάρε αυτό με τις μπιλιες… https://uploads.disquscdn.com/images/07ccc5afc2587cc094d17c28c9c57ca1bb510cab7e281aee92055b7b42658a17.jpg

    • το κομπολοι το δινουν δωρο με το σετακι ολοκληρο ??? αχχααχααχαχχαχαχαχα

    • Bon Viveur

      Ναι ναι για να το κρεμασεις στον καθρέφτη!

  • Sciroccakias

    Πίουυυ

  • Nikos Schinas

    Κακάσχημο… σόρρυ , αλλά στα δικά μου μάτια είναι χάλια , ίσως άμα την δω λαιβ αλλάξω γνώμη

  • xtra

    το αυτοκινητο αυτο , δειχνει εξαιρετικο.! Σε οποιαδηποτε αλλη εταιρια , θα ηταν ενα μεγαλο βημα μπροστα.
    Για την lambo , ειναι ενας συμβιβασμος.
    Μονο που ερχεται δευτερη (μετα την επιτυχημενη πορσε ) οποτε ο λιθοβολισμος μαλλον θα αποφευχθει !

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Αν έχετε τον Θεό σας, 170-200.000 για σαπάκι Skoda Κοdiaq που μοιάζει με φούσκα.
    Eξωτερικά δε η μπροστινή μάσκα,είναι λες και φορά σιδεράκια στο στόμα και σου χαμογελά.
    Εσωτερικά οι αεραγωγοί είναι για τα πανηγύρια.
    Το δε τιμόνι, oυδεμία σχέση με Ιταλική Σχολή,αλλά θυμίζει σοβιετοσαπάκι Lada.
    ΑLFA ROMEO STELVIO-MASERATI LEVANTE,είναι απείρως πιο όμορφα και πολυτελή στις μεγάλες κατηγορίες των Suv.

    • mixalhs7

      Πολυχρονος Νικολα!!!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Nα’σαι καλά Μιχαλιό μου ευχαριστώ πολύ!
      Και εσύ όποιον-α έχεις, να τους χαίρεσαι. : )

    • Renesis1

      Χρόνια σου πολλά!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eυχαριστώ πολύ Rotarymaniac : ) : )

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eυχαριστώ πολύ Rotarymaniac : ) : )

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eυχαριστώ πολύ Rotarymaniac : ) : )

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eυχαριστώ πολύ Rotarymaniac : ) : )

    • DarkV12Tdi

      Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή. Με υγεία,χαρά κ ευτυχία και…ένα Νέο Supra το καλό Original και όχι εκείνη την παρωδία συνεργασία με ΒΜW ;)

  • LefterisKa.Ch

    πραγματικα λυπαμαι για αυτο το αυτοκινητο και για την Lamborghini γενικοτερα για την καταντια της… Οχι γιατι εβγαλε SUV δεν με αφορα αυτο αφου πουλανε καλα κανουν επιχειρησεις ειναι οχι ιδρυματα αλλα λυπαμαι γιατι το αυτοκινητο ειναι ενα παραμορφομενο Q7 μεχρι και το ιδιο τιμονι εχουν… ΝΤΡΟΠΗ… αν ηθελαν να κανουν καποιο τετοιο αυτοκινητο να εκαναν κατι μοναδικο οχι να το κανουν ετσι επιπολαια μονο και μονο για να το πουλησουν στους αραβες…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αυτή η Urus είναι η κατάντια της Lamborghini. Δυναμική είναι, και σχετικά καλούτσικη δε λέω, και με πληθωρικό στυλ με κουπέ στυλ αλλά δεν ταιριάζει με το supercar παρελθόν και παρόν της φίρμας. Τι να το κάνει το SUV, αυτή η κατηγορία είναι η κατάντια των σούπερ εταιρειών. Ντροπή για την ιστορία της που έχει supercars αλλά από την άλλη κάποιοι θα την προτιμήσουν αλλά λίγοι πάλι με πολλά λεφτά. Πίσω από το κουστούμι Lamborghini κρύβεται πολύ απλά ένα Audi/VW… Εδώ ακόμη κι η Ferrari κι αυτή θα κάνει SUV. Πολύ απλά κι εγώ λυπάμαι και κρίμα είναι για την ιστορία τους, αυτή η κατηγορία δεν τους ταιριάζει τόσο.

  • Sensei Konstantinos

    Ενα ακόμη πανακριβο Audi ,με σημα Λαμποργκινι , που θα αποφέρει πολλά ζεστα δολάρια-ευρώ στα ταμεία της VAG απο ματαιόδοξους πάμπλουτους σαχλαμάρες που θα κάνουν την μόστρα τους στην παραλιακή διεθνών μεγαλουπόλεων . Απλα τα πράγματα .
    Αν ειχα όμως τα χρηματα και άνηκα στο club των ματαιόδοξων πλουσίων θα το αγόραζα γιατί πολυ απλα ξεχωρίζει και όποιος αγοράζει τέτοια αυτοκινητα θέλει να ξεχωρίζει

    • αρα εισαι ενας wanna be ματαιοδοξος πλουσιος σαχλαμαρας ??? :-D

    • Sensei Konstantinos

      yeap !!!

    • mixalhs7

      Γιατι ειναι ενα ‘Audi ,με σημα Λαμποργκινι’ και δεν ειναι το αναποδο?

  • gv

    τοσο εξωφρενική και άγρια που φέρνει κάτι εντελώς καινούργιο στον κόσμο των suv!
    οι άνθρωποι πέτυχαν διάνα,θα ξεσκίσει!

  • spiros

    Δεν θα σχολιασω ή κρίνω αν είναι καλό ή ωραίο, πάντως LAMBORGHINI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

  • Henry Gloval

    Ένα αγριεμένο Audi Q/Porsche Cayenne και τίποτε το ιδιαίτερο. Γιατί ρε Lambo; Ούτε καν τον V10 δεν έβαλες; Χ από ‘μενα!

    • γιατι το turbo μοτερ ειναι το καλυτερο για ενα τετοιο αυτοκινητο !!

  • sergio360

    Q8 Tolias Edition….Εμετος….

  • DarkV12Tdi

    Σε εμένα μου φαίνεται υπερβολική, ένα Q 7 παραφουσκωμένο με στοιχεία από Ave-Countach, Στο προφίλ στα εμπρός φτερά με αεραγωγούς υπερβολικό ,θυμίζει τοLexus NX concept SUV σε κάποια σημεία και μάλλον μέσω αυτού πήρε έμπνευση ο σχεδιαστής του :P