Πριν τρεις μήνες, η Tesla αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του Roadster, με το νέο sport μοντέλο της αμερικάνικης εταιρίας να αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2020. Ένα από τα πρωτότυπα του μοντέλου βρίσκεται ως έκθεμα στα κεντρικά γραφεία της Tesla, στο Palo Alto, της California, κάνοντας μια σπάνια εμφάνιση.

Οι φωτογραφίες μας δείχνουν τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, με την εταιρία να υπόσχεται πως θα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην επιτάχυνση. Το μοντέλο διαθέτει φρέσκια, όμορφη και επιθετική σχεδίαση, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της εταιρίας του Elon Musk, ενώ είναι σε θέσει να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, όπως είχε υποσχεθεί ο Musk, τα 0-160 χλμ/ώρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα, το 400αρι σε 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα άνω των 402 χλμ/ώρα!

Θα φορά μια μπαταρία 200 kWh ικανή να του χαρίσει αυτονομία 1000 χλμ, ενώ αναμένεται να κοστίζει 200.000 δολάρια. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • Giannisk

    200.000$……δεν σχολιάζω κάτι άλλο.

    • giorgos

      για αυτα που δινει το λες και φθηνο

    • Giannisk

      Ωραία, πάρε εσύ το tesla, εγώ θα πάρω μία Porche ή Ferrari. Αν τα βρω μεταχειρισμένα μπορεί να πάρω και τα δύο.

    • giorgos

      αλλο το ενα αλλο το αλλο πχ η καινουργια η portofino ειναι κοσμημα και την πουλανε τα ιδια λεφτα αλλα το συγκεκριμενο τεσλα κοντραρει και περναει hypercar και εχει κοστος συντηρησης smart https://uploads.disquscdn.com/images/032a2e82998c2c7224baca1229a99b65c135a1c71feae634a463a93bbaac83d3.jpg
      ειναι το λεγομενο περι ορεξεως

    • τζαμπα το δινει αμα δεις μονο τις επιδοσεις !!

  • giorgos

    http://fastestlaps.com/models/porsche-911-carrera-s-cabrio 8.8 τα 200 μετρα οταν το τεσλα στον ιδιο χρονο εχει διανυσει τα 400 μετρα !!!!!!! 0-160 πορσε σε 11,4 τεσλα 4,2
    το αυτοκινητο ειναι παραλογα γρηγορο

  • SkidRAW

    Mazda concept

  • Φωτόνιον

    Πανέμορφο απ’ έξω, αλλά μέσα απλά ξέχασαν… να το σχεδιάσουν. Πέταξαν μια τηλεόραση στο κέντρο, έβαλαν κι ένα τιμόνι και τέλος. Είναι η λεπτή γραμμή μεταξύ minimal και… άδειου :-)

    • JohnnyXP64

      prototype

    • a_f_a

      ολόσωστος. το τίποτα δεν ειναι απλότητα.

  • xtra

    τα υπολοιπα (πλην ελαχιστων εξαιρεσεων) δειχνουν παλαιολιθικα

  • charris

    το μέλλον σήμερα κύριοι…από έναν άνθρωπο που έπρεπε να κοιμάται στο γραφείο γιατί ή αυτό θα νοίκιαζε ή σπίτι….
    τα σέβη μου…!!!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Πολυ ομορφο, πολυ γρηγορο αλλα αν ειχα μονο 200.000 ευρω θα επαιρνα μια Portofino. Αν ομως μπορουσα να εχω μια LaFerrari και ηθελα και ενα “καθημερινο” σιγουρα θα επαιρνα αυτο το Tesla! Πιστευω πως οδηγικα θα ηταν και Fun To Drive και θα το καταχαιρομουν. Ισως το μονο κακο ειναι πως δεν πολυεμπιστευομαι την Tesla σαν εταιρια. Εννοω πως πολλα παραπονα στην συναρμογη των πλαστικων και μια “ιδεα στην αυτοκινηση” με εντελως διαφορετικη προσεγγιση οπου κυριολεκτικα τα παντα τα κανει ενας υπολογιστης και 4 ηλεκτροκινητηρες. Ειναι πολυ εντυπωσιακο σιγουρα αλλα πρεπει να περασουν χρονια για να δουμε τα κακα ολου αυτου. Τι εννοω. Ενα παραδειγμα ειναι πως τα χερουλια ειναι μεσα αλλα βγαινουν εξω οταν πλησιαζεις την πορτα. Σε ενα τρακαρισμα οπου το αμαξι εχει τουμπαρει και φλεγεται, οι απεξω πως θα ανοιξουν την πορτα?