Αυτή η φωτογραφία μας δείχνει το πίσω μέρος της νέας γενιάς της 911 και φαίνεται να είναι αυθεντική. Η φωτογραφία διέρρευσε από τον λογαριασμό ninastegmaier στο Instagram, αλλά πλέον έχει διαγραφεί. Από την φωτογραφία, που τραβήχτηκε στο Porsche Center Augsburg της Γερμανίας, βλέπουμε πως η νέα 911 έχει μεγαλώσει σε πλάτος, με τον σχεδιασμό του μοντέλου να κρίνεται εξελικτικός.

Η νέα 911 θα προσφέρεται από το μέσο του κύκλου ζωής της και σε plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο turbo boxer κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων με 310 Nm ροπής. Το σύνολο θα αποδίδει συνδυαστικά 485 άλογα με 761 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 10,8 kWh που θα δίνει ηλεκτρική αυτονομία στο αυτοκίνητο περίπου 65 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα. Η Porsche θα εξοπλίσει το συγκεκριμένο μοντέλο με torque boost 20 δευτερολέπτων, τεχνολογία coasting και on-demand σύστημα τετρακίνησης.

Η νέα 911 Carrera θα δυναμώσει κατά 30 άλογα και θα αποδίδει 400, ενώ η Carrera S θα φτάσει τα 450 άλογα. Σε ότι αφορά τη νέα 911 Turbo, αυτή αναμένεται να δυναμώσει κατά 40 άλογα, με την κορυφαία Turbo S να παράγει 630 άλογα. Σε ότι αφορά την 911 GT3, φήμες την θέλουν να λέει αντίο στον 4,0-λίτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα για χάρη ενός 3,8-λίτρων biturbo απόδοσης 550 ίππων.

Να σημειωθεί πως όλοι οι κινητήρες της νέας 911 θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V απόδοσης 20 ίππων με 70 Nm ροπής, με τους μηχανικούς της Porsche να ετοιμάζουν και ένα νέο 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η νέα 911 θα μοιράζεται τεχνολογίες με το νέο Audi R8, με την 911 να διατηρεί τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική στο μπροστά μέρος, αλλά και το ίδιο σύστημα διεύθυνσης, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των δύο μοντέλων.

Η νέα 911 (992) θα παρουσιαστεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018, έχοντας αυξημένο πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.

  • a_f_a

    μανιτσα μου…
    αν και η προηγουμενη ακομα μου μοιαζει σα καινουργια…

  • gv

    πολυ καλη!
    καλα για το μοτερ της GT3 εχω κουραστει να σχολιαζω..
    απλα ας μας πουνε μετα τι διαφορα θα εχει η GT3RS με τη GT2RS..
    μερικα αλογα και αλλους προφυλακτηρες?
    ελεος..

  • Contor

    …λάρα μου!
    #μετανοείτε

  • Scooby r22b

    Τι κολάθρα είναι αυτή θεέ μου;

    ΕΜΠ1. . . :-Ρ

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ ουάου!!!! Ας τη δούμε και ολοκληρωμένη!

  • Mika

    Δειχνει πολυ καλη,αλλα θα ηθελα να μοιαζει λιγοτερο με τη νεα Panamera απο πισω…

  • zet125

    Wannabe aston

    • Scooby r22b

      Μετά που διάβασα το σχόλιο σου, την παρατήρησα καλύτερα και μάλλον δεν έχεις άδικο.