Όταν το marketing χρησιμοποιείται για την ευαισθητοποίηση του κοινού απέναντι στα τροχαία ατυχήματα, τότε δεν μπορείς παρά να το παραδεχθείς από όποια εταιρία και αν προέρχεται.

Στην προκειμένη περίπτωση, η Volkswagen Σουηδίας και η διαφημιστική εταιρία (NordDDB) λανσάρουν μια σειρά από χειροποίητες θήκες για κινητά τηλέφωνα, με τα υλικά που χρησιμοποιούνται να έχουν συλλεχθεί από τα αυτοκίνητα που έχουν εμπλακεί σε ατυχήματα, τα οποία προκλήθηκαν από την χρήση κινητού κατά την οδήγηση.

Το λανσάρισμα των θηκών έρχεται λίγο μετά τη θέσπιση νόμου στη σκανδιναβική χώρα για να καταστεί παράνομη η χρήση του τηλεφώνου κατά την οδήγηση, με το νόμο, που ψηφίστηκε στις αρχές Φεβρουαρίου, να μην έχει ακόμη επηρεάσει το ποσοστό ατυχημάτων της χώρας.

Η VW θα κυκλοφορήσει μόλις 153 θήκες κινητών, όσα και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα που σημειώθηκαν στη Σουηδία τον Φεβρουάριο, με τις θήκες να διαθέτουν και αύξοντα αριθμό.

Όλα τα έσοδα από την πώληση των θηκών θα πάνε στη σουηδική ομάδα επιβίωσης και αποκατάστασης ατυχημάτων Trafikskadefonden και θα βοηθήσουν όσους έχουν τραυματιστεί σε τροχαίο ατύχημα. Όλες οι θήκες είναι χειροποίητες με τον brand manager της Volkswagen Σουηδίας, Johan Karlsson, να δηλώνει ότι οι θήκες λειτουργούν ως “σιωπηρή υπενθύμιση” προς τους οδηγούς να ελέγχουν το τηλέφωνό τους ενώ οδηγούν. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και εσύ!