H Bentley παρουσιάζει τη νέα γενιά της Continental GT Convertible. Το πολυτελές βρετανικό μοντέλο, όπως και η coupe έκδοση, έτσι και αυτή, βασίζεται στη νέα αλουμινένια MSB πλατφόρμα της Porsche Panamera.

Το αυτοκίνητο μεγάλωσε σε διαστάσεις με τον μπροστά άξονα να τοποθετείται 135 χιλιοστά πιο μπροστά, δημιουργώντας έτσι την εντύπωση πως το καπό έγινε μεγαλύτερο. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί, με τη νέα Continental GTC να κάνει χρήση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος 48 volt. Το σύστημα μειώνει τη κατανάλωση η οποία ανακοινώνεται στα 12,4 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 284 γρ/χλμ.

Έχει μαλακή υφασμάτινη οροφή, διαθέσιμη σε 7 αποχρώσεις, ενώ για πρώτη φορά προσφέρεται και με ύφασμα τουίντ. Η οροφή ανοιγοκλείνει σε 19 δευτερόλεπτα με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να είναι κατά 5% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του, ζυγίζοντας 2.414 κιλά, 20% λιγότερο από την προηγούμενη γενιά, αλλά 160 κιλά περισσότερα από την Coupe έκδοση. Οι μηχανικοί της Bentley κατάφεραν μάλιστα να μειώσουν τον ήχο που ακούγεται στη καμπίνα κατά 3 db.

Επίσης υπάρχει το σύστημα Dynamic Ride που σύμφωνα με την εταιρία εκτός του ότι βελτιώνει τον χειρισμό, υπόσχεται και βελτιωμένη οδηγική άνεση. Οι ζάντες είναι 21″, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες και ζάντες διαστάσεων 22″. Οι εξατμίσεις έχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες βαλβίδες για να προσαρμόσουν τον ήχο σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης.

Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση με μεταβλητό λόγο, ενώ η αερανάρτηση είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη. Σε ότι αφορά τα φρένα είναι τεραστίων διαστάσεων, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 420 χιλιοστών και τους πίσω 380 χιλιοστών, με τις δαγκάνες να είναι 10πίστονες μπροστά και 4πίστονες πίσω.

Η τρίτη γενιά της Continental GT αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από το EXP 10 Speed concept και στο εσωτερικό υπάρχουν συνολικά 10 τ.μ ξύλινων επενδύσεων. Η κεντρική κονσόλα είναι αλουμινένια φινιρίσματα, με τα μπροστά κλιματιζόμενα καθίσματα να φέρουν 20 ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Η κεντρική οθόνη είναι διαστάσεων 12,3″ και ανάμεσα στα διαθέσιμα ηχοσυστήματα συναντάμε προτάσεις των Bang & Olufsen 1.500 watt με 16 ηχεία και Naim 2.200 watt με 18 ηχεία. Υπάρχουν διαθέσιμα 17 εξωτερικά χρώματα, 15 χρώματα για τα πατάκια, 8 διαφορετικές ξύλινες επενδύσεις, και 15 διαφορετικές ταπετσαρίες. Για όσους αναζητούν κάτι το ξεχωριστό, υπάρχει και το τμήμα Mulliner.

Μηχανικά η νέα Continental GT εφοδιάζεται με τον 6,0-λιτρο W12 κινητήρα της Bentley Bentayga ο οποίος αποδίδει 635 άλογα και 900 Nm ροπή. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 333 χλμ/ώρα.

Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι έτσι ρυθμισμένο έτσι ώστε η αίσθηση που αφήνει το αυτοκίνητο να κάνει τον οδηγό και τους επιβάτες να νοιώθουν πως βρίσκονται μέσα σε ένα πισωκίνητο όχημα.