Σε μια πολύ δύσκολη χρονιά για την ιστορική Williams F1, ο Ρώσος Sergey Sirotkin πραγματοποίησε την παρθενική του εμφάνιση στον μαγικό κόσμο της Formula 1. Ο πρώην, πια, πιλότος της ομάδας είδε τις ελπίδες παραμονής του στην Williams και γενικότερα στο πρωτάθλημα να εξανεμίζονται μετά την επίσημη ανακοίνωση της επιστροφής του Robert Kubica.

Ωστόσο, ο Sirotkin δεν έμεινε εκτός δράσης αρκετό καιρό, καθώς κλήθηκε την τελευταία στιγμή στο τεστ δοκιμών της Audi στην πίστα της Jerez. Κάθε χρόνο, οι κατασκευάστριες εταιρείες που συμμετέχουν στο DTM πραγματοποιούν δοκιμές στο πλαίσιο ανάδειξης νέων ταλέντων, αλλά και υποψήφιων οδηγών για το νέο πρωτάθλημα. Η γερμανική εταιρεία ταξίδεψε στην ισπανική πίστα το προηγούμενο τριήμερο και επτά οδηγοί είχαν την ευκαιρία να πάρουν γεύση για πρώτη φορά από ένα αγωνιστικό του Γερμανικού Πρωταθλήματος. Οι Jonathan Aberdein (Νότιος Αφρική), Andeas Bakkerud (Νορβηγία), Mattia Drudi (Ιταλία), Sacha Fenestraz (Γαλλία), Benoit Treluyer (Γαλλία) και Frederic Vervisch (Βέλγιο), μαζί με τον Sirotkin, συνέθεταν την επτάδα των οδηγών που βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του RS 5 DTM, έκδοσης του 2018. Ο Jamie Green ήταν και αυτός παρών στις δοκιμές παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για το αγωνιστικό στους 7 οδηγούς. Αυτοί μοιράστηκαν δύο RS 5 DTM, ένα από την ομάδα του Keke Rosberg και ένα από την πελατειακή της WRT, που θα η πρώτη ιδιωτική ομάδα στο DTM μετά από μια δεκαετία περίπου.

Audi RS 5 DTM 2019 (Test Car)

Επιστρέφοντας στον Sirotkin, ο Pώσος ολοκλήρωσε 91 γύρους χθες και φαίνεται ότι ήταν χαρούμενος με την κλήση του στις δοκιμές, δηλώνοντας:

Παρακολουθούσα το DTM, όταν ήμουν παιδί, και έτσι, ήμουν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με τη συμμετοχή μου στις δοκιμές. Το να οδηγήσω το RS 5 DTM ήταν μια μοναδική εμπειρία, αλλά ταυτόχρονα και δύσκολη. Δεν μπόρεσα να βρω την τέλεια αίσθηση μετά το πρώτο μου stint. Δεν είχα οδηγήσει ποτέ κατά το παρελθόν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο τόσο κοντά σε αυτά του DTM· το πιο κοντινό ήταν το μονοθέσιο της Formula 3. Oι μηχανικοί με υποστήριξαν με τον καλύτερο τρόπο και και συντόμευσαν το χρόνο για εξοικείωσής μου με το αγωνιστικό, τους ευχαριστώ και πάλι όλους.

Audi RS 5 DTM (2018)

Την ίδια ώρα, οι Mike Rockenfeller και Nico Müller ήταν επιφορτισμένοι με τις δοκιμές του νέου RS 5 DTM, που θα κινείται απ΄το νέο, τετρακύλινδρο, turbo μηχανικό σύνολο, απόδοσης περίπου 600 ίππων. Ο πρωταθλητής του 2013 Rockenfeller πραγματοποίησε συνολικά τη Δευτέρα και την Τρίτη 211 γύρους, καλύπτοντας απόσταση 4.428 χιλιομέτρων. Την Τετάρτη, ανέλαβε ο Müller και οδήγησε το νέο RS 5 DTM για 118 γύρους.

Το line up της Audi για το 2019 θα ανακοινωθεί εντός των προσεχών μηνών και δεν είναι απίθανο αν θα δούμε κάποιον ή κάποιους από τους παραπάνω οδηγούς πίσω από το τιμόνι του γερμανικού αγωνιστικού.