Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Volkswagen Golf, χωρίς ίχνος του παραμικρού καμουφλάζ. Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν κατά την επίσημη φωτογράφηση του μοντέλου και έτσι βλέπουμε τον νέο σχεδιασμό του best seller μοντέλου της γερμανικής εταιρίας.

1

Το μοντέλο θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Οκτώβριο και θα ξεκινήσει εμπορική πορεία πριν το τέλος του έτους, αποκλειστικά ως πεντάπορτο, μιας και καταργούνται οι τρίθυρες και οι wagon εκδόσεις του. Θα ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά και το εσωτερικό του γίνεται πιο premium με τρικάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλουμινένια διακοσμητικά, κοντός επιλογέας ταχυτήτων και ελάχιστα φυσικά κουμπιά, μόλις 4, τα οποία βρίσκονται ανάμεσα στους κεντρικούς λεπτούς αεραγωγούς. Υπάρχουν επιφάνειες αφής για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού, ακριβώς κάτω από την κεντρική οθόνη και ηλεκτρικά ελεγχόμενο χειρόφρενο.

2

Επίσης υπάρχει μια ακόμη οθόνη αφής στα αριστερά του πίνακα οργάνων, που ενεργοποιεί/απενεργοποιεί τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως και τους προβολείς ομίχλης. Επίσης έχει head-up display και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που υποστηρίζει gestures, με τον βασικό εξοπλισμό να γίνεται πλουσιότερος.

Το νέο Golf βασίζεται στην MQB πλατφόρμα, θα έχει πιο πρακτικό, ευρύχωρο και πολυτελέστερο εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει πιο δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες από την υπάρχουσα γενιά.

3

Από πλευράς διαστάσεων, το γερμανικό best-seller αναμένεται να είναι ελάχιστα πιο φαρδύ, με το βάρος του να μειώνεται κατά 35 έως 70 κιλά αναλόγως της έκδοσης. Η VW θα χρησιμοποιήσει αρκετά μέρη από τη τωρινή γενιά του, ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, στη προσπάθεια της να καλύψει τα έξοδα που δημιούργησε το σκάνδαλο εκπομπών των ρύπων. Από πλευράς τεχνολογίας θα διαθέτει πλήρως αυτόνομο σύστημα παρκαρίσματος και ένα έξυπνο ψηφιακό κλειδί που θα μπορεί να μαθαίνει τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του οδηγού.

Θα εξοπλίζεται με σύγχρονους TSI και TDI κινητήρες της οικογένειας EA 211 Evo, ενώ θα υπάρχει και ο νέος 1.5 TSI 48-Volt ήπιος υβριδικός κινητήρας.

4Διάβασε επίσης

Η VW παρουσιάζει τον 1.5 TSI 48-Volt ήπιο υβριδικό κινητήρα

Τα Golf GTI και Golf R θα δυναμώσουν. Το Golf R θα παράγει μεταξύ 310-350 ίππων, με τις τελευταίες αναφορές να θέλουν το νέο Golf GTI να μην κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας και να φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα.

Αυτός θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με την βασική έκδοση να αποδίδει κοντά στα 255-260 άλογα, ενώ η δυνατότερη έκδοση, που εικάζεται πως θα ονομαστεί Golf GTI Cup, θα αποδίδει 300 άλογα. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με 7-τάχυτο αυτόματο DSG.

5

Το νέο Golf GTI θα προσφέρεται στην αγορά από τις αρχές του 2020 και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Η παραγωγή του έχει ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg από τον Ιούνιο του 2019, το οποίο έχει αναβαθμιστεί με επενδύσεις 3 δισ. ευρώ προκειμένου να μπορεί να το κατασκευάσει.