Η Porsche έχει ανακοινώσει πως η επόμενη γενιά της Macan θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, διατηρώντας παράλληλα στην αγορά και την βενζινοκίνητη τωρινή Macan.

Ο Julian Baumann, επικεφαλής του τομέα των SUV της Porsche, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του, πως η ηλεκτρική Macan θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα που αναπτύσσει η Porsche σε συνεργασία με την Audi και θα προσφέρεται σε πολλές εκδόσεις, με την δυνατότερη να ονομάζεται Macan Turbo S και να φορά δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν 700 άλογα με 1.016 Nm ροπής. Όπως στην Taycan, έτσι και στην Macan θα υπάρχει και Turbo έκδοση.

Η Macan θα ακολουθήσει τα πρότυπα της Taycan, με τεχνολογία 800 Volt, με την PPE πλατφόρμα να δίνει στην Porsche την δυνατότητα να κάνει τη νέα Macan πιο αεροδυναμική, με την μπαταρία να έχει βάρος κοντά στα 600 κιλά και να βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Η Porsche θα επενδύσει πάνω από 6 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση, αφού στόχος της είναι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και των υβριδικών της μοντέλων να αντιπροσωπεύουν το 17,7% το 2022, το 50% το 2025, ενώ το 2027 επιθυμεί το 100% των πωλήσεών της να γίνονται από ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Ηλεκτρική 911 να περιμένουμε μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.