Ένας crate κινητήρας είναι ίσως ο ευκολότερος και πολύ καλός τρόπος να αυξήσεις εύκολα και γρήγορα την απόδοση ενός αυτοκίνητου. Παραδοσιακό φαινόμενο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, γι’αυτό και υπάρχουν αρκετές προτάσεις στην αγορά της Αμερικής. Το πακέτο ενός crate κινητήρα είναι συνήθως έτοιμο για “plug and play” εγκατάσταση, χωρίς πολλές μετατροπές στον χώρο του κινητήρα του “αυτοκινήτου-δέκτη”.

Στην συγκεκριμένα περίπτωση βλέπουμε έναν κομπρεσοράτο 6,2-λίτρων V8 LT5 crate κινητήρα, ο οποίος “φωλιάζει” κάτω από το καπό της Corvette ZR1 (C7). Εκτός αυτού, ο εν λόγω κινητήρας έχει λάβει αρκετή αγάπη από την Katech, καθώς αποδίδει 1.175 άλογα (864 kW) και 1.441 Nm, όταν από το εργοστάσιο η Corvette ZR1 απέδιδε 755 άλογα και 969 Nm ροπής.

Η αύξηση της απόδοσης του κινητήρα κατά 40% έρχεται από την τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου κομπρέσορα, τον υπερκυβισμό του κινητήρα (από 6,2 λίτρα σε 6,4 λίτρα), και την αύξηση της σχέσης συμπίεσης (10,3:1, από 10,1:1). Τέλος, η Katech έχει περιποιηθεί και τα “σωθικά” του κινητήρα, με την τοποθέτηση νέων CNC πιστονιών.