Ο Ian Callum σε συνεργασία με την R-Reforged μας δείχνουν την έκδοση παραγωγής του Aston Martin Callum Vanquish 25 By R-Reforged. Το μοντέλο βασίζεται στην Aston Martin Vanquish του 2001, φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές επεμβάσεις, και θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 25 μονάδων, με το κόστος της κάθε μιας να υπολογίζεται στις £550.000 (σχεδόν €600.000), που συμπεριλαμβάνει και την Vanquish “δότη”.

Σύμφωνα με τον Callum οι αλλαγές του είναι αρκετές και παρόμοιες με αυτές που θα έκανε αν έφτιαχνε το facelift του μοντέλου, καθώς υπήρχαν ορισμένα στοιχεία που πάντα ήθελε να “διορθώσει”. Ο Βρετανός προσθέτει ότι δεν κάνει μόνο κάποιες οπτικές βελτιώσεις στη Vanquish, καθώς το αυτοκίνητο αποσυναρμολογείται πλήρως και ξαναχτίζεται από το μηδέν με νέα υλικά, νέες τεχνολογίες και φρέσκια έμπνευση. Η διαδικασία θα γίνεται στο workshop του Callum στο Warwick και θα περιλαμβάνει λεπτές και σημαντικές αλλαγές, τόσο στην επιφάνεια όσο και κάτω από αυτή.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που ενσωματώνει μια ελαφρώς πιο γωνιώδη μάσκα και μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος, που είναι κατασκευασμένες από carbon. Στα άκρα του προφυλακτήρα υπάρχουν νέες εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων, και αντικαθιστούν τα στρογγυλά φώτα ομίχλης και τα φλας της Vanquish. Και αυτό γιατί τα τελευταία πλέον ενσωματώνονται στα νέα LED φωτιστικά σώματα.

Παρατηρώντας το προφίλ, βλέπεις τα νέα carbon μαρσπιέ, τους πιο αεροδυναμικούς και κομψούς καθρέφτες και τις νέες ζάντες 20 ιντσών, που ντύνονται με ελαστικά της Michelin, τα οποία διαθέτουν λευκά γραφικά. Πίσω, υπάρχουν νέα LED φωτιστικά σώματα, νέος προφυλακτήρας, carbon διαχύτης και διπλές απολήξεις για την εξάτμιση, που είναι βαμμένες σε κόκκινο χρώμα.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε νέες δερμάτινες επενδύσεις, που συνδυάζονται με μεταλλικές και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες. Υπάρχουν νέα σπορ καθίσματα, τα οποία είναι τοποθετημένα πιο χαμηλά, ενώ πλέον δεν υπάρχουν πίσω θέσεις, δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους μπροστά επιβάτες. Συνεχίζοντας, η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα, που πλέον έχει πιο έντονη κλίση. Έχει μια οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Garmin, μια θήκη στο κάτω μέρος και ένα ρολόι της Bremont στην κορυφή.

Ο υπεύθυνος μηχανολογίας της Callum, Adam Donfrancesco (πρώην Jaguar SVO και Aston Martin), μαζί με τους μηχανικούς της εταιρείας εξέλιξαν τη νέα ανάρτηση, η οποία συνδυάζει τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά και τον καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, με άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Όπως ακριβώς πρέπει να είναι ένα grand tourer. Έτσι, τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί, έχουν τοποθετηθεί πιο σκληρά ελατήρια και παχύτερες αντιστρεπτικές, ενώ πλέον υπάρχουν carbon φρένα.

Μηχανικά, ο 5,9-λίτρων ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας φέρει νέο software, hardware και εξάτμιση, που αυξάνουν την απόδοση του κατά 60 άλογα, στα 580. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο της Vanquish, αλλά πλέον διαθέτει νέο μετατροπέα ροπής, που το κάνει ταχύτερο στις αλλαγές.