Χθες, ο Fernando Alonso έκανε τις πρώτες του δοκιμές με τα χρώματα της Renault πίσω από το τιμόνι της RS20 στην πίστα της Βαρκελώνης. Σε δηλώσεις μετά το πέρας αυτών, ο Ισπανός παραδέχτηκε ότι στην παρούσα φάση δεν μπορεί να πάρει τα μέγιστα από το μονοθέσιο.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά για τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 που οδήγησε ένα μονοθέσιο της F1, μετά από τις διήμερες δοκιμές με τη McLaren στο Μπαχρέιν τον Απρίλιο του 2019.

Ο Alonso οδήγησε για 100 χλμ. το φετινό μονοθέσιο της γαλλικής ομάδας, και δήλωσε ότι χρειάστηκε χρόνος για να προσαρμοστεί ξανά σε επίπεδα απόδοσης σε ότι αφορά το φρενάρισμα, αλλά και μέσα στις στροφές, τονίζοντας:

Ήταν μια πολύ καλή μέρα στη Βαρκελώνη, η μέρα των γυρισμάτων μας. Μόνο 100 χιλιόμετρα, αλλά για μένα ήταν πολύ ξεχωριστό, επιστρέφοντας σε ένα μονοθέσιο της F1 και στην ομάδα. Το συναίσθημα ήταν καλό. Νομίζω ότι το μονοθέσιο προφανώς με “ξεπερνά σε απόδοση” αυτή τη στιγμή, γιατί δεν μπορώ να βγάλω το μέγιστο από αυτό.

Η επιστροφή στην ταχύτητα των μονοθέσιων της F1 δεν είναι τόσο εύκολη. Βελτιωνόμουν γύρο με τον γύρο, και προσπαθούσα να δώσω σχόλια στους μηχανικούς. Επίσης, κάναμε και κάποια γυρίσματα, οπότε υπήρχαν κάμερες, υπήρχαν drones που με ακολουθούσαν στην πίστα. Έτσι, ήταν σκληρή πίεση, σκληρή δουλειά σήμερα.

Νομίζω ότι το μονοθέσιο έχει δυνατότητες, όπως βλέπουμε κάθε Σαββατοκύριακο. Αλλά εξακολουθεί να υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, όπως γνωρίζουμε, και θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε βραχυπρόθεσμα.

Συνεχίζοντας, ο Alonso είπε ότι δεν είχε καμία αμφιβολία για την κατάσταση του, λέγοντας:

Τα τρία τελευταία αυτοκίνητα που οδήγησα ήταν στο Ντακάρ τον Ιανουάριο, στο Indycar τον Αύγουστο και τώρα της F1, οπότε δεν μπορούν να έχουν περισσότερες διαφορές, το καθένα από τα τρία. Με την F1 είναι λίγο πιο εύκολο, γιατί είναι το μονοθέσιο που έχω οδηγήσει όλη μου τη ζωή, και μετά από 18 χρόνια στην F1 και τώρα που επιστρέφω, είναι αλήθεια ότι χάνεις λίγο τα σημεία πέδησης, το πόσο γρήγορα έρχονται όλες οι στροφές, την απόδοση του φρεναρίσματος, την απόδοση της ταχύτητας στις στροφές, οπότε υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να συνηθίσω ξανά. Αλλά θα χρειαστεί μικρότερο χρονικό διάστημα από το να συνηθίσεις ένα εντελώς νέο αγωνιστικό, όπως για παράδειγμα στο Dakar και στο Indy.

Κλείνοντας, ο Alonso παραδέχτηκε ότι πρέπει να εργαστεί στη φυσική του κατάσταση, καθώς προετοιμάζεται για το 2021, προσθέτοντας:

Υπάρχουν πολλά πράγματα για να ετοιμαστείς. Πρώτα είναι η φυσική κατάσταση, πρέπει να είσαι σε φόρμα, πρέπει να κάνεις προπόνησεις σε πρότυπα F1, ο λαιμός, ειδικά όλο αυτό το μέρος του σώματος, το άνω μέρος, θα πρέπει ενισχυθεί, και θα εργαστώ τους επόμενους δύο μήνες. Ο λαιμός είναι εντάξει μετά από 100 χιλιόμετρα, αλλά θα σας πω αύριο! Ίσως πονάω λίγο. Μέχρι στιγμής ήταν καλά, αλλά ξέρω ότι πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω.

Στη συνέχεια, υπάρχουν προετοιμασίες όσον αφορά την άνεση, την τοποθέτηση του καθίσματος, το τιμόνι, τις θέσεις των πεντάλ, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να φτιάξουμε. Και επίσης οι μηχανικοί, να προσπαθήσουμε να έχουμε μια καλή σχέση, μια καλή σύνδεση, που να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον ακόμη και απλά κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον. Όλα αυτά τα πράγματα, θα χρειαστούν λίγο χρόνο. Χρησιμοποιούμε αυτό το μέρος του 2020, και τον χειμώνα του 2021 για να χτίσουμε τη δυναμική.