Εσωτερική έρευνα της Nikola αποκαλύπτει τα ψέματα της

Σχετικά άρθρα

Όλα ξεκίνησαν το 2016 όταν η Nikola Motors παρουσίασε το υδρογονοκίνητο φορτηγό της, το One, ενώ στη συνέχεια έκανε γνωστό πως θέλει να βγάλει στην αγορά δύο ακόμη φορτηγά, τα Two και Tre, όπως και το Badger, ένα υδρογονοκίνητο pickup που θα τοποθετούνταν απέναντι από το Cybertruck της Tesla και τα υπόλοιπα οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Αυτά είχε υποσχεθεί ο ιδρυτής της Trevor Milton, οδηγώντας μάλιστα την GM να επενδύσει 2 δισ. δολάρια στην Nikola, αλλά τον περασμένο Σεπτέμβριο τα πάντα άλλαξαν όταν η εταιρεία short selling Hindenburg Research κατηγόρησε την Nikola για απάτη. Η Hindenburg Research κυκλοφόρησε την έκθεση με τίτλο “Nikola: How to Parlay An Ocean of Lies In a Partnership with the Largest Auto OEM in America“, κατηγορώντας την Nikola πως έλεγε ψέματα σχετικά με την πρόοδο της τεχνολογίας της, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία είχε σκηνοθετήσει ένα βίντεο που δείχνει ένα από τα φορτηγά της να κατεβαίνει έναν λόφο.

Οι ισχυρισμοί της Hindenburg έγιναν αφορμή έρευνας από πλευράς της αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς (SEC) και από το υπουργείο Δικαιοσύνης, ενώ είχε ως αποτέλεσμα ο ιδρυτής της Trevor Milton να αποχωρήσει οικειοθελώς από τη θέση του εκτελεστικού προέδρου, όπως και την ακύρωση του Badger.

Η Nikola προσέλαβε μια δικηγορική εταιρία, την Kirkland & Ellis, ώστε να πραγματοποιήσει μια εσωτερική έρευνα για να διαπιστώσει το τι ακριβώς είχε συμβεί και τα αποτελέσματα αυτής αποδεικνύουν πως η Nikola Motors και ο ιδρυτής της είπαν ουκ ο λίγα ψέματα προκειμένου να πείσουν επενδυτές και πελάτες να επενδύσουν σε αυτή.

Πιο συγκεκριμένα, ο Milton είπε ψέματα πως το Nikola One ήταν πλήρως λειτουργικό σε ένα video που δημοσίευσε η εταιρία το 2018, αφού στη πραγματικότητα η εταιρία είχε ανεβάσει το φορτηγό σε έναν λόφο και το κινηματογράφησε να κυλά προς τα κάτω, απλά με την δύναμη της βαρύτητας.

Επίσης ο Milton και η Nikola είπαν ψέματα για την πρόοδο που είχαν σημειώσει τόσο με το One όσο και με το Badger, όπως επίσης και για την τεχνολογία που είχαν αναπτύξει ή που βρισκόταν σε διαδικασία ανάπτυξης. Ψέματα είπαν και πως θα έκαναν αποκλειστική χρήση ανταλλακτικών που κατασκεύαζε η εταιρία, ενώ είπαν ψέματα πως διέθεταν δικά τους πηγάδια που αντλούσαν φυσικό αέριο το οποίο χρησιμοποιούσαν ως εφεδρικό καύσιμο για την παραγωγή υδρογόνου. Ψέματα ήταν και το μέγεθος της ενέργειας που παρήγαγαν τα ηλιακά πάνελ στην οροφή των κεντρικών γραφείων της εταιρίας, ενώ τέλος ψέματα ήταν και η ποσότητα υδρογόνου που παρήγαγε η εταιρία.

Η έρευνα έδειξε επίσης πως παρότι ο Milton έχει αποχωρήσει από την Nikola, αυτή εξακολουθεί να πληρώσει τα έξοδα του δικηγόρου του, τα οποία μέχρι σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 8,1 εκατ. δολάρια, με τα συνολικά νομικά έξοδα της Nikola να ανέρχονται σε 27,5 εκατ. δολάρια, με την Nikola να παρουσιάζει απώλειες 384,3 εκατ. δολαρίων το 2020.

Σύμφωνα με αναφορές η Nikola έχει ακόμα κάποια μετρητά στους τραπεζικούς της λογαριασμούς, αλλά οι νομικές επιπλοκές της αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω, λόγω των αγωγών που κατατίθενται εναντίον της.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο ιδιοκτήτης της VinFast δημιουργεί παγκόσμια επιχείρηση σταθμών φόρτισης

Ο δισεκατομμυριούχος Pham Nhat Vuong, ο ιδρυτής της VinFast ίδρυσε την V-Green, μια παγκόσμια εταιρεία σταθμών φόρτισης, η οποία θα δώσει προτεραιότητα στην υποστήριξη...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...
Autoblog.gr