Την νέα γενιά του NX παρουσίασε η Lexus, με το πολυτελές crossovers να βασίζεται στην TNGA-K πλατφόρμα και να είναι διαθέσιμο με 4 κινητήρα σύνολα.

Συγκεκριμένα η έκδοση NX 250 παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό 2,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 205 ίππων με 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τη κίνηση να στέλνεται στον μπροστά άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η έκδοση NX 350 φορά τον turbo 2,4-λίτρων κινητήρα απόδοσης 279 ίππων με 430 Nm ροπής που και αυτός συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η έκδοση NX 350h φορά τον υβριδικό 2,5-λίτρων κινητήρα που αποδίδει 242 άλογα, ενώ η έκδοση NX 450h+ είναι plug-in υβριδική και συνδυάζει τον 2,5-λίτρων κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 306 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 6 δευτερόλεπτα, με την ηλεκτρική αυτονομία να ανέρχεται σε περίπου 60 χλμ.

Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7″ ή 10″, όπως και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται Lexus Interface και μπορεί να διαθέτει οθόνη αφής 9,8″ ή 14″. Τα μπροστινά καθίσματα είναι θερμαινόμενα από τον βασικό εξοπλισμό, ενώ στον πρόσθετο υπάρχουν θερμαινόμενα καθίσματα και για τους πίσω επιβάτες. Το αυτοκίνητο φέρει επίσης head-up display 10″ και ασύρματο φορτιστή smartphone.

Το πακέτο εξοπλισμού F Sport προσθέτει στα NX 350 και NX 450h+, ενεργή ανάρτηση, μαύρες γυαλιστέρες ζάντες 20″, πιο επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, σπορ καθίσματα και διαφορετικό τιμόνι.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας, το νέο NX διαθέτει την σουίτα Lexus Safety System+ 3.0 που περιλαμβάνει τα συστήματα: Intelligent High Beams, Road Sign Assist, Lane Assistance, Pre-Collision System με Oncoming Vehicle Detection, Risk Avoidance Emergency Steer Assist, Left Turn Oncoming Vehicle Detection/Braking, Right/Left Turn Oncoming Pedestrian Detection/Braking και Dynamic Radar Cruise Control με Curve Speed Management.