Η Koenig Specials, γνωστή ως Koenig, ιδρύθηκε από τον Willy Koenig, ο οποίος έκανε καριέρα ως οδηγός αγώνων με αρκετές επιτυχίες σε διάφορα πρωταθλήματα μέχρι το 1969 με αυτοκίνητα της Ferrari και όχι μόνο. Το 1969, αποφασίζει να αποσυρθεί και το 1974 ίδρυσε την εταιρία του, με έδρα το Μόναχο της Γερμανίας.

Αρχικά, με την άδεια του Enzo Ferrari ανέπτυξε περαιτέρω τα αυτοκίνητα της ιταλικής εταιρίας και τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς βελτιωτικούς οίκους της και ηγέτης της βιομηχανίας.

Το 1991, η Koenig παρουσίασε την Ferrari F48, η οποία αποτελούσε μια άκρως βελτιωμένη έκδοση της Ferrari 348 TS, που φορούσε ένα ακραίο bodykit, σχεδιασμένο από τον Vittorio Strosek, που αντλούσε στοιχεία από την F40, εξ’ου και το όνομα της.

Εκτός από την οπτική επέμβαση, η Koenig είχε βελτιώσει σημαντικά και τον κινητήρα του ιταλικού sportscar. Όταν έβγαινε από το εργοστάσιο του Maranello, η 348 TS φορούσε έναν 3,4-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, απόδοσης 300 ίππων στις 7.200 σ.α.λ. και 324 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ.

Όμως, ο βελτιωτικός οίκος τοποθετούσε ένα ζεύγος από T3 turbo της Garrett, μαζί με ένα τεράστιο intercooler και έναν νέο εγκέφαλο. Το αποτέλεσμα ήταν ο κινητήρα να αποδίδει 520 άλογα, αλλά με το πακέτο KS600 μπορούσε εύκολα να βγάλει 600 άλογα. Τρομακτικό νούμερο για την εποχή του, καθώς η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 335 χλμ/ώρα.

Για να μπορεί να ανταπεξέλθει στην επιπλέον ιπποδύναμη, η Koenig έκανε αρκετές αλλαγές και ενισχύσεις στο πλαίσιο, ενώ επενέβαινε και στις αναρτήσεις. Αξιοσημείωτο, όμως, ήταν ότι -εν έτει 1992- τοποθετούσε στον εμπρός άξονα κεραμικούς δίσκους.

Συνολικά, η Koenig κατασκεύασε λιγότερες από 10 F48 (μόλις δύο είναι δεξιοτίμονες), και μια εξ’αυτών βρίσκεται προς πώληση από την FWS Services για €255.000, με το αυτοκίνητο να έχει διανύσει 36.000 χλμ.