Ο Mick Schumacher παρουσίασε το κράνος με το οποίο θα τρέξει στο φετινό GP του Βελγίου στην πίστα του Spa-Fancorchamps, ο σχεδιασμός του οποίου αποτίει φόρο τιμής στο κράνος που φορούσε ο πατέρας του πριν ακριβώς 30 χρόνια, όταν έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1, το 1991, στην ίδια πίστα.

Ο Michael Schumacher φορούσε ένα κράνος με μπλε στην κορυφή (θόλο), και τη γερμανική σημαία να ήταν διακοσμημένη στο πλάι, για τον πρώτο του αγώνα στην F1, στις 25 Αυγούστου 1991, όταν οδήγησε για την ομάδα της Jordan. Ο λόγος για την Jordan 191, με τον Michael Schumacher να είχε καλέσει όλο το paddock για ένα ποτάκι, το βράδυ του Σαββάτου του αγώνα, για να το γιορτάσει τον πρώτο του αγώνα.

Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν, είναι ότι ο Γερμανός είπε ψέματα στον Eddie Jordan για να τον αφήσει να τρέξει με την ομάδα του και να μπει έτσι στο άθλημα που τον έκανε έναν από τους δύο πιο επιτυχημένους οδηγούς όλων των εποχών. Ποιο ήταν το ψέμα που είπε; Πριν από το Grand Prix, είχε πει στον Jordan ότι ήξερε την πίστα του Spa, αφού υποστήριζε πως είχε τρέξει ξανά εκεί, ενώ ποτέ δεν το είχε κάνει! Ο Schumi ξεκίνησε 7ος τον αγώνα, αλλά δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ούτε έναν γύρο, καθώς ο συμπλέκτης του μονοθεσίου του έσπασε.

O Schumacher είχε δηλώσει το 2011 ότι ο manager του, Willi Weber, ρωτήθηκε από τον Jordan αν ο Schumacher είχε ξανατρέξει στο Spa, με τον Weber να απαντά πως το είχε κάνει.

Ο 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 είχε αναφερθεί τότε για το πρώτο του Σαββατοκύριακο στη Formula 1, λέγοντας ότι έμεινε σε έναν απλό ξενώνα, ο οποίος δεν είχε θέρμανση, τονίζοντας:

Θυμάμαι ότι ήμουν έκπληκτος, διότι σκεφτόμουν, “ναι, τώρα είμαι στη Formula 1, στη μεγάλη κατηγορία”. Δεν ήμουν ιδιαίτερα ενοχλημένος με τον ξενώνα, εκτός από το ότι ήταν κρύος και δεν υπήρχε θέρμανση.

Το μονοθέσιο αυτό είχε σχεδιαστεί από τον Gary Anderson, είχε κινητήρα Ford και κατέκτησε την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 13 βαθμούς. Πρώτος οδηγός της ομάδας για τη χρονιά εκείνη ήταν ο Andrea de Cesaris. Δεύτερος οδηγός ο Bertand Gachot, όμως μετά την αντικατάστασή του, το δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας πρόλαβαν και το οδήγησαν και ο Roberto Moreno, ο Alessandro Zanardi και ο Michael Schumacher.