Η Prodrive παρουσιάζει την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού του Dakar

Σχετικά άρθρα

Τον Δεκέμβριο του 2020, η ομάδα Bahrain Raid Xtreme (BRX) σε συνεργασία με την Prodrive παρουσίασαν το BRX Hunter T1, ήτοι το αγωνιστικό πρωτότυπο με το οποίο οι Sebastian Loeb και Nani Roma έτρεξαν στο Rally Dakar του 2021.

Εκείνη την χρονιά, τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, καθώς ο Loeb εγκατέλειψε στην 8η ειδική, ενώ ο Roma τερμάτισε στην 5η θέση σχεδόν 3,5 ώρες πίσω από τον νικητή Stephane Peterhansel. Ωστόσο, στην δεύτερη συμμετοχή της ομάδας, στο φετινό Dakar, η BRX έτρεξε με τρία αυτοκίνητα, με το Hunter T1+ να ήταν η ανανεωμένη εκδοχή του πρώτου.

Ο Loeb -έχοντας νέο πλοηγό στο δεξί κάθισμα- τερμάτισε στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, σχεδόν 27 λεπτά πίσω μόνο από τον Nasser Al-Attiyah. Ο Orlando Terranova τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής, ενώ ο Nani Roma ήταν άτυχος και τερμάτισε στην 52η θέση από τα 72 πληρώματα που πήραν κατάταξη.

Σήμερα, η Prodrive παρουσίασε την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού Hunter T1+, υλοποιώντας έτσι την αρχική της δέσμευση. Ο λόγος για το Hunter, το οποίο πρόκειται για ένα τετρακίνητο όχημα περιπέτειας παντός εδάφους, με ασυναγώνιστες ικανότητες και επιδόσεις σε κάθε επιφάνεια.

Βασισμένο στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Hunter είναι ακόμη πιο ακραίο από αυτό που οδηγεί ο Loeb. Έτσι, το Hunter διατηρεί τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και την ανάρτηση του αγωνιστικού αυτοκινήτου του Dakar, αλλά για να βελτιωθεί η οδήγηση του αυτοκινήτου, το χειροκίνητο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων του αγωνιστικού έχει αντικατασταθεί από ένα αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, με τις αλλαγές να γίνονται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το Prodrive Hunter εχει μήκος 4.600 χιλιοστά, πλάτος 2.300 χιλιοστά, και ύψος 1.850 χιλιοστά, με το αυτοκίνητο δρόμου να είναι τουλάχιστον 100 χλστ. πιο χαμηλό από το αγωνιστικό. Η απόδοση του 3,5 λίτρων twin turbo V6 κινητήρα της έκδοση δρόμου είναι κατά 50% αυξημένη σε σχέση με το αγωνιστικό, φτάνοντας τα 600 άλογα και 700 Nm. Η Prodrive εκτιμά ότι για το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε λιγότερο από τέσσερα δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει σχεδόν 300 χλμ/ώρα.

Επιπλέον, οι αναρτήσεις του Hunter έχουν μεγαλύτερη διαδρομή από το αγωνιστικό (400 χλστ., αντί για 350 χλστ.), για να απορροφούν τις ανωμαλίες ακόμα και στο πιο σκληρό έδαφος, και να προσφέρει μια πιο ομαλή κύλιση. Ακόμα, το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ειδικά ελαστικά εκτός δρόμου 35” σε ζάντες 17 ιντσών, σχεδιασμένα να βελτιστοποιούν την πρόσφυση σε ανώμαλο έδαφος και άμμο, παρά στην άσφαλτο, ενώ υπάρχουν εξαπίστονες δαγκάνες σε όλα τα άκρα.

Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιεί το συνολικό βάρος και να βελτιστοποιεί η κατανομή των μαζών και το κέντρο βάρους. Όλο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon, το οποίο περιλαμβάνει ανακυκλωμένα υλικά που παράγονται από την Prodrive Composites.

Παρότι το αυτοκίνητο δρόμου είναι ακόμα πιο γρήγορο και πιο ικανό από το αγωνιστικό, είναι επίσης πιο εκλεπτυσμένο. Ο Ian Callum, ο οποίος σχεδίασε το εξωτερικό του αυθεντικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, επέστρεψε στο project για να δημιουργήσει ένα νέο εσωτερικό που ταιριάζει περισσότερο στην καθημερινή χρήση παρά στους αγώνες.

Έτσι, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη μπροστά από τον οδηγό, που του δίνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες, ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τα πιο παραδοσιακά χειριστήρια που βρίσκονται σε ένα αυτοκίνητο δρόμου.

Το πρώτο Prodrive Hunter κατασκευάστηκε για τον πρίγκιπα Σαλμάν μπιν Χαμάντ Αλ Χαλίφα του Μπαχρέιν, και είναι ένα από τα 25 αυτοκίνητα δρόμου που θα βγάλει η βρετανική εταιρία και θα παραχθούν στα κεντρικά γραφεία της Prodrive στο Banbury τα επόμενα δύο χρόνια. Η τιμή του ανέρχεται σε £1,25 εκατομμύρια (€1,5 εκατομμύρια), προ φόρων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...

Η AC Cobra GT και σε coupe έκδοση

Η AC Cars έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη teaser φωτογραφία της Coupe έκδοση της AC Cobra GT. Όπως η Roadster έκδοση, έτσι και η...
Autoblog.gr