Το καλοκαίρι η Singer σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για τις σύγχρονες ανακατασκευές των Porsche 911 (964), καθώς θέλει να επικεντρωθεί στο project της Turbo Study. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι έχει ολοκληρώσει την παραγωγή των restomoded “κλασικών” μοντέλων.

Η τελευταία που ετοίμασε είναι η Kent Commission και παίρνει το όνομα της από τον νομό στη νοτιοανατολική Αγγλία, με το αυτοκίνητο να είναι δεξιοτίμονο.

To carbon αμάξωμα είναι βαμμένο σε ανθρακί Graphite Grey χρώμα, που δημιουργεί όμορφη αντίθεση με τις ανοιχτόχρωμες πλαϊνές ρίγες και τα κόκκινα Blood Red γράμματα που βρίσκονται στο προφίλ και στο πίσω μέρος.

Αισθητικά δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες δημιουργίες της αμερικάνικης εταιρίας, με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να ήθελε η τάπα του ρεζερβουάρ στο κέντρο του εμπρός καλύμματός να είναι εκτεθειμένη. Πίσω από τις Fuchs ζάντες, που “ντύνονται” με τα Pilot Sport 4S ελαστικά της Michelin, κρύβονται carbon κεραμικά φρένα με κόκκινες δαγκάνες της Brembo και λευκά γράμματα.

Μηχανικά φορά τον 6-κύλινδρο boxer 4,0-λιτρο κινητήρα, που αποδίδει 395 άλογα και συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της Getrag, το οποίο στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα.