Η Borgward είχε ως στόχο να πουλά 800.000 αυτοκίνητα έως το 2020, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν σύμφωνα με τον αρχικό της προγραμματισμό. Η εταιρία αναβίωσε το 2015 και το 2018 ξεκίνησε τις πωλήσεις της στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά από το 2019 που η Foton Motor (θυγατρική και το τμήμα των φορτηγών της BAIC) πούλησε το 67% των μετοχών που κατείχε στην Borgward, στην κινεζική εταιρεία κινητικότητα Ucar, έναντι 614 εκατ. δολαρίων, η εταιρία ξεκίνησε να “παίρνει τη κάτω βόλτα”.

Φτάνοντας στο σήμερα, η δράση της Borgward δεν κράτησε για πολύ, καθώς η εταιρία κήρυξε πτώχευση μετά από αποτυχημένες προσπάθειες διάσωσης, και αναζητά την έγκριση του δικαστηρίου για τη ρευστοποίηση των περιουσιακών της στοιχείων. Η εταιρεία φέρεται να χρωστάει στους πιστωτές περισσότερα από 5,33 δισεκατομμύρια γουάν (€720 εκατομμύρια), με την ιδιοκτησία να μοιράζεται επί του παρόντος μεταξύ της Foton και της Ucar.

Η πτώχευση, που εκδόθηκε από το Πρώτο Ενδιάμεσο Λαϊκό Δικαστήριο του Πεκίνου, βάζει τέλος στα μακροπρόθεσμα σχέδια για την επανίδρυση της Borgward, κάποτε τρίτης μεγαλύτερης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε όγκο, υπό κινεζική ιδιοκτησία.

Ενώ η Borgward είχε επίσημα την έδρα της στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, σχεδόν τα πάντα, από τη μηχανολογική εξέλιξη μέχρι την παραγωγή, ακόμη και οι πωλήσεις γίνονταν στην Κίνα. Από την αναβίωσή της το 2015 και την αποκάλυψη του BX7, η εταιρία πρόσθεσε άλλα τρία crossover στη γκάμα της, τα BX3, BX5 και BX6. Το 2019, κυκλοφόρησε την ηλεκτρική έκδοση του BX7, που ονομάζεται BXi7, ενώ είχε προγραμματιστεί την αντίστοιχη του BX5, αλλά φαίνεται ότι το BXi5 δεν θα βγει ποτέ στην παραγωγή.

Εκτός από την κινεζική αγορά, η Borgward πούλησε αυτοκίνητα σε μερικές άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Μαλαισίας και του Νεπάλ, και σιγά-σιγά επεκτάθηκε στην Ευρώπη. Μέχρι το 2018, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισέλθει στις αγορές της Ιρλανδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Το αποκορύφωμά των πωλήσεων της έφτασε το 2019, με συνολικές πωλήσεις περίπου 55.000 αυτοκίνητα, για να πέσει στα 9.000 αυτοκίνητο το 2020, εξαιτίας της πανδημίας.

Έκτοτε, η εταιρεία δεν ανέκαμψε ποτέ, και τα τελευταία δύο χρόνια “αργοπεθαίνει”.