Το Inception Concept παρουσίασε σήμερα η Peugeot, με το πρωτότυπο να μας δείχνει το πως θα μοιάζουν τα μελλοντικά μοντέλα της γαλλικής εταιρίας, αρχής γενομένης από το 2025.

Το πρωτότυπο βασίζεται στην STLA Large πλατφόρμα του Stellantis, έχοντας 5 μέτρα μήκος και ύψος μόλις 1,34 μέτρα. Είναι αμιγώς ηλεκτρικό και χρησιμοποιεί τεχνολογία 800 Volt, με την μπαταρία των 100 kWh να προσφέρει αυτονομία έως και 800 χιλιόμετρα ανά φόρτιση στον κύκλο WLTP.

Φέρει σύστημα επαγωγικής φόρτισης, με την μπαταρία να αποκτά 150 χλμ αυτονομίας μέσα σε πέντε λεπτά φόρτισης με χρήση ταχυφορτιστή. Το Peugeot Inception Concept είναι τετρακίνητο και αποδίδει 680 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα, ζάντες φωτιζόμενα καπάκια και στο εσωτερικό του συναντάμε το i-Cockpit επόμενης γενιάς, με το νέο σύστημα ελέγχου Hypersquare να αντικαθιστά τις μηχανικές συνδέσεις του συστήματος διεύθυνσης με ένα σύστημα steer-by-wire.

Το κεντρικό στοιχείο της τεχνολογίας είναι ένα ορθογώνιο τιμόνι που είναι εμπνευσμένο από βιντεοπαιχνίδια. Ο έλεγχο διαφόρων συστημάτων, όπως η ένταση του ραδιοφώνου και η ρύθμιση του κλιματισμού, είναι προσβάσιμα εύκολα, με τον οδηγό να μετακινεί απλά τον αντίχειρα του περιστρέφοντας τους τέσσερις δακτυλίους ελέγχου, συνεχίζοντας να κρατά πάντα το τιμόνι.

Επιπλέον ο οδηγός μπορεί να ελέγξει διάφορες λειτουργίες μέσω φωνητικών εντολών, με τον πίνακα οργάνων να αποτελείται από μια κυκλική οθόνη 360 μοιρών που η Peugeot αποκαλεί Halo Cluster.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του Peugeot Inception Concept είναι το γυαλί, το οποίο καταλαμβάνει 7,25 τετραγωνικά μέτρα. Η Peugeot χρησιμοποιεί γυαλί Narima, το οποίο υποβάλλεται σε επεξεργασία με οξείδιο μετάλλου που αρχικά σχεδιάστηκε για να καλύψει τις προσωπίδες του κράνους των αστροναυτών της NASA. Το οξείδιο μετάλλου δίνει στα παράθυρα μια κίτρινη απόχρωση διατηρώντας παράλληλα τις θερμικές τους ιδιότητες.

Το πρωτότυπο διαθέτει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 χάρη στο STLA AutoDrive . Αυτή η λειτουργία μετατρέπει το πιλοτήριο σε χώρο άνεσης, με το Hypersquare τιμόνι να “εξαφανίζεται” μέσα στο ταμπλό έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια πιο φιλόξενη καμπίνα.

Σύμφωνα με την Peugeot, πολλές από τις τεχνολογίες του Inception Concept, όπως το Hypersquare τιμόνι θα περάσουν στη παραγωγή μέχρι το 2026.

Η Peugeot θέλει να γίνει η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2030 και μέσα στα επόμενα 2 χρόνια θα λανσάρει στην αγορά 5 νέα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ έως το 2025 θέλει όλη η γκάμα της να προσφέρεται και ως ηλεκτρική. Έως το 2030 η γαλλική εταιρία θα προσφέρει μονάχα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη.