Η έκδοση παραγωγής της Bugatti Bolide έκανε ντεμπούτο στο Le Mans

Σχετικά άρθρα

Ο φετινός 24ωρος αγώνας στην θρυλική πίστα του Le Mans αποτελεί παρελθόν, με την Ferrari να επιστρέφει μετά από 50 χρόνια απουσίας και κατακτά τη νίκη, την πρώτη της μετά το 1964.

Ωστόσο, στην εκατονταετηρίδα ενός από τα πιο σεβαστά γεγονότα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, η Bugatti επέστρεψε στο Le Mans, παρουσιάζοντας τη Bolide στο κοινό για πρώτη φορά με έναν εξαιρετικό οδηγό πίσω από το τιμόνι της.

Ο λόγος για τον Andy Wallace, νικητής του Le Mans το 1988, ο οποίος οδήγησε τη Bolide στην πίστα του La Sarthe και παρουσίασε στο κοινό το αυτοκίνητο για πρώτη φορά, με το Autoblog.gr να ήταν το μοναδικό ελληνικό μέσο που βρέθηκε στη φετινή εκδήλωση.

Ο Andy Wallace είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς των αγώνων αντοχής στον κόσμο και επίσημος οδηγός της Bugatti από το 2011, ενώ ανήκει σε μια πολύ επιλεγμένη ομάδα ανθρώπων που έχουν κερδίσει το Triple Crown, ήτοι νίκη στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, στον 24ωρο αγώνα της Daytona και στις 12ώρες του Sebring.

Να θυμίσω ότι η Bolide παραγωγής ζυγίζει 1.450 κιλά και ο 8,0 λίτρων quad-turbo W16 κινητήρας της δεν αποδίδει 1.850 άλογα και 1.850 Nm ροπής που αποδίδει το πρωτότυπο, αλλά 1.600 άλογα με 1.600 Nm ροπής.

Αυτό συνέβη επειδή το one-off μοντέλο κάνει χρήση αγωνιστικής βενζίνης 110 οκτανίων. Έτσι, η απόδοση του κινητήρα με χρήση κανονικής βενζίνης 98 οκτανίων ανέρχεται στα 1.600 άλογα και στα 1.600 Nm ροπής.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο διάδοχος της Bugatti Chiron

Κυκλοφόρησαν οι πρώτες καμουφλαρισμένες φωτογραφίες του νέου hypercar της Bugatti που θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στις 20 Ιουνίου. Το αυτοκίνητο θα παίρνει κίνηση από τον...

Η Bugatti Bolide είναι πιο γρήγορη από τα μονοθέσια της Formula 1

Η Bugatti ολοκλήρωσε τις δοκιμές της Bolide παραγωγής, με το αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά εντός πίστας να είναι γρηγορότερο από ένα μονοθέσιο...