Οι σπουδαστές της Skoda παρουσιάζουν το Roadiaq

Σχετικά άρθρα

Οι σπουδαστές της επαγγελματικής σχολής της Skoda αποκάλυψαν σήμερα το ένατο αυτοκίνητο τους, το οποίο βασίζεται στο Enyaq iV. Αυτό ονομάζεται Roadiaq και περιγράφεται ως ένα πολυλειτουργικό όχημα κατασκήνωσης και φορητού γραφείου, αφού είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί απρόσκοπτα ως αυτοκίνητο, και στη συνέχεια -όταν είναι σταθμευμένο- να μετατρέπεται σε γραφείο ή χώρο διαβίωσης.

Το αυτοκίνητο των ονείρων των 29 μαθητευόμενων της τσέχικης εταιρίας ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των σύγχρονων εξερευνητών, με το όλο project να υποστηρίζεται από την ομάδα σχεδιασμού της Skoda. Ωστόσο, οι σπουδαστές έφτιαξαν τα δικά τους αρχικά σχέδια σχεδίασης για το αυτοκίνητο.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του project, οι σπουδαστές έλαβαν υποστήριξη από πολλά τμήματα της τσέχικης αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της τεχνικής ανάπτυξης.

Το Roadiaq περιέχει όλα όσα χρειάζεται ένα σύγχρονο κινητό γραφείο, όπως μόνιμη σύνδεση υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο, οθόνη 27 ιντσών και βάση σύνδεσης, καινοτόμες λύσεις αποθήκευσης, πολλές ηλεκτρικές πρίζες και (το σημαντικότερο) μια μηχανή εσπρέσο.

Ωστόσο, με λίγα μόνο εύκολα βήματα το Roadiaq μετατρέπεται από χώρο εργασίας σε καθιστικό με κρεβάτι και μικρή κουζίνα, καθιστώντας το ένα βιώσιμο, ηλεκτρικό τετρακίνητο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ψηφιακοί νομάδες για ταξίδια, εργασία και αναψυχή.

Το project του Roadiaq ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2022 και κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών, οι σπουδαστές ξόδεψαν πάνω από 2.000 ώρες εργασίας. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο των μαθητευόμενων της Skoda βασίζεται στο Enyaq, και πιο συγκεκριμένα στην έκδοση Enyaq 80x Sportline.

Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), με τον πίσω να αποδίδει 150 kW και 310 Nm ροπής, ενώ ο εμπρός 80 kW και 162 Nm ροπής. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 82 kWh (77 kWh ωφέλιμη), προσφέροντας έως 495 χλμ. αυτονομία με μια φόρτιση (WLTP).

Το μήκος (4.649 χλστ.) και το πλάτος (1.879 χλστ.) παρέμειναν αμετάβλητα, με το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί ελάχιστα, στα 2.770 χλστ., και η απόσταση από το έδαφος στα 190 χλστ. Από την άλλη, το ύψος του Roadiaq είναι στα 2.050 χλστ., όντας πάνω από 350 χλστ. ψηλότερο από το Enyaq, κυρίως λόγω του νέου τμήματος οροφής.

Μέρος της οροφής χρειάστηκε να αφαιρεθεί για να παρέχει σημαντικά περισσότερο χώρο για το κεφάλι των επιβατών, ενώ έχει τοποθετηθεί σκηνή που επιτρέπει την πιο άνετη χρήση της κουζίνας που είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος.

Η επανασχεδιασμένη πίσω αριστερή πόρτα, με το αφαιρεμένο χερούλι, προσφέρει περισσότερη ιδιωτικότητα στον χώρο του ύπνου, χάρη στο παράθυρο που διαθέτει κουρτίνα για τον ήλιο. Επιπλέον, οι ηλιακές κυψέλες συμβάλλουν στην παραγωγή ενέργειας, διασφαλίζοντας ότι το όχημα διατηρεί την αυτονομία ενώ είναι εκτός δικτύου. Το Roadiaq μπορεί επίσης να συνδεθεί με εξωτερικό τροφοδοτικό σε κάμπινγκ ή πάρκα αυτοκινούμενων.

Από το 2013/14, οι μαθητευόμενοι της εν λόγω σχολής κατασκευάζουν το δικό τους αυτοκίνητο των ονείρων τους με την εξειδικευμένη καθοδήγηση των εκπαιδευτών τους, και τα περασμένα χρόνια έχουν παρουσιάσει τα Afriq (2022), Slavia (2021), Mountiaq (2020), Sunroq (2019), Element (2018), Atero Coupe (2017), CitiJet Citigo (2016) και FunStar Fabia (2015).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Skoda Vision Gran Turismo concept

Το δικό της Vision GT πρωτότυπο παρουσίασε η Skoda που και σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το Gran Turismo 7. Το πρωτότυπο αντλεί έμπνευση από το...

Ξεκίνησε η παραγωγή του Skoda Octavia facelift

Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, η Skoda παρουσίασε το facelift του Octavia και σήμερα η τσέχικη εταιρία έκανε γνωστό ότι ξεκίνησε η παραγωγή του best...

Skoda Epiq concept

Η Skoda παρουσίασε σήμερα το Epiq concept, ένα πρωτότυπο αστικό SUV που μας δείχνει το πως θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής που θα κυκλοφορήσει...