Η Aston Martin είναι μια μάρκα που έχει σχετικά σύντομη ιστορία όσον αφορά τους δωδεκακύλινδρους κινητήρες. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε στην αγορά το 1999 και ήταν η DB7 Vantage. Από τότε, ο V12 είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός κινητήρας για τη μάρκα. Τόσο για τις εκδόσεις της Vantage, όσο και για τα GT (DB μοντέλα) και τα supercars (One-77, Vulcan).
Ωστόσο, στην εποχή του downsizing και του εξηλεκτρισμού, οι δωδεκακύλινδρες επιλογές σβήνουν σε πολλές μάρκες. Δεν υπάρχει πλέον BMW με V12, όπως ούτε μοντέλο της Audi.
Η Aston Martin, όμως, τολμά να είναι διαφορετική, παρότι σήμερα μόνο η DB11 προσφέρεται με έναν V12 κινητήρα. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αγγλία, ο διάδοχος της σημερινής Aston Martin DBS θα έχει έναν V12 κινητήρα, κατά τη “μεταστροφή” του από ένα grand tourer σε ένα πλήρως ανεπτυγμένο supercar, καθώς είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει το όνομα Vanquish.
Ο επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της βρετανικής εταιρίας, Marek Reichman, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι ο αντικαταστάτης της DBS θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο και θα φέρει στοιχεία από τα Vantage V12, DBX 707 και DBS 770, όπως carbon μέρη, μεγάλες αεροτομές, τροχούς, φρένα κλπ.