Η Tesla γνώριζε για κατασκευαστικά ελαττώματα αλλά κατηγορούσε τους οδηγούς για τις βλάβες

Σχετικά άρθρα

Εσωτερικά έγγραφα της Tesla που βρέθηκαν στα χέρια του Reuters, αποκαλύπτουν πως η εταιρία αν και γνώριζε πως τα μοντέλα της έχουν κατασκευαστικά ελαττώματα, δεν τα αναγνώριζε και κατηγορούσε τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων για κακή χρήση, αναγκάζοντας τους να πληρώσουν οι ίδιοι για τις ζημιές που προκλήθηκαν στα αυτοκίνητα τους εξαιτίας των κατασκευαστικών ελαττωμάτων τους.

Σύμφωνα με τα έγγραφα, τεχνικά ελαττώματα είχαν εξαρτήματα της ανάρτησης, κυρίως το μπροστινό κάτω ψαλίδι και το υδραυλικό τιμόνι που σταματούσε ξαφνικά να λειτουργεί. Άλλα ελλαττωματικά μέρη ήταν οι μπροστινοί και οι πίσω σύνδεσμοι, αλλά και οι βάσεις του τιμονιού.

Η Tesla κατηγορούσε τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων πως χτυπούσαν κάποιο κράσπεδο ή κάτι παρόμοιο και γι’αυτό έσπαγε το κάτω ψαλίδι. Έτσι, έβγαιναν από την κάλυψη της εγγύησης και πλήρωναν οι ίδιοι το κόστος επισκευής. Με τον τρόπο αυτό η Tesla απέφευγε το κόστος της επισκευής, βελτιώνοντας τα οικονομικά της στοιχεία.

Το 2020 η Tesla ανακάλεσε 29.193 αυτοκίνητά της στη Κίνα εξαιτίας προβληματικών αναρτήσεων, αλλά στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη η εταιρία δεν προχώρησε σε ανάκληση, υποστηρίζοντας πως οι κινεζικές ρυθμιστικές αρχές έκαναν λάθος.

Διάβασε επίσης

Ραγισμένο υποπλαίσιο μπροστινής ανάρτησης σε Tesla Model Y. Η εταιρία λέει πως είναι ασφαλές

H Νορβηγική Υπηρεσία Δημόσιων Οδών (NPRA) έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τα ελαττωματικά εξαρτήματα της ανάρτησης των μοντέλων της Tesla, μετά από πολλές καταγγελίες που δέχτηκε, λέγοντας πως θα ανακοινώσει την απόφαση της στις 25 του Δεκέμβρη, για το εάν θα ανακαλέσει όλα τα Model S και Model X που κυκλοφορούν στη χώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα