Παρότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον μας δείχνουν ξεκάθαρα ότι επιθυμούν να πουλάνε αυτοκίνητα με αυτόματα κιβώτια, αλλά ο κόσμος φαίνεται ότι δεν είναι έτοιμος ακόμη να αφήσει “την κουτάλα” για paddles πίσω από το τιμόνι. Και ενώ θα περίμενες μια τέτοια είδηση να έρθει από την Ευρώπη, έρχεται από την Αμερική, όπου οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου έδειξαν ότι το 6.5% των νέων αυτοκινήτων, εφοδιαζόταν με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το μεγαλύτερο ποσοστό από το 2006.

Αυτή η αύξηση έκανε ακόμη και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να απορήσουν με την Ford να δηλώνει ότι το 10% των πωλήσεων του νέου Focus είναι με μηχανικό κιβώτιο, δύο φορές πάνω από την πρόβλεψη των ανθρώπων της Ford.

[Πηγή: USA Today | Thanks for the tip, Βασίλη]

  • pariah

    Kαλό το ημιαυτόματο αλλά με το μηχανικό δεν έχεις τους περιορισμούς στην βελτίωση του κινητήρα πέραν της μεγαλύτερης ευχαρίστησης. Και ναι μεν μπορείς να κλάψεις άνετα τον συμπλέκτη σε ένα μηχανικό, αλλά αν σου τύχει καμιά στραβή με ημιαυτόματο την έκατσες…

    • JohnnyXP64

      τα ιμιαυτοματα (DSG ktl) στις μερες μας ειναι παρα πολυ αξιόπιστα, και προστατευουν το μοτερ απο μοντιφες και κακες χρησεις.

      αν καποιος θελει να παρει αμαξι και να του βγαλει τα ματια στην μετατροπη, φυσικα καλα ειναι να παρει manual.

      ο καθενας με τα γουστα και τις αναγκες του.
      ομως θελω να σχολιασω στο αμα τυχη καμια στραβη στα ημιαυτοματα, την εκατσες…. ε δεν νομιζω, 
      γιατι δεν θα τυχη ετσι ευκολα στραβη, και το την εκατσες αφορα καθαρα το οικονομικο κοματι και τιποτα αλλο. θα κοστισει περισσοτερο απο ενα χειροκινητο, φυσικα, εχει τοση τεχνολογια μεσα του ειναι λογικο, και οποιος αγοραζει τετοιο αμαξι παει να πει οτι μπορει και να το συστηρεί ΑΜΑ παθει κατι, περα απο την πολυ ετη εγγυηση που δινουν…οποτε θα ελεγα ειναι πανω κατω τα ιδια

      τι αλλαζεις 2 δισκους πλατο σε manul αμα το κοστος ειναι το ιδιο με τα εργατικα με μια απλη ζημια στο DSG, δεν εχει διαφορα.

  • Vw

    τα αυτοκινητα με paddles ειναι πιο ακριβα σε σχεση με την αναλογη εκδοση  με χειροκινητο.ετσι ειναι λογικο σε περιοδο κρισης να εχουμε αυξημενη ζητηση για χειροκινητα

  • cfu

    SAVE MANUALS 
    god bless america

    • εεε όχι κ god bless america…

    • cfu

      Μονο για αυτό το θεμα  !!!!!αλλιως…..με τιποτα

    • sofokles5 (ex sofokles)

      axaxax

    • JohnnyXP64

      πλακα κανεις? τα αμερικανακια δεν ξερουν να οδηγουν manual / sitck,  οπως το λενε, ολοι οι καλεσμενη σε εκπομπες topgear αυτο λενε, και γενικα ειναι οντος θςμα μοδας για αυτους εκει τωρα!

      ειχαν τοσα χρονια μαλακιεσ αυτοματα, η ευρωπη τωρα κανει γρηγορα αυτοματα, και η αμερικη προσπαθει να γυρισει στα χειροκινητα γιατι δεν μπορει αν φθασει τα ευρωπαικα αυτοματα ακομα!

      οτι νανε

    • fire_the_laser

       Μόλις διάβασα τον τίτλο του post σκέφτηκα αμέσως εσένα…

    • cfu

      xaxa Γεια σου φιλε μου Vettel-Schumacher !!!!!καλο βραδυ να εχεις

  • οπωσ ειπε ο @3e6ca05a6f4802c8eca24ed2908bb968:disqus  σε περιοδο κρισησ…και τα +1500ευρω τα κοβεισ τησ διαφορασ μηχανικου με αυτοματου !!!!
    και να συμπληρωσω ειναι στη φυση του ανθρωπου να εχει ενα κολλημα-να αναπολει το παρελ8ον !!! και ποιοσ δεν εχει πει….ειτε ειναι 20ρησ..ειτε 30ρησ…ειτε 40ρησ…οτι σαν αυτα που εκανε πιτσιρικασ ηταν τα καλυτερα…ενω αυτα που κανουν οι τωρινοι νεοι ειναι ΄΄αδερφιστικα΄΄ ???? δηλαδη με το σκεπτικο αυτο…..ενασ τωρινοσ 40ρησ…βλεπει ολουσ τουσ αλλουσ ΄΄αδερφεσ΄΄ !!!!  :-P
    ετσι και με τα κιβωτια !!!!! μπορει να τα προτιμουν ορισμενοι…που απλα ειναι περισσοτεροι απο το αναμενομενο νουμερο…..αλλα ΔΕΝ ειναι πιο καλα…….

  • προσωπικά όλα τα θεωρώ θέμα μοδός…

    τόσα χρόνια για να βρεις μηχανικό κιβώτιο στην Αμερική έψαχνες μερες…
    εν αντιθέση στην Ευρώπη για να βρεις αυτόματο το ίδιο…

    ε πλέον αλλάζει η τάση προς το αντίθετο κ για τις 2 ηπείρους…
    δράση-αντίδραση…

    • Κώστας

      ετσι ακριβως ειναι,μοδα ειναι και γυριζει

  • Renesis1

    Τα paddles έκαναν το μπάμ γιατί ήταν το κάτι διαφορετικό. Και οι εταιρίες, κυρίως τον supercar, τα πλάσαραν και ως χλίδα gadget. Έχει τα + του όπως και τα – του, αλλά σαν το κλασσικό “χτένι” –  ανέβασε κατέβασε, κράτα τις στροφές ψιλά – δεν είναι.. Κατά τη γνώμη μου, το χειροκίνητο εκφράζει την μυσταγωγία της πραγματικής οδήγησης.

    • Vw

      τα paddles δεν εχουν σχεδον κανενα μειον λειτουργικα.μεσα στην πολη αναλαμβανει το κιβωτιο να σε βγαλει μονο του απο την κουραση και να σε αφησει χαλαρο στην μουσικη σου,και οταν πας για διαδρομη-κοντρα ή καρφωνεις τον λεβιε στο “s” ή αλλαζεις εσυ ταχυτητα στον κοφτη με το γκαζι στο παντα πατωμα!!!θελω να πω οτι και σε ξεκουραζει οταν το εχεις αναγκη αλλα και σε κανει να γουσταρεις οταν το εχεις επισης αναγκη.και τελος το αυτοματο δεν χρειαζετ να εχει ικανοτητα Senna…τα κανει ολα μονο του αν χρειασται…ειναι λιγο της λογικης  “με πληρωσες,αρα θα σε κανω μαγκα!!!” ;-)