BMW M3 2014 Spy photos (2)

Με λιγότερο καμουφλάζ συνεχίζονται οι δοκιμές της BMW M3 η οποία θα υιοθετεί αρκετές στιλιστικές λεπτομέρειες από τα στοιχεία της Μ4 Concept. Η M3 όσο και η M4 θα παρουσιαστούν στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014, διαθέτοντας οροφή και πορτπαγκάζ από ανθρακονήματα και καπό από αλουμίνιο, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο ότι carbon, αλουμίνιο και μαγνήσιο θα έχει χρησιμοποιηθεί στις ζώνες πρόσκρουσης. Έτσι το βάρος της θα είναι μειωμένο κατά 100 κιλά, σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά.


Ακόμα, και ενώ ο ανταγωνισμός (Audi και Mercedes) έχουν επενδύσει πολλά στα τετρακίνητα μοντέλα των γρήγορων εκδόσεων των αυτοκινήτων του, η BMW επιμένει να δηλώνει πως μια τέτοια κίνηση θα χαλάσει την αίσθηση του τιμονιού και θα προσθέσει 80 κιλά στη νέα Μ3. Αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν εξαιρετική πρόσφυση, εξαιτίας του διαφορικού ροπής και ενός νέου συστήματος διαχείρισης της πρόσφυσης, κάτι που κάνουν την τετρακίνηση αχρείαστη.

Τόσο η Μ3 όσο και η M4 θα εξοπλίζονται με τον S55 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 420 με 450 άλογα και 550 Nm ροπής, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i, και θα διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 7-τάχυτο M DCT Drivelogic αυτόματο κιβώτιο, με τα δύο αυτοκίνητα να διαθέτουν ηλεκτρουδραυλικό σύστημα διεύθυνσης και το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορούν επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν οι M5 και M6.