Κατατακτήριες GP Μαλαισίας 2014: Pole στη βροχή για τον Hamilton [w/video]

Σχετικά άρθρα

Rosberg-Hamilton-Vettel

Τα σύννεφα δεν μπορούσαν να κρατήσουν άλλο το νερό που περιείχαν, και η πίστα της Sepang έγινε… λίμνη πριν από την έναρξη των κατατακτήριων. Ακόμα και στις υγρές συνθήκες, όμως, η Mercedes έδειξε την ταχύτητά της, και ο Lewis Hamilton θα είναι ξανά ο poleman στον αυριανό αγώνα. Δίπλα του θα έχει τον Sebastian Vettel, ενώ στη δεύτερη σειρά τής εκκίνησης θα είναι οι Nico Rosberg και Fernando Alonso.

Πιο πίσω θα βρεθούν οι Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne και Jenson Button. Ας δούμε, όμως, τι έγινε αναλυτικά στις επεισοδιακές κατατακτήριες.

Q1

Η βαριά βροχή που έπεφτε στη μαλαισιανή πίστα είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση 50 λεπτών, για να βελτιωθούν λίγο οι συνθήκες στην πίστα. Οι οδηγοί περίμεναν να μπουν τα βρόχινα ελαστικά στα μονοθέσιά τους, τα οποία μπορούν ν’ απάγουν 65 λίτρα νερού το δευτερόλεπτο στα 300 χλμ/ώρα!

Τα μονοθέσια που πήραν πρώτα θέση στο τέλος τού pit lane ήταν αυτά της Mercedes, με τον Hamilton να είναι μπροστά από τον Rosberg και τα ενδιάμεσα ελαστικά να επιλέγονται αντί των βρόχινων, τα οποία βρισκόταν μόνο στις δύο McLaren. Μόλις άναψε το πράσινο φως, τα μονοθέσια βγήκαν αμέσως στην πίστα, αλλά ο Marcus Ericsson έμεινε ακινητοποιημένος στο pit lane.

Τα ενδιάμεσα ήταν τα κατάλληλα ελαστικά για τις συνθήκες, και η Mercedes έδειξαν από νωρίς την ταχύτητά τους και στο βρεγμένο. Μόλις 6 λεπτά μετά από την έναρξη, ο Sebastian Vettel έπρεπε να επιστρέψει στα pits, λόγω προβλήματος στο σύστημα ERS.

Οι Magnussen και Button έβαλαν και αυτοί τα ενδιάμεσα ελαστικά και προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στις συνθήκες, αλλά δεν μπορούσαν να μπουν στη 10άδα. Αυτό έκανε, όμως, εύκολα ο Vettel που επέστρεψε στην πίστα μετά από το μικρό πρόβλημα που είχε.

Το 18λεπτο τελείωσε πρόωρα, μετά από επαφή τού Ericsson με τις μπαριέρες στην 3η στροφή, με αποτέλεσμα να σπάσει το εμπρός-δεξί μέρος τής CT05, η οποία έμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα. Η κόκκινη σημαία βγήκε αμέσως, αλλά απέμεναν μόλις 35 δευτερόλεπτα για το τέλος, κάτι που σήμαινε πως είναι αδύνατο να προλάβουν οι οδηγοί να κάνουν γρήγορη προσπάθεια. Έτσι, έμειναν εκτός οι Maldonado, Sutil, Bianchi, Kobayashi, Chilton και φυσικά ο Ericsson.

Q2

Η βροχή δυνάμωσε, με αποτέλεσμα να δούμε τα βρόχινα ελαστικά σε όλα τα μονοθέσια, εκτός από τις δύο Ferrari, που επέλεξαν τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η κόκκινη σημαία βγήκε μόλις 2 λεπτά μετά την έναρξη, ύστερα από το περιστατικό που συνέβη μεταξύ των Alonso και Kvyat: αρχικά, ο Alonso άνοιξε πολύ τη γραμμή του στην είσοδο για τη στροφή 9, και ο Kvyat είχε την αγωνιστική γραμμή, θέλοντας να περάσει τον Ισπανό. Ο οδηγός τής Ferrari, όμως, δεν είχε τον Ρώσο κι έκλεισε τη γραμμή του, κάτι που οδήγησε σ’ επαφή.

Η επαφή αυτή δεν ήταν “αναίμακτη”, καθώς έσπασε η εμπρός-αριστερή ανάρτηση του “El Nano”, και οι μηχανικοί του έπρεπε να την αντικαταστήσουν. Στην άλλη πλευρά του ιταλικού garage, ο Raikkonen φορούσε τα βρόχινα ελαστικά, για τη δεύτερη έξοδο στην πίστα, η οποία ήταν και η ουσιαστική, αφού δεν κανένας δεν είχε προλάβει να γράψει χρόνο στο Q2.

Στους πρώτους χρόνους, η Mercedes ήταν και πάλι ταχύτερη, με τον Hamilton να είναι απευθείας στο 1:59, όταν οι άλλοι δεν είχαν σπάσει το “φράγμα” των 2 λεπτών. Στην πίστα βρισκόταν όλοι οι οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου και του Alonso, που με νέα ανάρτηση προσπαθούσε να “δαμάσει” το ιταλικό μονοθέσιο, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει ο Magnussen, με αποτέλεσμα να βγει με θεαματικό τρόπο εκτός πίστα στην τελευταία στροφή, αλλά δίχως να τραυματίσει την MP4-29.

Η ένταση της βροχής μειώθηκε λίγο και ο Rosberg ανέβηκε στη δεύτερη θέση, όμως ήταν 4 δέκατα μακριά από τον Hamilton, που δεν είχε “πέσει” από την πρώτη θέση. Με μόλις λίγα δευτερόλεπτα ν’ απομένουν, οι Massa και Bottas πάλευαν για να προκριθούν στο Q3, κάτι δεν κατάφεραν, σε αντίθεση με τον Jean-Eric Vergne που μπήκε την τελευταία στιγμή στη 10άδα. Έτσι, η μέρα τελείωσε νωρίς για τους Kvyat, Gutierrez, Massa, Perez, Bottas και Grosjean.

Q3

Οι συνθήκες δεν ήταν ξεκάθαρες για το ποια ελαστικά έπρεπε να μπουν στα μονοθέσια, και οι ομάδες έκαναν διαφορετικές επιλογές, με τη McLaren να επιλέγει τα ενδιάμεσα. Ο Magnussen είπε πως η επιλογή ήταν λανθασμένη για τις συνθήκες, και τα βρόχινα ελαστικά μπήκαν στην MP4-29 αμέσως μετά, τη στιγμή που ο Button κρατούσε τα ενδιάμεσα.

Όπως και στο Q2, ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στους πρώτους γρήγορους γύρους, αλλά ο Vettel ήταν πολύ κοντά. Δεν υπήρχε χρόνος χαλάρωσης για τον οδηγό τής Mercedes, καθώς ο Peter Bonnington τού είπε ότι έπρεπε να συνεχίσει να πιέζει για κάτι καλύτερο, αν και δεν κατάφερε να βελτιώσει το 1:59.431. Ο Alonso ήταν στην τρίτη θέση, μόλις 5 χιλιοστά μπροστά από τον Rosberg!

Ο Raikkonen ήθελε νέα βρόχινα ελαστικά, όταν ο Vettel τα είχε βάλει στην RB10 του. Με 3 λεπτά ν’ απομένουν, οι οδηγοί έβαλαν φρέσκα ελαστικά, με τον Button να έχει ξανά τα ενδιάμεσα, αλλά ήταν φανερό ότι δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από τη 10η θέση.

Όταν όλοι είχαν μια τελευταία προσπάθεια, ο Vettel δεν πρόλαβε να περάσει τη γραμμή για να ξεκινήσει νέο γύρο. Η μόνη βελτίωση ήρθε από τον Rosberg, που πέρασε στην 3η θέση, αλλά ήταν 6 δέκατα μακριά από τους δύο πρώτους. Έτσι, η καρώ σημαία έπεσε, με τον Hamilton να παίρνει τη δεύτερη συνεχόμενη pole position και τον Vettel να είναι για λίγο πιο αργός. Ακολούθησαν οι Rosberg, Alonso, Ricciardo, Raikkonen, Hulkenberg, Magnussen, Vergne και Button.

Ο γύρος που έδωσε την pole στον Hamilton:

https://www.youtube.com/watch?v=Z1Q_psDN4H4

Ο αυριανός αγώνας ξεκινά στις 11:00 ώρα Ελλάδας (με τη νέα ώρα) και είναι πιθανό η βροχή να κάνει ξανά την εμφάνισή της και αύριο. Ακολουθούν οι καλύτεροι χρόνοι από τις σημερινές κατατακτήριες.

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”][tabcontainer] [tabtext]Κατατακτήριες[/tabtext] [tabtext]V-Max[/tabtext] [tabtext]Best Sector 1[/tabtext] [tabtext]Best Sector 2[/tabtext] [tabtext]Best Sector 3[/tabtext][/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:57.202 1:59.041 1:59.431 22
2 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:57.654 1:59.399 1:59.486 20
3 6 Nico Rosberg Mercedes 1:57.183 1:59.445 2:00.050 23
4 14 Fernando Alonso Ferrari 1:58.889 2:01.356 2:00.175 22
5 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:58.913 2:00.147 2:00.541 20
6 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:59.257 2:01.532 2:01.218 21
7 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:58.883 2:00.839 2:01.712 23
8 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 2:00.358 2:02.094 2:02.213 20
9 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 2:01.689 2:02.096 2:03.078 23
10 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 2:00.889 2:01.810 2:04.053 22
11 26 Daniil Kvyat STR-Renault 2:01.175 2:02.351 16
12 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 2:01.134 2:02.369 16
13 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 2:00.047 2:02.460 16
14 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 2:00.076 2:02.511 15
15 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:59.709 2:02.756 17
16 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 2:00.202 2:02.885 17
17 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault 2:02.074 8
18 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 2:02.131 7
19 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 2:02.702 8
20 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault 2:03.595 8
21 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 2:04.388 8
22 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault 2:04.407 7
Q1 107% Time 2:05.385

[/tab] [tab]

Θέση No Οδηγός Τοπική Ώρα Ταχύτητα
1 19 Felipe Massa 16:54:40 305.0
2 77 Valtteri Bottas 16:58:07 304.3
3 11 Sergio Perez 16:54:34 303.4
4 27 Nico Hulkenberg 16:56:46 303.0
5 6 Nico Rosberg 16:55:52 301.9
6 20 Kevin Magnussen 17:03:08 301.2
7 22 Jenson Button 17:03:12 300.7
8 44 Lewis Hamilton 16:55:48 299.5
9 26 Daniil Kvyat 16:56:29 299.5
10 10 Kamui Kobayashi 17:05:14 298.0
11 14 Fernando Alonso 16:58:33 297.2
12 25 Jean-Eric Vergne 16:56:20 297.0
13 13 Pastor Maldonado 16:56:16 296.6
14 7 Kimi Räikkönen 16:55:23 295.9
15 8 Romain Grosjean 16:56:21 295.1
16 4 Max Chilton 16:54:10 293.7
17 9 Marcus Ericsson 16:58:59 293.3
18 21 Esteban Gutierrez 16:54:59 292.8
19 17 Jules Bianchi 16:54:06 292.0
20 99 Adrian Sutil 16:55:19 291.5
21 3 Daniel Ricciardo 16:55:11 289.7
22 1 Sebastian Vettel 17:03:38 288.5

[/tab] [tab]

Sector #1
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 6 Nico Rosberg 28.537
2 44 Lewis Hamilton 28.609
3 77 Valtteri Bottas 28.763
4 27 Nico Hulkenberg 28.808
5 14 Fernando Alonso 28.982
6 20 Kevin Magnussen 29.003
7 7 Kimi Räikkönen 29.045
8 1 Sebastian Vettel 29.073
9 3 Daniel Ricciardo 29.076
10 19 Felipe Massa 29.124
11 11 Sergio Perez 29.158
12 22 Jenson Button 29.188
13 25 Jean-Eric Vergne 29.216
14 26 Daniil Kvyat 29.293
15 17 Jules Bianchi 29.348
16 8 Romain Grosjean 29.391
17 21 Esteban Gutierrez 29.506
18 13 Pastor Maldonado 29.656
19 10 Kamui Kobayashi 29.838
20 99 Adrian Sutil 30.015
21 4 Max Chilton 30.141
22 9 Marcus Ericsson 30.326

[/tab] [tab]

Sector #2
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 44 Lewis Hamilton 41.280
2 6 Nico Rosberg 41.483
3 1 Sebastian Vettel 41.552
4 3 Daniel Ricciardo 41.890
5 7 Kimi Räikkönen 42.257
6 14 Fernando Alonso 42.297
7 27 Nico Hulkenberg 42.389
8 77 Valtteri Bottas 42.510
9 8 Romain Grosjean 42.572
10 19 Felipe Massa 42.774
11 20 Kevin Magnussen 42.909
12 25 Jean-Eric Vergne 43.073
13 26 Daniil Kvyat 43.120
14 21 Esteban Gutierrez 43.141
15 99 Adrian Sutil 43.213
16 11 Sergio Perez 43.287
17 22 Jenson Button 43.347
18 13 Pastor Maldonado 43.351
19 17 Jules Bianchi 43.610
20 4 Max Chilton 44.465
21 10 Kamui Kobayashi 44.474
22 9 Marcus Ericsson 44.484

[/tab] [tab]

Sector #3
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 44 Lewis Hamilton 46.939
2 1 Sebastian Vettel 47.029
3 6 Nico Rosberg 47.076
4 27 Nico Hulkenberg 47.412
5 14 Fernando Alonso 47.524
6 7 Kimi Räikkönen 47.577
7 11 Sergio Perez 47.586
8 3 Daniel Ricciardo 47.750
9 77 Valtteri Bottas 47.848
10 19 Felipe Massa 47.947
11 22 Jenson Button 47.960
12 8 Romain Grosjean 47.966
13 20 Kevin Magnussen 48.122
14 21 Esteban Gutierrez 48.178
15 26 Daniil Kvyat 48.204
16 99 Adrian Sutil 48.404
17 25 Jean-Eric Vergne 48.631
18 13 Pastor Maldonado 48.756
19 10 Kamui Kobayashi 49.239
20 4 Max Chilton 49.506
21 9 Marcus Ericsson 49.580
22 17 Jules Bianchi 49.611

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

[Χρόνοι: F1.com]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα