Jenson Button on track.

Ο Jenson Button φημίζεται για την ικανότητά του να καταλαβαίνει ποια ελαστικά χρειάζονται στις υγρές και τις μεικτές συνθήκες. Στις κατατακτήριες τής Μαλαισίας, όμως, ο Βρετανός δεν τα πήγε καλά: ήταν ο πιο αργός από τους 10 οδηγούς που πέρασαν στο Q3, αφού στο μονοθέσιό του βρισκόταν τα ενδιάμεσα ελαστικά, και όχι τα ελαστικά για βαριά βροχή.

Πολλοί έσπευσαν να κατηγορήσουν τη McLaren για τη συγκεκριμένη επιλογή, αλλά ο Πρωταθλητής τού 2009 ξεκαθαρίζει ότι η επιλογή για τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν καθαρή προσωπική του επιλογή.

Ήταν δική μου η απόφαση να τρέξουμε με τα ενδιάμεσα ελαστικά στο Q3. Συνήθως, εγώ παίρνω αυτές τις αποφάσεις και είναι σωστές τις περισσότερες φορές, αλλά σήμερα ήταν λάθος. Όταν είσαι αρκετά γρήγορος για να γίνεις ταχύτερος με τα βρόχινα, το να επιλέξεις να τρέξεις με τα ενδιάμεσα, δεν είναι ρίσκο. Αλλά, όταν μάχεσαι για τη τις τελευταίες θέσεις τής 10άδας, τότε αξίζει να δεις τι θα συμβεί.

Στο τελευταίο μέρος των κατατακτήριων, φαινόταν πως οι συνθήκες ήταν για ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά έβρεξε ξανά. Όμως, παραδόξως, δεν είμαι πολύ απογοητευμένος από την απόφασή μου: μπορεί να κερδίζαμε μερικές ακόμα θέσεις, αλλά δεν ήταν αυτός ο στόχος μας, έτσι άξιζε το ρίσκο.

Πέρα από αυτό, αν και αύριο έχουμε βροχή, θα είναι δύσκολο για όλους. Τα ελαστικά δεν έχουν πρόσφυση σ’ αυτές τις συνθήκες, αφού τα μονοθέσια παράγουν λιγότερη κάθετη δύναμη απ’ ό,τι πέρυσι. Κανένας δεν ξέρει τι θα συμβεί αύριο, αλλά αυτό που ξέρουμε όλοι είναι ότι, αν βρέξει, θα είναι δύσκολο.

Kevin Magnussen in the garage.

Ο team-mate τού Button, Kevin Magnussen, θα βρεθεί 2 θέσεις μπροστά από τον 34χρονο, αλλά πιστεύει ότι θα μπορούσε να τα πάει λίγο καλύτερα αν η MP4-29 του δεν είχε τραυματιστεί από την έξοδό του στην τελευταία στροφή, στο Q2.

Η 8η θέση δεν είναι ούτε καλή ούτε άσχημη. Προφανώς, δεν είμαι ικανοποιημένος, διότι δεν είμαι εκεί που θα ήθελα. Είναι κρίμα που βγήκα εκτός στο τέλος τού Q2, και αυτό πλήγωσε το πάτωμα του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω πόση απόδοση χάσαμε, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσαμε να τα πάμε λίγο καλύτερα αν το μονοθέσιο ήταν ακέραιο.

Η αίσθηση του μονοθεσίου είναι καλή, και σίγουρα δεν έχει φανεί όλη η δυναμική του. Νομίζω ότι θα κάνουμε καλύτερη δουλειά αύριο. Μάλλον δεν έχουμε τον ρυθμό για να παλέψουμε για τη νίκη, αλλά θα είμαστε στο παιχνίδι.