ares-bentley-continental-gt-v12-speed-shooting-brake-photo-612337-s-787x481

Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που ο Dany Bahar έχασε τη θέση του στη Lotus. Ακολούθησε μία περίοδος διαπληκτισμών, μηνύσεων, δηλώσεων κλπ μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα, όπου ο Bahar επιστρέφει δριμύτερος στον χώρο του αυτοκινήτου με την ίδρυση μίας Ιταλικής εταιρίας βελτιώσεων ονόματι Ares.


ares-aston-martin-rapide-s-shooting-brake-photo-612324-s-787x481

Μαζί με τον Bahar, στην Ares βρίσκονται και αρκετοί πρώην εργαζόμενοι της Lotus. Όταν στηθεί η εταιρία, θα κατασκευάζει bodykits, εσωτερικά και kit μηχανικών βελτιώσεων για ακριβά αυτοκίνητα. Μέχρι στιγμής, το μόνο δείγμα δουλειάς που έχουμε, είναι μία σειρά photoshopαρισμένων φωτογραφιών που δείχνουν μία τροποποποιημένη Bentley Continental GT, μία Aston Martin Rapide S και ένα Range Rover Sport.

ares-range-rover-560-supercharged-photo-612333-s-787x481

Πίσω από τα σχέδια είναι ο 26χρονος Mihai Panaitescu που είχε σημαντική συμμετοχή στα 4 από τα 5 concepts που παρουσίασε η Lotus το 2010. Επίσης, τη θέση του “αρχιμηχανικού” στην Ares, πήρε ο Wolf Zimmermann, πρώην υπάλληλος της Mercedes-AMG και επικεφαλής R&D στη Lotus.