453368

Στα μέσα του περσινού Αυγούστου, το Special Operations τμήμα της Jaguar-Land Rover, αποκάλυψε τη “νέα” Lightweight E-type το οποίο έχει ένα restomod χαρακτήρα. Ο λόγος είναι γιατί στην ουσία μιλάμε για ένα καινούριο αυτοκίνητο 51 ετών, αφού ήταν το 1963, όταν η Jaguar ανακοίνωνε πως θα κατασκευάσει 18 Lightweight E-Types. Τότε κατασκευάστηκαν τα 12, για τα φτάσουμε στα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε για να τηρήσει η Αγγλική εταιρία την υπόσχεση της για το πλήθος των αντιτύπων του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Το βρετανικό Autocar είχε την τύχη να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός από αυτών των “νέων” E-Type Lightweight και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Όπως καταλαβαίνεις, η κατασκευή ενός αυτοκινήτου τέτοιας ηλικίας σήμερα, κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι. Αυτό, γιατί πρέπει να διατηρηθεί μία ισορροπία μεταξύ στην ιστορική ακρίβεια και τις εξελίξεις που έφεραν 50+ χρόνια αυτοκίνησης. Όμως οι μηχανικοί του Special Operations κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα “Car Zero” πρωτότυπο που είναι πραγματικά πανέμορφο από κάθε άποψη.

Το αλουμινένιο monocoque είναι κατασκευασμένο στο χέρι, όπως και το επίσης αλουμινένιο αμάξωμα. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα της Connolly, το τιμόνι είναι φυσικά ξύλινο ενώ κάτω από το μακρύ καπό, κρύβεται ένας αλουμινένιος εξακύλινδρος εν σειρά με χωρητικότητα 3.8 λίτρων που παράγει 340 άλογα και 380 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 4-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο με κοντές σχέσεις.

Τα 6 αυτοκίνητα που θα παραχθούν, θα πωληθούν ως ιστορικά αγωνιστικά και θα έχουν το απαραίτητο FIA holomologation για τέτοιου είδους αγώνες. Φυσικά, αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα, οι 6 αυτές Lightweight E-Types δεν απευθύνονται στο ευρύ κοινό, εκτός και αν το ευρύ κοινό διαθέτει €1.2+ εκατομμύρια να διαθέσει για να κάνει μία δική του.