15390804_10154886174011151_7849078524206316391_n

H Audi έχει ανακοινώσει ήδη τους έξι οδηγούς της για το πρωτάθλημα του DTM του 2017 και σε αυτούς δε συμπεριλαμβάνεται ο 26-χρονος Γάλλος και γιος του πρώην πιλότου της F1 Patrick Tambay, Adrien. Για αυτούς που παρακολουθούν και γνωρίζουν τα τεκτενόμενα του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, δεν εξεπλάγησαν από την κίνηση αυτή της ομάδας, καθώς, την τελευταία διετία, ο Γάλλος περνούσε περίοδο ντεφορμαρίσματος, τερματίζοντας φέτος στην 18η θέση της γενικής βαθμολογίας, ενώ, το 2015 κατετάγη μόλις 24ος, έχοντας συγκεντρώσει τρεις βαθμούς.

Aπό το 2012 που ξεκίνησε να αγωνίζεται στο DTM, o Γάλλος εκκίνησε σε 65 αγώνες, δεν τερμάτισε ποτέ πρώτος, ενώ ανέβηκε τρεις φορές στο βάθρο των νικητών (η τελευταία φορά ήταν φέτος στο δεύτερο σκαλί στη Βουδαπέστη) και κατέκτησε μόλις μία pole position, αποτελέσματα που δεν τα λες και ενθαρρυντικά. Από πέρσι υπήρχαν διάφορες φημολογίες περί αντικατάστασης του Tambay, αλλά ο ίδιος ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dieter Gass, το είχε διαψεύσει, έχοντας πίστη στις δυνατότητες του οδηγού. Η περίοδος χάριτος, από ό,τι καταλαβαίνεις, τελείωσε και η Audi πορεύεται στο νέο πρωτάθλημα χωρίς τον Γάλλο. Ας δούμε την τοποθέτηση του ίδιου του οδηγού για την απόφαση αυτή:

Όπως συμβαίνει πάντα, όταν τελειώνει μια σχέση, υπάρχει λύπη, αλλά και ταυτόχρονα ανακούφιση. Eίχα σπουδαίες στιγμές με την Audi, αλλά και δύσκολες, σε μια σχέση, όταν υπάρχει έλλειψη “αγάπης”, είναι καλύτερα να σταματάς. Δεν ήμουν απαραίτητα και ευτυχισμένος στην ομάδα μου.

15492428_10154886177631151_8783116040235532941_n

Σκληρά λόγια για τον πρώην εργοδότη, για κάποιον, δηλαδή, που σε εμπιστεύτηκε πέντε χρόνια και να αναδείξεις το ταλέντο σου σε ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα στον κόσμο, αλλά για να δούμε τι ανέφερε στη συνέχεια της συνέντευξής του, με “καρφιά” και για την κατάσταση στο DTM, παρόμοια με αυτά που εξαπέλυσε ο Timo Scheider:

Βλέπω θετικά τα πράγματα. Είναι ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα μου και στην προσωπική μου ζωή γενικότερα.

Το DTM είναι πλέον πολιτική. Πολύ σκληρό πρωτάθλημα, αλλά σαν πραγματικός sportsman, μου αρέσει ο συναγωνισμός και, πολλές φορές, το σπορ είναι δευτερευούσης σημασίας στο DTM, που είναι ο μόνος λόγος που δε μετανιώνω που φεύγω από αυτό.

Προσωπικά, θέλω να διασκεδάζω ξανά στους αγώνες. Υπάρχουν μερικά πρωταθλήματα ανά τον κόσμο που μπορούν να μου το προσφέρουν αυτό και ειδικά συμπαθώ τους αγώνες στο πρωτάθλημα των IndyCars ή στο IMSA. Γνωρίζω βέβαια ότι είμαστε στην τελική φάση των επιλογών των ομάδων για τα πρωταθλήματα, αλλά αν παρουσιαστεί η ευκαιρία, είμαι έτοιμος να την αρπάξω διότι μου αρέσει το πνεύμα των αγώνων στη Βόρειο Αμερική.

15390698_10154886175156151_4607377235373432496_n

Ποιες θα μπορούσαν να είναι οι επιλογές του Γάλλου για το 2017; Αυστραλία και WEC είναι μέσα στα πλάνα του, το πρωτάθλημα των Supercars στη χώρα των καγκουρό δίνει έμφαση στο σπορ, πιθανώς με διαφορετικό τρόπο από ό,τι στην Γηραιά Ήπειρο, σύμφωνα με τον ίδιο. Το ομαδικό πνεύμα στο WEC, ειδικά στην κατηγορία LMP2, αρέσει στον πρώην οδηγό της Audi και τέλος, το ανερχόμενο πρωτάθλημα της Formula E θα μπορούσε να είναι ένας από τους επόμενους σταθμούς της καριέρας του.

Bonus! Απόλαυσε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τον αγώνα στο Spa του 2005.

  • πλεον που δεν ειναι ”πολιτικη” ????
    σε ολα τα κορυφαια επιπεδα…πολλες φορες προμοταρουν τα παιδια του ”συστηματος” !!! απο ολυμπιακους αγωνες……ποδοφαιρο…μπασκετ…μεχρι τα παντα ολα !!!!

    παντως με τετοια αποτελεσματα…..δεν τον παιρνει να μιλαει και να ριχνει και καρφια!!! οχι βεβαια οτι δεν εχει δικιο οπως ειπαμε….

    • Mika

      Aπολυτως λογικο δεν ειναι σε περιπτωση μειωσης οδηγων να θελει η ομαδα να κρατησει τους καλυτερους?? Αυτους που εφερναν πιο αξιοπιστα αποτελεσματα????

    • manowar

      Αυτο κατεβηκα να γραψω αλλα με προλαβες

  • Anestis Genk

    Αμερική νομίζω είναι τα καλύτερα από άποψη (έλλειψης)άγχους, διασκέδασης και χρημάτων.