Τον Οκτώβριο του 2016, η Audi πήρε απόφαση να αποχωρήσει από το WEC, μετά από 13 νίκες στον θρυλικό 24-ωρο αγώνα του Le Mans. Η Audi συμμετείχε στο WEC για 18 χρόνια, με την επίσημη ανακοίνωση να ανάφερε ότι έχει επιλέξει να ρίξει το βάρος της στο πρωτάθλημα της Formula E, ώστε να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, που θα την βοηθήσουν να αποκτήσει τεχνικές γνώσεις που θα τις περάσει στα μοντέλα παραγωγής, τα οποία θα ξεκινήσουν να βρίσκονται στην αγορά από το 2018.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο πρώην επικεφαλής -για 23 χρόνια- του αγωνιστικού τμήματος της γερμανικής εταιρίας, δρ. Wolfgang Ullrich, αποκάλυψε ότι το LMP1 μονοθέσιο του 2017 ήταν έτοιμο, όταν πάρθηκε η απόφαση, ενώ είχαν υπογραφεί και τα συμβόλαιο με τους οδηγούς.

Σύμφωνα με τον Ullrich ο λόγος που αποχώρησε η Audi από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής ήταν το υψηλό κόστος, τονίζοντας:

Αν κοιτάξεις τον καθρέφτη μπορείς πάντα να πεις “γιατί δεν το είδαμε ότι έρχεται”. Ίσως να το είχαμε δει νωρίτερα -το συζητούσαμε συχνά- αλλά στο τέλος ήταν δύσκολο να βρούμε κάτι που να λύνει το πρόβλημα. Το κόστος ήταν πολύ υψηλό. Ρεαλιστικά, συζητήσαμε -ο προϋπολογισμός για τον επόμενο χρόνο-χρειαζόμασταν ξανά λίγο περισσότερα χρήματα και ποτέ δεν φτάσαμε στο σημείο να πούμε “τον έχουμε τώρα σε ένα επίπεδο, ας τον κρατήσουμε εδώ”. Αν βρίσκεσαι σε αυτό το [υψηλό] επίπεδο τεχνολογίας, και εξηγούσες στους προϊσταμένους σου ότι είσαι εκεί επειδή θέλεις να αποδείξεις ότι στο υψηλότερο επίπεδο της τεχνολογίας είσαι ανταγωνιστικός, πώς τους λες τότε “ας δοκιμάσουμε ένα χαμηλότερο επίπεδο τεχνολογίας;

Και εγώ τώρα αναρωτιέμαι, το κόστος εξέλιξης και υποστήριξης μιας ολοκαίνουριας ομάδας στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με την πολύ χαμηλή προβολή του, είναι πιο μικρό από την συμμετοχή στο WEC;