Τον Οκτώβριο του 2016, η Audi πήρε απόφαση να αποχωρήσει από το WEC, μετά από 13 νίκες στον θρυλικό 24-ωρο αγώνα του Le Mans. Η Audi συμμετείχε στο WEC για 18 χρόνια, με την επίσημη ανακοίνωση να ανάφερε ότι έχει επιλέξει να ρίξει το βάρος της στο πρωτάθλημα της Formula E, ώστε να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, που θα την βοηθήσουν να αποκτήσει τεχνικές γνώσεις που θα τις περάσει στα μοντέλα παραγωγής, τα οποία θα ξεκινήσουν να βρίσκονται στην αγορά από το 2018.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο πρώην επικεφαλής -για 23 χρόνια- του αγωνιστικού τμήματος της γερμανικής εταιρίας, δρ. Wolfgang Ullrich, αποκάλυψε ότι το LMP1 μονοθέσιο του 2017 ήταν έτοιμο, όταν πάρθηκε η απόφαση, ενώ είχαν υπογραφεί και τα συμβόλαιο με τους οδηγούς.

Σύμφωνα με τον Ullrich ο λόγος που αποχώρησε η Audi από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής ήταν το υψηλό κόστος, τονίζοντας:

Αν κοιτάξεις τον καθρέφτη μπορείς πάντα να πεις “γιατί δεν το είδαμε ότι έρχεται”. Ίσως να το είχαμε δει νωρίτερα -το συζητούσαμε συχνά- αλλά στο τέλος ήταν δύσκολο να βρούμε κάτι που να λύνει το πρόβλημα. Το κόστος ήταν πολύ υψηλό. Ρεαλιστικά, συζητήσαμε -ο προϋπολογισμός για τον επόμενο χρόνο-χρειαζόμασταν ξανά λίγο περισσότερα χρήματα και ποτέ δεν φτάσαμε στο σημείο να πούμε “τον έχουμε τώρα σε ένα επίπεδο, ας τον κρατήσουμε εδώ”. Αν βρίσκεσαι σε αυτό το [υψηλό] επίπεδο τεχνολογίας, και εξηγούσες στους προϊσταμένους σου ότι είσαι εκεί επειδή θέλεις να αποδείξεις ότι στο υψηλότερο επίπεδο της τεχνολογίας είσαι ανταγωνιστικός, πώς τους λες τότε “ας δοκιμάσουμε ένα χαμηλότερο επίπεδο τεχνολογίας;

Και εγώ τώρα αναρωτιέμαι, το κόστος εξέλιξης και υποστήριξης μιας ολοκαίνουριας ομάδας στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με την πολύ χαμηλή προβολή του, είναι πιο μικρό από την συμμετοχή στο WEC;

  • Mrdesperado32

    οχι ψεμματα λεει… η αουντι και η πορσε αποχωρησανε για να πανε στο υπερτατο πρωταθλημα της energizer…ποιο wec και πρασινα αλογα?

    • παντως δεν εφυγαν γιατι φοβηθηκαν τον ιαπωνικο ανταγωνισμο οπως λενε και καποιοι αλλοι !!!!! να τα λεμε ολα !!

    • Mrdesperado32

      το νομισμα εχει 2 οψεις…οι haters καιαυτοι που εχουν τυφλωθει απ το οπαδιλικι…στη μεση υπαρχει η λογικη..

    • δεν αντιλεγω !!! απλα ετσι οπως το ειπες ηταν σαν ναριχνεις μπιχτη για τη μια μερια !!!

    • δεν αντιλεγω !!! απλα ετσι οπως το ειπες ηταν σαν ναριχνεις μπιχτη για τη μια μερια !!!

    • Mrdesperado32

      ειχα μια προσφατη συζητηση με ενα μελος φανατικο πορσακια και μ λεγε οτι εφυγε γτ το μελλον ειναι το ρευμα μπλα μπλα μπλα…ενω ειναι ολοφανερο οτι το εκανε για να μειωσει τα κοστη λογω dieselgate…2 αρθρα ερχονται να τον διαψευσουν,,ενα με τα τηλεοπτικα δικαιωματα και τις πιστες που δε στηριζουν τις ηλεκτρικες σκουπες και δευτερο αυτο.το οτι ο ανταγωνισμος με την τουοτα ειναι πιο μεγαλος απ οτι τον παρουσιαζετε μερικοι ισχυει..περυσι το χασε μονη της η τουοτα για 3 στροφες και φετος με εναν αλλοπροσαλο αγωνα που πολλα γινανε…ουτε καραζοεισπραχτορες ειναι στην τουοτα που εσυ και 2-3 αλλοι λετε συνεχεια αλλα ουτε και η πορσε φοβηθηκε και τα παρατησε

    • πρωτον κανεις δεν ειπε την ΤΟΥΟΤΑ καρπαζοεισπρακτορα..αυτο εσυ το λες…..δευτερον μιλας για εναν αγωνα….οταν μιλαμε για ενα πρωταθλημα !!!
      τριτον οπως το λες…η αληθεια ειναι καπου στη μεση !!!

    • Mrdesperado32

      Δεν υπαρχει αρθρο που να αναφερει το wec και να μην γινεται αντικειμενο χλευασμου η τουοτα.μολις προχτες εσυ και με αλλους λεγατε οτι ειναι ικανοι να χασουν απ τους ερασιτεχνες κλπ κλπ..καθε αρθρο η ιδια ιστορια..και μετα θες να μη μπαινει ο αλλος να γραφει τα δικα του…δε παει ετσι…ο ενας αγωνας που λες ηταν κρισιμος γτ μετραει αλλιως..η τουοτα ειχε περισσοτερες νικες στη σεζον απ τη πορσε και ηταν σαφως πιο γρηγορη συνολικα μιλωντας.οταν χανεις το λεμαν 2η σερι χρονια ετσι οπως τα χανεις ξενερωνεις τη ζωη σου και δεν ειναι το ιδιο μετα.οποτε το λεμαν που ειναι ξεκαθαρος στοχος της τουοτα ηταν ο κυριος λογος που δε πηρε το πρωταθλημα και ο λογος που χλευαζεται απο σενα και απο τον καθε ενα..δεν ειναι ενας απλος αγωνας οποτε

    • το οτι τα περνετε ολα μετρητοις πραγματικα πρεπει να το κοιταξετε !!! οταν ο καθε ενας σαν και ”μενα” το λεει αυτο….ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑΑ ΤΗΝ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΤΗΣ !!!! τωρα ας σας πειραζει τοσο πολυ δεν φταιω/φταιμε !!

      παντως οταν εσυ λες πως μοναδικος σκοπος της ΤΟΥΟΤΑ ειναι το LE MANS..και δεν το εχει παρει ουτε μια φορα…..πως τοτε ο αλλος ο φανατικος πορσακις να μην σε πικαρει που το εχει παρει δεν ξερω και γω ποσες φορες ???

      μονοι σας βγαζετε τα ματια σας !!!

    • Mrdesperado32

      Δε περνω τιποτα της μετρητοις.δεν ειμαι η τουοτα ουτε φανατικος της ουτε εργαζομαι γι αυτη να παρεξηγηθω και να τα βαψω μαυρα για διαφορα σχολια.αλλα οταν σε καθε αρθρο γινεται αυτο τοτε μη τρελενεστε οταν γραφει ο σαμουραι τα δικα του..δεν ειναι πικαρισματα και πειραγματα απλα.καποιοι μπαινουν μονο κ μονο να κραξουν τη τουοτα στο wec τη χοντα στην f1 κλπ.απλα οταν βγαινουν αρθρα που τους αποστομωνουν ολα αυτα βαφτισονται πικαρισματα και χαβαλες…οταν κραξουν και τις μαρκες που υποστηριζουν για τα διαφορα σκανδαλα-αποτυχιες-ηττες τοτε μπορουν να πεισουννοτι απλα πικαρουν

    • οπα !!! αν δεν μπορεις να καταλαβεις ποτε πικαρει απλα ενας την ΤΟΥΟΤΑ στο wec…τι να πω…..
      μιλαμε η ΤΟΥΟΤΑ ηταν και πρωταθλητρια πριν 3? χρονια !!! το να την πεις ”ανυπαρκτη” η κατι αλλο το λιγοτερο εισαι αφελης !!
      αντιθετα αν πω κατι για τη NISSAN….τοτε κατι δεν βλεπεις εσυ σωστα….
      οπως βεβαια και για την HONDA….πες μου κατι που να μην σηκωνει κραξιμο…και γω θα συμφωνησω !!!
      θελω να πισευω πως εισαι λιγο αντικειμενικος….

    • Mrdesperado32

      Καταρχας μπορεις να μιλας μονο για τον εαυτο σου που οκ εσυ τουλαχιστον αυτοσαρκαζεσαι.δε ξερεις οι αλλοι πως μιλανε και αν δεν εχουν μενος η απλα δε γουσταρουν κάποιες μαρκες η απλα κανουν χαβαλε.επειδη ομως πλεον γνωριζομαστε εγω μπορω να υποθεσω ποιος ειναι απλα αστειατορας και ποιος ειρωνικος..να κραζεις και τη νισσαν γτ απετυχε στο wec αλλα αλλου παει τρενο με τα αγωνιστικα της gtr.οσο για τη χοντα πρωτος εγω την εκραξα αν κ δεν ασχολουμαι με f1 εδω και μια δεκαετια…αλλα μην ξεχνας οτι απο αυτα περασε και η μερσεντες για χρονια στις αρχες του 2000 που σπαγανε μοτερ σε καθε αγωνα…οπως κι η bmw που ουτε αυτη καταφερε τιποτα απολυτως αλλα μονο τη τουοτα θυμαστε σαν αποτυχημενη που εχει αφησει ιστορια στα ραλλυ τουλαχιστον.αν εξαιρεσεις τη πουστια με τα τουρμπο που ετσι και αλλιως μηδενιστηκε και επανηλθε και τα σαρωσε ξανα..και μη ξεχναμε για τη μερκ οτι στην f1 δε παιζει επι ισοις οροις με τους αλλους αφου της επιτρεπουν να καιει παραπανω λαδι.

    • μα μιλησε κανεις για το ιαπωνικο πραταθλημα και δεν το ξερω ??? μιλησε κανεις για τα draug ???
      οσοι κραζουν NISSAN κραζουν για το WEC !!!
      την ΤΟΥΟΤΑ την κραζουν στην F1…γιατι πραγματικα δεν εκανε τιποτα…..αντιθετα η BMW αν και αυτη δεν εφυγε με ψηλα το κεφαλι…..ασφαλως και εδειξε πολυ καλυτερα δειγματα στην F1 !!
      οσο για την HONDA….ως τωρα δεν θα σου πω εγω τι λεει ο babinos….αλλα να σου θυμισω τι λεει 3 χρονια τωρα ο ALONSO !!
      τωρα μιας και το πηγες στα ραλυ……οπως ο κοσμο ξεχναει που πρωταγωνιστησε…ετσι και ξεχναει που εκανε μια απο τις μεγαλυτερες λαμογιες !!

      οσο για τη merc στην F1….αποσο θυμαμαι…ποτε δεν την αποκαλασε αποιος αποτυχημενη…γιατι και οταν τα μοτερ εσπαγαν…..πρωταγωνιστουσε….αντιθετα με τα μοτερ της HONDA…..
      και για το λαδι…….οσο δεν πεφτουν ποινες…..απλα θεωριες συνωμοσιας…..

    • shaoqing14

      Ποια καλυτερα πραγματα εκανε η μπεμβε?της 10 μονο νικες και μια με την ζαουμπερ?και την συγκρινεις με την toyota?γιατι δεν την συγκρινεις με την honda?διοτι μαλλον ξερεις οτι χανει κατα κρατος απο η αγαπημενη σου μπεμβε με τα μηδεν πρωταθληματα σε σχεση με την honda που εχει κατακτησει πρωταθληματα μαζι με την μακλαρεν και την williams και εχει παρει και νικες ως κατασκευαστης σασι .Ο αλονσο σπουδαιος οδηγος αλλα οσα βγαζει το στομα του δεν ειναι να τα παιρνεις στα σοβαρα,την μια ελεγε οτι ομαδα της καρδιας του ειναι η φεραρι την αλλη η μακλαρεν και σε λιγο θα πεις οτι ειναι η ρενω.Οσο για τα ραλι καμια λαμογια δεν υπηρχε ηταν μια απο τις μεγαλυτερες αδικιες,μετα επιστρεψαν με την corolla με την ελαχιστη βοηθεια απο το εργοστασιο διοτι απο τοτε εκαναν στροφη στην φ1 και πηραν πρωταθλημα κατασκευαστων εναντιων subaru mitsubishi peugeot ford οδηγων οπως μπερνς μακρει μακινεν κακουεν και οχι να τρεχουν μονοι τους οπως στην φαου βε.

    • μα μιλησε κανεις γενικα για την ιστορια της HONDA στην F1 ??? 3 περιοδους εχει….με την πρωτη που ειναι ΧΡΥΣΗ μιας και εχει ωε τωρα τον πετχυμενο συναδιασμο….αλλα εχει ισως την χειροτερη εργοασασιακη συμμετοχη στο πρωταθλημα…..(οκ η χειροτερη ειναι της PEUGEOT)..και μιλαμε για την HONDA τα τελευταια 3 χρονια που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΤΟΥ GRID!!
      η BMW μονος σου το λες…πως εκανε και 10 νικες !!! αυτο τιποτα αλλο!!! ποτε δεν κυνηγησε τις τελευταιες θεσεις…….αλλο δεν καταφερε…αλλο ειναι ο περιγελος !!

      τωρα για τα TURBO τολες αδικια ?????? σοβαρα ?? οταν εχει γραφει στην ιστορια ως μια απο τις μεγαλυτερες λαμογιες ??????

    • shaoqing14

      10 νικες η μπεμβε με μπρανχαμ αν δεν κανω λαθος και περιπου 15-20 με την williams και κοιτα ποσες εχει η honda,με williams mclaren lotus και ως κατασκευαστρια σασι θα δεις και απο μονος σου οτι η διαφορα ειναι χαοτικη.Λαμογια το λες εσυ,απλα στην φια δεν τους ηθελαν και επεστρεψαν σαν ιδιωτικη ομαδα με την κορολα και κατακτησαν το πρωταθλημα κατασκευαστων εναντιων σοβαρων αντιπαλων και οχι να τρεχουν μονοι του οπως η φαου βε.Τσαμπα βγαζεις χολη ολα αυτα ειναι αληθεια αμα δεν σου αρεσουν προβλημα σου,για λαμογιες κοιτα προς wolfsburg μερια εκει εχουν παρει μαστερ στην απατεωνια μαζι με τα βραχιολακια που εχουν καποια στελεχη τους στην αμερικη. https://uploads.disquscdn.com/images/29580a1e724c45c5b344acc13e6f41ff8f9f75709af9901f88e44320409d380a.jpg

    • στο ξαναλεω….. στις 3 περιοδους η HONDA ειχε μια ΧΡΥΣΗ…..μια γκριζα προς μαυρη…και μια (ΩΣ ΤΩΡΑ) ΜΑΥΡΗ οσο δεν παει !!!
      για τη λαμογια δεν σου μιλαω με θεωριες συνωμωσιας οπως κανεις εσυ….αλλα με το τι εχει γραψει η ιστορια !!! οπως βεβαια αναφερεις για τη VW !!! εκαναν λαμογια και αναλογα πληρωνουν !!! αλλοι με αποκλεισμους αλλοι με φυλακες !!

      υ.γ δεν πιστευω να μου αναφερεις και συ τις θεωριες περι κλιμα κατα της ΤΟΥΟΤΑ στην F1 kai πως αυτος ηταν ο λογος αποτυχιας !!

    • shaoqing14

      Την ιστορια την γραφει ο καθενας οπως τον συμφερει και ο γαυρος εχει 45 πρωταθληματα και τα περισσοτερα κατακτηθηκαν με διαιτησια και παραγκα,τι παει να πει οτι ειναι ο καλυτερος?εδω εχουν γινει λαμογιες για λαμογιες στον μηχανοκινητο αθλητισμο αλλα η φια δεν εκανε τιποτα.Πιστευε εσυ ο κοσμος ειναι αγγελικα πλασμενος.Καμια σχεση η τογιοτα στα ραλι με την φαου βε μην συγκρινεις τελειως διαφορετικα πραγματα,η τογιοτα ηταν κορυφαιος συνδυασμος και οταν την αποκλεισαν επεστρεψε με την κορολλα με πρωταθλημα και εκανε μερικους να το φυσανε και να κρυωνουν.8 χρονια αποτυχιας ειχε η τογιοτα ποσα ειχε η μπεμβε 30 και βαλε χρονια τι εκανε?επειδη πολυ το τραβηξαμε πες απλα οποτε υπαρχει αρθρο για το wec να βγαζουμε χολη για τογιοτα,γιατι στους αλλους τομεις ερχονται κατραπακιες η μια μετα την αλλη για το υπερτιμημενο γκρουπ,και μονο το wec ειναι το αποκουμπι σας για να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα!

    • στο ξαναλεω η ιστορια γραφει συγκεκριμενα τι και πως !!! τωρα το αν σαρεσει η οχι ειναι αλλο θεμα !!μπορεις σου ειπα να πιστευεις σε θωεριες !!! δεν αντιλεγω !!!

      το ειπα και πιο πανω….η ΤΟΥΟΤΑ δεν ειναι οτι δεν ειχε καλο αυτοκινητο στο WEC….ειναι οτι ειναι η προσωποιηση της ΓΚΑΝΤΕΜΙΑΣ !!!! αν δεν μπορειτε να το καταλαβετε…..γραψτε καμια θεωρια για το τι πιστευετε !!!

      και στο εχω ξαναπει…..καρφι δεν μου καιγεται για το καθε GROUP..καταναλωτης ειμαι!!! αντιθετα εσεις οι TOYOTAKIDES βγαζετε ενα κομπλεξ να το πω !!!

    • shaoqing14

      Εσεις?ποιοι εσεις?την αληθεια γραφω για το γκρουπ για της φωτοτυπιες τουαρεγκ καγιεν η σκοντα οκταβια αουντι α4,για της λαδιερες tsi που θελουν αλλαγμα απο της 5000χιλ. Χιλιομετρα,για τα dsg,για τα check engine,τα tdi……λογικο για αυτα τα πραγματα να μην σου καιγεται καρφι μιας και εισαι βαγκιτης οι αλλοι ατυχοι ιδιοκτητες τρεχουν.Εγω δεν ειμαι τογιοτα αλλα ποιο πολυ χοντακιας κυριως για της μοτοσυκλετες.Αμα δεν σου αρεσει να διαβαζεις αληθειες και της αληθειες να της βαφτιζεις κομπλεξ,μπορεις να διαβαζεις το autobild autotrith και τα λοιπα εντυπα χρηματοδοτουμενα απο το wolfsburg και να ονειρευσαι ποιοτητα φαου βε.Απο τα γραφομενα καποιων αλλοι βγαζουν κομπλεξ για την τογιοτα,και γιατι να βγαλουμε κομπλεξ?μονη της η τογιοτα δινει της απαντησεις απο την παρουσια της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ απο της πολικες θερμοκρασιες στην ερημο της αφρικης μεχρι και το τελευταιο ξερονησι της γης θα βρεις και ενα τογιοτα,σε αντιθεση με την φαου βε που ειχαν σκοπο να περασουν την τογιοτα αλλα ηρθε η γνωστη κατραπακια και εσβησαν τα οποια ονειρα.

    • κομπλεξ ειναι το γεγονος οτι στο WEC τα τελευταια χρονια ειδε την πλατη της PORSCHE ???????
      κομπλεξ ειναι οτι εκανε ισως την μεγαλυτερη λαμογια στην ιστορια του ραλυ και συ την βαφτιζειs πολεμο κατα της ΤΟΥΟΤΑ ????
      κομπλεξ ειναι οτι η ΤΟΥΟΤΑ ηρθε ως ο μαmιας της F1…και εφυγε με το κεφαλι χαμηλα ?????
      οι φωτοτυπιες μια χαρα πουλανε!!!! βλεπεις ειναι πολλοι οι βαγκιτες !!!! οπως βεβαια και οι ΤΟΥΟΤΑΚΙΔΕΣ που ακομα και τωρα δεν φοβουντε κανα κολλημενο γκαζι !!!

    • shaoqing14

      Ποια μεγαλυτερη λαμογια?απο της χρονιες του 90,91,92,93,94 η toyota κατακτουσε το πρωταθλημα οδηγων η των κατασκευαστων η και τα δυο πρωταθληματα.Αν εχεις αποδειξεις οτι εκλεβε εκεινες της χρονιες να της παραδωσεις στην φια.Επεστρεψε το 98 και το 99 ουσιαστικα ως ιδιωτικη ομαδα πηρε πρωταθλημα,και ολοι αυτοι οι τιτλοι ηρθαν εναντιων lancia mitsubishi subaru ford peugeot citroen,εναντιων των μπερνς μακ ρει γκρονχολμ,κακουεν και οριολ (αμφοτεροι πηραν πρωταθλημα με την toyota)οχι οπως η φαου βε που ετρεχε μονη της.Ξεχασα και την αγαπημενη σου μπεμβε που μετα το καζο με την φ1 δοκιμασε στο wrc με την μινι και επειδη ηρθαν οι κατραπακιες απο τον αλσατο και την σιτροεν φυγανε νυχτα ουτε μια χρονια δεν κρατησαν.Για την χολη και το κομπλεξ σε καθε αρθρο για το wec δεν αναφερομαι σε εσενα αποκλειστικα αλλα στους αλλους.Οσο για το wec που διαφωνησα οτι ηταν μια καθαρη ηττα για την toyota?τα εγκληματικα λαθη εγιναν το 99 που ειχαν την ευκαιρια να τα σαρωσουν ολα στο wrc την νεα χιλιετια, και προτιμησαν την φ1.Οι φωτοτυπιες πουλαν στην γερμανικη ενωση και κυριως στην γερμανια,διοτι στην αλλη πλευρα του ατλαντικου τα γκρουπατα θα εχουν την τυχη των δεινοσαυρων δηλαδη ειδος προς εξαφανιση!

    • πας το θεμα απο το ενα στο αλλο !!!
      η λαμογια ηταν ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
      αμα αρχισω και μιλαω με τις θεωριες σου…θα πω….και που ξερω εγω οτι δεν εκλεβαν και τις προηγουμενες χρονιες και απλα δεν τους επιασαν ??? και επειδη δεν θα βγαλουμε ακρη… ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ !!

      επειδη βαζεις μεσα την BMW….σαν αποτυχημενους γερμανους……δεν μας λες και τι κανει μεχρι και σημερα η MERCEDES ????

      μιλας για την αποτυχια της MINI…που ναι ηταν αποτυχια……αλλα αμα σου μιλησω για την αποτυχια της ΤΠΥΟΤΑ στην F1…θα αρχισεις παλι τις θεωρις….ενω αν μιλησω για την HONDA των τελευταιων 20 χρονων…..θα μου μιλησεις για την εποχη senna=prost!!!

      kai στο τελος…δειχνεςι ποιος βγαζει το κομπλεξ του….μιας και πετας και την αγαπημενη σου λεξη ”φωτοτυπιες” που ειναι παντελως ασχετες με το αρθρο !!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Το οτι κλεβουν ολοι το ξερουμε αλλα μην μας λες οτι απεκλεισαν την Toyota επειδη δεν την ηθελαν. Και πια ηθελαν την Lancia που ηταν η μονη αντιπαλος? Καλα εκανε και εκλεβε αφου μπορουσε αλλα την επιασαν και το πληρωσε , μεχρι και οι ιδιοι το παραδεχθηκαν και ζητησαν και συγνωμη.

    • shaoqing14

      Καποιοι εννοουσαν??!!οτι εκλεβε ολες της χρονιες, απο το 90 ως το 94 σε καθε χρονια κατακτουσε το πρωταθλημα οδηγων η των κατασκευαστων η και τα δυο μαζι,επεστρεψε το 98 και το 99 πηρε το πρωταθλημα ουσιαστικα ως ιδιωτικη ομαδα.εδω στην φ1 ολοκληρες φεραρρι και μακλαρεν εκλεβαν,αλλα βλεπεις οτι δεν μας συμφερει δεν το γραφουμε.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Αν δεν σε πιασουν δεν κλεβεις, ολοι προσπαθουν να βρουν παραθηρακια στους κανονισμους η να τους παρακαμψουν. Οποιος πιστευει οτι μονο η Toyota εκλεβε ειναι ανιδεος.
      Στην F1 το κλεψιμο παει συνεφο κυριως απο τις μεγαλες και ιστορικες ομαδες πολλες φορες με την ανοχη της ομοσπονδιας.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Αυτο που η Mercedes καιει περισσοτερο λαδι το ξερεις η επειδη το ακουσες καπου το λες; Μιλα με αποδειξεις αλλιως μην λες οτι να ναι, εγιναν μετρησεις απο την FIA και δεν βρεθηκε κατι παρανομο. Επισης η Mercedes οταν εσκαγαν οι κινητηρες ειχε αλλαξει το βυριλιο που της απαγορευτηκε με συμβατικο υλικο και ειχε θεματα. Η Toyota για την πορεια της στην F1 φταει μονο η ιδια γιατι προσπαθησε να το κανει με τον δικο της τροπο χωρις βοηθεια απο ανθρωπους που γνωριζαν το σπορ και τους κανονισμους οπως κανουν χρονια οι αλλες ομαδες.

    • Mrdesperado32

      μπορεις να μ δειξεις τις μετρησεις της fia?

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Τι σχεση εχει αυτο τωρα; Δεν δημοσιευει τετοια πραγματα δημοσια. Κατηγορια της Red Bull που δεν αποδειχθηκε.

    • Mrdesperado32

      η fia ειπε οτι δε μπορει να αποδειξει αν καιγοταν μαζι με τη βενζινη το λαδι….στο βελγιο αν θυμαμαι εφερε ολοκλαινουργιο μοτερ η μερσεντες ενω δε υπηρχε λογος και ετσι εκαιγε 1.2 αντι για 0.9 οπως οι αλλοι

    • Mrdesperado32

      η fia ειπε οτι δε μπορει να αποδειξει αν καιγοταν μαζι με τη βενζινη το λαδι….στο βελγιο αν θυμαμαι εφερε ολοκλαινουργιο μοτερ η μερσεντες ενω δε υπηρχε λογος και ετσι εκαιγε 1.2 αντι για 0.9 οπως οι αλλοι

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Γιατί απαγορεύεται αυτό που έκανε η Mercedes? Στα όρια της νομιμότητας ήταν, τόσο ήταν το όριο εκείνη τη στιγμή και το εκμεταλλεύτηκε, ας το έκανε και η Red Bull που όλο κλαίγεται, (αλλά ξέχασα η Red Bull δεν κατασκευάζει κινητήρες), αυτοί μέχρι και την Renault κατηγορούν που τους προμηθεύει υποχρεωτικά κινητήρες. Έφερε την τελευταία αναβάθμιση πιο νωρίς για να μπορέσει να είναι στα 1.2L/100Km, και η Ferrari είχε τη δυνατότητα αλλά περίμενε τα 3D πιστόνια. Δεν αποδείχθηκε ότι έκλεψε, πάντα τον πρώτο κυνηγάνε όχι τους πίσω, όταν ξοδεύεις να περισσότερα χρήματα λογικό είναι να έχεις καλύτερη τεχνολογία. Του χρόνου θα είναι για όλους 0.6L/100Km.

    • shaoqing14

      Το λαθος της toyota δεν ηταν κυριως στο αγωνιστικο μερος,αλλα στην διοικηση οι ανθρωποι που ηταν τοτε απο πανω δεν ειχαν ιδεα απο μοτορσπορ,ηξεραν μονο απο αριθμους απο χαρτουρα και γραφεια.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ναι ηθελαν να το κανουν με τον δικο τους τροπο και δυστυχως απετυχαν.

    • mixalhs7

      Ο πραγματικός λόγος που η πορσε (και πολλές άλλες εταιρείες) δήλωσαν συμμετοχή στο πρωτάθλημα της Formula E είναι το καλό μαρκετινγκ που θα προσφέρει το πρωτάθλημα στα ηλεκτροκινητα μοντελα που θα γεμίσουν την αγορά τα επόμενα χρόνια.
      Κατι αντίστοιχο συνεβει την τελευταία 10ετια στο WEC όπου η συμμετοχή ήταν μια καλή μαρκετινιστικη κίνηση για τα υβριδικά μοντελα δρόμου των εταιριών.
      Σε σχέση με το WEC η συμμετοχή στη Formula E είναι πιο φθηνή για έναν κατασκευαστή απ οτι έχουμε διαβάσει, πράγμα που αποδεικνυεται απ τις περισσότερες εργοστασιακες συμμετοχές σε αυτήν και την αναφορά που είδαμε για τα κοστολόγια της LMP1 που φτάνουν αυτά της F1.

    • Mrdesperado32

      συμφωνω με ολα οσα ειπες 1000%…ουτε η πορσε ειχε λογο να φοβηθει τη τουοτα ουτε εφυγε γτ το ρευμα ειναι το μελλον…budget και μερκετινγκ..αν δεν υπηρχε το dieselgate και ο περιορισμος κοστους πιστευω η πορσε θα συμμετειχε και στα 2 wec και Ε

    • mixalhs7

      Κατα τη γνωμη μου το dieselgate δεν επιβαρυνει οικονομικα την Porsche A.G. οπως αλλες εταιρειες του εν λογο γκρουπ σε βαθμο τετοιο ωστε να περικοψει το αγωνιστικο της προγραμμα.
      Μην ξεχναμε πως ο εκσυχρονισμος του Βάισαχ σε επιπεδο εγκαταστασεων τυπου F1,εχει ολοκληρωθει εδω και 5 χρονια και η εταιρεια ειναι κερδοφορα τοσο εμπορικα οσο και αγωνιστικα μιας και το GT Department ειναι κερδοφορο τμημα με τοσες πελατιακες ομαδες που εχει συν τα RS μοντελα δρομου που πουλαει καθε χρονο.
      Αυτο δε σημαινει πως μπορουν να κανουν σπαταλες χωρις πλανο. Αυτη τη στιγμη και η porsche και οι αλλες εταιρειες χρειαζονται αγωνιστικα παρασημα για τα καινουργια τους ηλεκτρικα μοντελα. Εκει λοιπον θα ριξουν το βαρος!
      Ειμαι σιγουρος πως μετα το περας της επομενης διετιας θα ξαναδουμε την εταιρια να εμπλεκετε ή στο wec ή στην F1.

    • Mrdesperado32

      το νομισμα εχει 2 οψεις…οι haters καιαυτοι που εχουν τυφλωθει απ το οπαδιλικι…στη μεση υπαρχει η λογικη..

  • SAMURAI-66

    Εχει πλακα που ξεβρακωνονται μονοι τους οι γερμανοι διαψευδοντας τα ευφανταστα λογιδρια ορισμενων εδω μεσα με της υπεροχες κοτσανες που ειχαν γεννησει τα μυαλα τους στην προσπαθεια να τους δικαιολογησουν για το φευγιο τους αποκαλυπτοντας γιατι την εκαναν με ελαφρα πηδηματακια….αντε γεια!!

  • Lefteris2432

    Το μελλον ειναι η “energizer” ευτυχως για το περιβαλλον – δυστυχως για τα αυτακια μας…

  • Anestis Genk

    Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τρέχουν με το budget που μπορούν/θέλουν και ό,τι καταφέρουν. Το να τα καταφέρνεις με λιγότερα λεφτά/πόρους έχει μεγαλύτερη αξία άλλωστε. Εν προκειμένω αποκομίζει το μαγαζί μεγαλύτερο κέρδος αν αποκτήσει τεχνογνωσία να κάνει την ίδια δουλειά με λιγότερα λεφτά.

    • ποιος ο λογος να τρεξεις σε εναν θεσμο και να ξοδευεις χρηματα…οταν ξερεις πως δεν υπαρχει περιπτωση να πρωταγωνσιτησεις ???

    • Anestis Genk

      για να εξελίξεις αυτά που θες, να δημιουργείς τεχνογνωσία και ίσως κάποτε να καταφέρεις να κερδάς με τα μισά λεφτά.
      and for God’s sake, for the bloody sportsmanship!

    • αμα ειναι να δημιουργησει τεχνολογια μπορει να το κανει απλα με δοκιμες καθε μερα στα εργαστηρια της !!!
      και με ακομα λιγοτερα χρηματα….
      οι αγωνες ειναι η βιτρινα του εργαστηριου….απο τη στιγμη που δεν υπαρχει περιπτωση να εισαι πρωτος….υπαρχει λογος να ξοδευεις ασκοπα ???

      οσο για την τελευταια σου γραμμη…σκεψου εδω η Ferrari απειλει (ακομα ομως δεν αφησε την F1)….για αποχωρηση απο το αθλημα…..θελω να πω οτι οταν τα βαζεις κατω και βλεπεις πως δεν σε συμφερεις τα μαζευεις και την κανεις με ελαφρα !!

    • Anestis Genk

      Επειδή ξεχνάμε την τελευταία σειρά και γίναμε αγοραίοι πάμε κατά διαόλου.
      Για τα υπόλοιπα…ένα grid έχει πρώτο έχει και τελευταίο αν όταν είσαι τελευταίος τα παρατάς τότε να πιάσει καθένας από ένα άθλημα να παρουσιάζει κύπελλα που κέρδισε με άδεια εστία.
      Τέσπα, εγώ προσωπικά όταν ακούω από πολυπρωταθλητές “είναι ακριβό φεύγω” ή “αφού δεν κερδίζω φεύγω” τους θεωρώ για τα μπάζα. Ας λέγαν πως δεν έχει να τους προσφέρει τπτ άλλο. Ας λέγαν οι μηχανικοί βαρέθηκαν και προτιμούν να ασχολούνται με το Α1 και να πηγαίνουν στις 5 σπίτι τους.

    • Anestis Genk

      Επειδή ξεχνάμε την τελευταία σειρά και γίναμε αγοραίοι πάμε κατά διαόλου.
      Για τα υπόλοιπα…ένα grid έχει πρώτο έχει και τελευταίο αν όταν είσαι τελευταίος τα παρατάς τότε να πιάσει καθένας από ένα άθλημα να παρουσιάζει κύπελλα που κέρδισε με άδεια εστία.
      Τέσπα, εγώ προσωπικά όταν ακούω από πολυπρωταθλητές “είναι ακριβό φεύγω” ή “αφού δεν κερδίζω φεύγω” τους θεωρώ για τα μπάζα. Ας λέγαν πως δεν έχει να τους προσφέρει τπτ άλλο. Ας λέγαν οι μηχανικοί βαρέθηκαν και προτιμούν να ασχολούνται με το Α1 και να πηγαίνουν στις 5 σπίτι τους.

    • Anestis Genk

      Επειδή ξεχνάμε την τελευταία σειρά και γίναμε αγοραίοι πάμε κατά διαόλου.
      Για τα υπόλοιπα…ένα grid έχει πρώτο έχει και τελευταίο αν όταν είσαι τελευταίος τα παρατάς τότε να πιάσει καθένας από ένα άθλημα να παρουσιάζει κύπελλα που κέρδισε με άδεια εστία.
      Τέσπα, εγώ προσωπικά όταν ακούω από πολυπρωταθλητές “είναι ακριβό φεύγω” ή “αφού δεν κερδίζω φεύγω” τους θεωρώ για τα μπάζα. Ας λέγαν πως δεν έχει να τους προσφέρει τπτ άλλο. Ας λέγαν οι μηχανικοί βαρέθηκαν και προτιμούν να ασχολούνται με το Α1 και να πηγαίνουν στις 5 σπίτι τους.

    • μα ποιος τρεχει για τη ψυχη της μανας του ????
      αν ισχυε κατι τετοιο θα ηταν απο το 60 και πισω……ο ρομαντισμος εχει πεθανει εδω και δεκαετιες !!

      οσο γιαυτες τις δηλωσεις δεν υπαρχει περιπτωση να το πει κανενας !!!

    • SAMURAI-66
    • θυμησε μου λιγο γιατι σταματησε η NISSAN απο το WEC με ετοιμο το αυτοκινητο ????και δεν συνεχισε εστω και περιματικα το πρωταθλημα ???

      γιατι εκανε κακο στην εικονα της να τρωει 170 γυρους στο κεφαλι……

    • ακομα περιμενω να μου πεις γιατι σταματησε τοτε η NISSAN……αλλα ξεχασα..οι 170 γυροι ειναι πολλοι…..