Τον Απρίλιο του 2015, η VW είχε επιβεβαιώσει την παρουσίαση του Golf R400, με τουλάχιστον 400 άλογα. Έπειτα, όμως, “έσκασε” το dieselgate, και το πολυπόθητο σκληροπυρηνικό μοντέλο ακυρώθηκε. Πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, όμως, ίσως δείχνουν ότι το μοντέλο βγήκε από το συρτάρι και ενδεχομένως δει το φως τη παραγωγής.

Το 2014, η Volkswagen είχε παρουσιάσει στην έκθεση του Πεκίνου το Golf R 400 Concept, το οποίο φορούσε έναν υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα, απόδοσης 400 ίππων και 450 Nm ροπής. Λίγο αργότερα ο ίδιος κινητήρας τοποθετήθηκε στο Audi TT Quattro Sport Concept, όπου στην προκειμένη περίπτωση απέδιδε 420 άλογα.

Γι’αυτό και οι φήμες έλεγαν ότι το “άγριο” Golf θα απέδιδε 400 με 420 άλογα, και θα εφοδιαζόταν με ένα νέο DSG, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα μετρά ούτε λίγο, ούτε πολύ 10 σχέσεις, και θα είναι σε θέση να αντέχει ροπής στρέψης έως και 550 Nm.

Αυτός ο κινητήρας, όμως, φαίνεται να μην είναι οικονομικά βιώσιμος, γι’αυτό και το μουλάρι δοκιμών φορούσε τον 5-κύλινδρο, 2.5-λίτρων του Audi RS3 και TT RS. Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι το αυτοκίνητο δοκιμών βασίζεται στην σημερινή γενιά του Golf, κάτι που σημαίνει ότι η συγκεκριμένη έκδοση ίσως αποτελέσει το κύκνειο άσμα, πριν παρουσιαστεί η νέα -όγδοη- γενιά.

  • gv

    αν βαζαν 8ταχυτο θα τους επεφτε ο κωλος?
    τζαμπα γραναζια,τζαμπα πολυπλοκοτητα,τζαμπα βαρος..
    και ολα αυτα για να ψαλιδισουν μερικα γραμμαρια ρυπων..
    και εκτος απο αυτο βαζοντας τοσες σχεσεις αυτοματα καθιστουν γελοια τη χειροκινητη λειτουργια γιατι ποσοι θα καθονται να αλλαζουν 10 σχεσεις πανω κατω σαν χαζοι?
    λιγοι..
    οποτε εχουμε το κορυφαιο σπορ γκολφ που συνηθως θα ειναι απλα γκαζι φρενο..

    • Spider

      Μην νομίζεις ότι ακόμη και σε7αρι dsg αλλάζουν πολλοί χειροκίνητα. Αφού στο S οι αλλαγές είναι γρηγορότερες.Άσε που και και στο S και στο D ανά πάσα ώρα μπορείς να επέμβεις από τα paddles και να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις. Περισσότερο για ακραίες συνθήκες (χιόνι π.χ.) ή για ψυχολογικούς λόγους υπάρχει (μάλλον) η χειροκίνητη λειτουργία.

  • George Liverpool

    Δεν καταλαβαινω το νοημα του να παραχθει ενα τετοιο αυτοκινητο.Γιατι να μην αγορασει καποιος rs3 ας πουμε;;

    • Sciroccakias

      Γιατί είναι VW φίλε… Έχει πολύ μεγάλη διαφορά από το υποστροφικό RS3 Και φυσικά θα είναι φθηνότερο.

    • George Liverpool

      Για να μην παρεξηγηθω,δεν υποτιμησα την vw.Απλα υπαρχει εσωτερικος ανταγωνισμος σε αυτο,οποτε φαινεται λιγο ανωφελο…

    • Sciroccakias

      Δεν σε παρεξήγησα φίλε μου απλά σου απάντησα. Δεν είναι τόσο μεγάλος ο ανταγωνισμός της VW με την Audi, για την ακρίβεια δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει. Κύριοι ανταγωνιστές της Audi είναι BMW & MERCEDES από Γερμανία μεριά…

    • Sciroccakias

      Δεν σε παρεξήγησα φίλε μου απλά σου απάντησα. Δεν είναι τόσο μεγάλος ο ανταγωνισμός της VW με την Audi, για την ακρίβεια δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει. Κύριοι ανταγωνιστές της Audi είναι BMW & MERCEDES από Γερμανία μεριά…

    • George Liverpool

      Για το συγκεκριμενο μοντελο εννοουσα,επειδη οι επιδοσεις του και οι προδιαγραφες του κοντραρουν το rs3.Οχι για απευθειας ανταγωνισμο μεταξυ των δυο.

  • Duality RS

    Τζαμπα το βαλανε στη πιστα,θα τσαγιαστει παλι απο τον ανταγωνισμο!

    • Sciroccakias

      😂😂😂😂 Κάποια σχόλια εδώ μέσα έπρεπε να παίρνουν έγκριση για να δημοσιευθούν!

  • Sciroccakias

    Φοβερό μοτέρ αλλά ένα V6 3.0 twin turbo θα ήταν η καλύτερη επιλογή, άχαστη συνταγή, φυσικά όμως το κόστος θα ξεφύγει. Ακόμα και το R στα 60k είναι αμφιλεγόμενο το πόσο αξίζει τα λεφτά του σε αυτά τα “χωράφια”

  • Sciroccakias

    Φοβερό μοτέρ αλλά ένα V6 3.0 twin turbo θα ήταν η καλύτερη επιλογή, άχαστη συνταγή, φυσικά όμως το κόστος θα ξεφύγει. Ακόμα και το R στα 60k είναι αμφιλεγόμενο το πόσο αξίζει τα λεφτά του σε αυτά τα “χωράφια”

  • Mika

    Δεν θα ηταν ασχημα να το βγαλουν σε ελαχιστα κομματια,με πρησμενο bodykit..Θα ταν το καλυτερο αντιο στο τωρινο μοντελο.