Με την κυκλοφορία του νέου Alpine A110 να ξεκινάει επίσημα τις επόμενες ημέρες σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, τα review του γαλλικού σπορ μοντέλου δείχνουν ότι οι Γάλλοι έχουν κατασκευάσει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Είναι, όμως, ικανό να ξεπεράσει την τελειότητα της Porsche 718 Cayman; Ο Henry Catchpole απαντάει καταφατικά.

Να θυμίσω πως το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πάνω σε μια αλουμινένια πλατφόρμα, έχει αλουμινένιο σώμα, με το βάρος του να αγγίζει τα 1.080 κιλά, με τον κινητήρα να είναι τοποθετημένο στο κέντρο. Αυτός είναι ένας 1.800αρης turbo, απόδοσης 252 ίππων με 320 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Enjoy!

  • SAMURAI-66

    Εσκυψαν με ενδιαφερον οι γαλλοι πανω στο προτζεκτ τους και παρουσιασαν μια αριστη επιλογη που στεκει επαξια απεναντι σε ανταγωνιστικες προτασεις με αξιωσεις….πολυ καλο με τον ηχο να φτανει στα αυτια σου οπως πρεπει!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ολα υπεροχα αλλα επειδη στο internet διαβασα και για τιμες της ταξης 80.000 ευρω, ολα καλα και υπεροχα αν κανει μεχρι 40-50.000 ευρω. Αν μιλαμε για παραπανω να θυμησουμε πως εχει εναν 1.8 με 250 αλογα που δεν ειναι κατι πολυ αξιολογο απο πλευρας αποδοσης μιας και ειμαστε ηδη στο 2018! οπου 200+ αλογα βγαζει ενα απλο μεσαιο καθημερινο ford focus st η ενα απλο honda civic type s

    • palp

      Στο σημείο αυτό έρχεται ο παράγοντας του βάρους, οπότε τα 250 άλογα που δίνουν 0-100 km/h σε 6″ στο Focus ST, στο Alpine δίνουν σε 4.5″. Χώρια η οδική συμπεριφορά

  • charris

    είναι δεν είναι και??? είναι υπέροχο, αυτό…!!!

  • 8.18-8.48…..μα πρωτοι οι ιαπωνες της ΤΟΥΟΤΑ με το GT86 δεν το εκαναν αυτο στη νεα εποχη ???
    παντως εξαιρετικο αυτοκινητο…….αλλα θα προτιμουσα την Porsche !!

  • Anestis Genk

    1 Lotus
    2 4C
    3 A110 γιατί Ελλάδα
    4 Porsche

  • mixalhs7

    Το ερώτημα είναι κατά πόσο all around χαρακτήρα έχει σε σχέση με την πιο βαριά cayman, διότι και η lotus και η 4C είναι σε αυτά τα κιλά αλλά δεν μπορείς να ζήσεις μαζί τους σε καθημερινή βάση. Σε αυτό το χαρακτηριστικο άλλωστε βασίζει την εμπορική της επιτυχία η σειρά boxter/cayman, εδώ και 20 χρόνια.

    • Panos Kourpas

      νταξει καθημερινα αυτοκινητα πιστευω μπορεις να εχεις 4c και lotus.

    • mixalhs7

      Ειχα για 5 χρονια ως καθημερινο μια boxster που ειναι το πιο casual απ ολα και απο ενα σημειο και μετα αρχιζει να κουραζει (ειδικα στους Ελληνικους δρομους) . Ποσο μαλλον τα πιο hardcore Lotus & 4C!

    • οταν λες κουραζει ???

    • mixalhs7

      Σε κουραζει σωματικα η σκληραδα του στο στησιμο ειδικα στους δρομους μας.

    • palp

      Μια χαρά ζεις με Elise αρκεί να το θες. Ειδικά το S3 είναι πολύ πιο πολιτισμένο από το S1. Από κει και μετά αν έχεις ένα τέτοιο αμάξι μπορείς σίγουρα να έχεις ένα δευτερεύον για καθημερινή χρήση

    • mixalhs7

      Δεν εχω παρά να σου ευχηθώ να αποκτήσεις μια Ελιζ για να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές!! :-))

    • palp

      Είχα S1 και τη χάρηκα για 8 χρόνια, κάνοντας 90Κ χλμ. Δεν ήταν το πιο βολικό αυτοκίνητο αλλά το προτιμούσα αντί άλλου συμβατικού που είχα. Το ότι δεν κάνει σε σένα δεν ισχύει ότι δεν κάνει και σε μένα, και το αντίστροφο.
      Ειδικά από τα Toyota S2 και μετά τα αυτοκίνητα έγιναν πολύ πιο πολυτισμένα. Η αγορά ενός (εξαιρετικού) Cayman σημαίνει ότι θες παραπάνω από τα basics και κάτι πιο κοντά σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο

      https://uploads.disquscdn.com/images/106e247602670d270266a4b642b623c1537453435d165328ab07915d896164bf.jpg

    • mixalhs7

      Νομιζω πως λέμε ακριβός το ιδιο πράγμα! Οπως λες κι εσυ δεν ηταν και το πιο βολικό αυτοκινητο άσχετα αν εσύ κι εγω τα είχαμε για καθημερινά επειδη είχαμε εθιστεί σε αυτα!! ;)))

    • palp

      Συμφωνούμε ναι. Απλά ήθελα να υπερθεματίσω στο ότι αν κάποιος θέλει και μπορεί να πάρει το Α110, θα έχει μια πιο άνιση πρόταση ως προς το σύνολο παροχών, αλλά πιστεύω ότι το αυτοκίνητο θα του δώσει πολλές όμορφες στιγμές…

    • Mika

      Νομιζω σε σχεση με τη Lotus,αλλα και τη 4 Τσε, η Α110, ειδικα στη premiere edition τη λες σχεδον και πολυτελη δημιουργια, που μπορει να εξυπηρετησει καποιον σε καθημερινη βαση….

  • Έρωτας.
    Αν ισχύει δε αυτό που λέει ο Catchpole, ότι παρά τα ελαφρώματα, δεν είναι τσίγκινη μπανιέρα, αλλά πλήρως λειτουργικό daily driver αυτοκίνητο, τότε μιλάμε για μονόκερο στη σημερινή εποχή. η premiere edition διάβασα, θα φτάνει 60 χιλιάδες λίρες. Δεν είναι λίγα. Κανά δεκάρικο πιο κάτω η νορμάλ υποθέτω. 50 χιλιάδες λίρες. τζοκεράκι και υπομονή να κυκλοφορήσει κανά χρόνο να δούμε τί θα βγάλει.

  • Dimitris Chourmouziadis

    Υπάρχει καμία περίπτωση να το δούμε εδώ στην Ελλάδα?

    • όχι…μέσα στο 2018 η Ελλάδα δεν είναι στις χώρες λανσαρίσματος του!

  • Scooby r22b

    Καλησπέρα φίλοι μου.
    Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ενα θεμα, άσχετο με τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα, αφορά όμως όλους τους Έλληνες και δεν θα πάρει πάνω απο 5′ http://www.iefimerida.gr/news/386882/mazeyoyn-ypografes-gia-onoma-makedonia-syllalitirio-stis-21-ianoyarioy

    Ώς Έλληνας, αισθάνομαι υποχρεωμένος να το διαδώσω, για το καλό της Μακεδονίας μας και της Ελλάδος μας.

  • Mika

    Καταπληκτικο αυτοκινητο και πανεμορφο…Δυσκολη η επιλογη σε σχεση με τη 718..Δεν με χαλαγε κανενα τους παντως!!