2.400 άλογα ανταγωνίζονται δίπλα-δίπλα στην ευθεία των Ρώσων του DragTimes. Nissan GT-R 1.200 ίππων και Lamborghini Huracan 1.200 ίππων λοιπόν και νικητής είναι το…

  • SAMURAI-66

    Εμενα μου εκανε περισσοτερο εντυπωση ο ρωσος εκφωνητης που ζει την χαρα της νικης κραυγαζοντας αλλα πανω απο ολα η που βγηκε μεσα απο την λαχανι lamborghini!
    Αληθεια πως χωρεσε μεσα της?
    Tι παιδι και αυτο!!

    • Mika

      O μηχανικος της ειναι αυτος, οχι ο οδηγος της!

  • charris

    παρακολουθω τοσο καιρο αυτο το καναλι που εχουν αρχισει κ μου αρεσουν τα ρωσικα….!!!

  • αμα δεν χαλασε το GTR….τοτε εκει η 3η-4η της HURACAN ηταν σκετο φαρμακι !!!!!!!!

    • Mika

      Πονεσε πολυ, παντως!
      :p

    • Mika

      Πονεσε πολυ, παντως!
      :p

  • Scooby r22b
  • Γιώργος Εμπέρ

    Λογικο. Η Lambo ειναι ποιο ελαφρια και παιζει να εχει και περισσοτερα κυβικα. Αγαπαω το GTR αλλα μια διπλοτουρμπινη lambo την αγαπω ποιο πολυ!

    • δηλαδη τι ??το πιο βαρυ δεν κερδιζει ???? :-P

    • Γιώργος Εμπέρ

      Οχι οταν ειναι ιδια αλογα :) Βεβαια συγκρινουμε και διαφορετικα πραγματα. Η Lambo μετα την μετατροπη απο τα 300.000 ευρω πηγε στα 400.000 ευρω. Και το GTR απο τα 100.000 ευρω πηγε στα 200.000 ευρω πχ Οποτε εχεις ενα αμαξι κοντα 10ετιας που εχει αυξησει την δυναμη του απο εργοστασιακη (500 αλογα) 2,5 φορες πανω με ενα αμαξι του τωρα, που αυξησε την δυναμη του ουτε 2 φορες πανω, κοστιζει τα διπλασια λεφτα και πριν και μετα την μετατροπη και ειναι πολυ ποιο ελαφρυ. Και μεχρι τα μισα του βιντεο δεν ησουν και σιγουρος ποιος θα ειναι ο νικητης! Το GTR σταθηκε πολυ επαξια αν σκεφτεις ποσο κοστιζει, ποσο ζυγιζει, ποσσα χρονια ειναι στην αγορα και ποσο τεχνολογικα και κυβικα ειναι πισω απο την Lambo! Αν η lambo ηταν μαμα, το GTR με ενα απλο πρωτο σταδιο παιζει να της εδειχνε τα φωτα του 8 χρονια μετα στα μισα λεφτα!

    • Lefteris2432

      η lambo εχει και αλλη αεροδυναμικη σε σχεση με το gtr.

    • Αυτα τα ΑΝ και η τιμή ειναι οι γνωστές δικαιολογίες όταν χάνει το gtr !!!! 😂😂😂😂

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μα το ενα ειναι ενα αμαξι στην δυση της ζωης και το αλλο ενα αμαξι που βρισκεται στην αρχη της ζωης του. Δεν κοστιζουν το ιδιο μιας και το GTR δεν αγγιζει την τιμη μιας εργοαστασιακης lambo ακομα και με τα λεφτα που εχει ριξει πανω για να παει 1200 αλογα!

      Για να καταλαβεις. Οταν το GTR βγηκε πριν 8 χρονια εκανε καινουργιο 70.000 ευρω! Σημερα καινουργιο στο εξωτερικο κανει απο 96.000 μεχρι 110.000 ευρω (Στην Ελλαδα εξαιρουμαστε γιατι ως γνωστα ζωα με τους φορους που εχουμε παει στα 180.000 ευρω!) Που συγκρινονται? Το αλλο ξεκιναει απο 300.000 ευρω .

      Θα ηθελα να δω την κοντρα με ενα μαμα GTR 36 οταν βγει :)

    • Scooby r22b
    • μεγαλη αληθεια παραδεξου το !!! οταν κερδιζει…δινει πονο σε παπατζοταμπελες μεγαλυτερης αξιας….οταν χανει….λογικο…..κανει ουτε τα μισα χρηματα….οποτε οπως και να χει ειναι κερδισμενο για μερικους !!!! :-D

    • Scooby r22b

      Ένας αντικειμενικός λάτρης της αυτοκίνησης, μπορεί να δεχθεί την ήττα, κι ας είναι Godzilla boy (όπως εγώ) :-D.
      Αυτό που γράφεις, έχει να κάνει με όλους, όσους φορούν “παρωπίδες” και δεν ξέρουν να χάνουν, ψάχνοντας διάφορες δικαιολογίες, όχι μόνο με τους γκοτζίλες.
      Μια και τους ανάφερα “καλησπέρες στους γκοτζίλες” :-Ρ

    • charris

      δε θα μπω στη λογικη πιο ειναι το αμαξι στο πατημα…
      εγω ενα βλεπω…

      οτι εκανε το GTR οταν βγηκε στη παραγωγη κανει σημερα η 720s
      και οχι η huracan….

    • αμα θελεις καθαρα αμαξι για ευθεια (οχι οτι δεν στριβει) θα πας στη 720!!
      αν θες πχ το απολυτο στο στριψιμο και στη διεγερση των αισθησεων σου (ΑΚΟΗ) θα πας huracan !!

      εγω παντως μιλησα για τηνκοντρα…

    • Lefteris2432

      χαχαχα το αλλο οτι ειναι ενα αμαξι 100-150χιλιαδων ευρω και εχει ακομα την στεκα στο καπο που ολα εχουν μπουκαλες/ελλατηρια :P